گیلان، زیباکنار
0133416

مزایا خرید ویلا در نمک‌آبرود

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
خرید ویلا در نمک‌آبرود

نمک‌آبرود نامی آشنا برای عاشقان سفرهای شمالی است. این شهرک زیبای توریستی در 12 کیلومتری غرب چالوس واقع‌ شده و یکی از دیدنی‌ترین شهرهای شمال محسوب می‌شود. افراد مانند سابق دیگر منتظر سررسیدن نوروز و تابستان نمی مانند و در تمامی فصول سال هر زمان که فرصتی دست بدهد راهی این شهر جذاب و دوست‌داشتنی می‌شوند.

نمک‌آبرود

راستش را بخواهید نمک‌آبرود علیرغم اشباع‌شدن در سال‌های اخیر همچنان به‌‌عنوان هدف اول بسیاری از خریداران ویلا قرار دارد و افراد زیادی خواستار خرید ویلا در این شهر رو به رشد و پررونق هستند. بی‌شک مزایای قابل توجه خرید ویلا در نمک‌آبرود است که پای افراد را برای خرید ویلا به این شهر می‌کشاند. اما این مزایا چیست؟ در ادامه قصد داریم مزایای خرید ویلا در نمک آبرود را بررسی کنیم بنابراین تا انتها همراه ما باشید.

برای خرید ویلا ساحلی شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

در روزهای شلوغ سال درگیر اجاره ویلا در نمک‌آبرود نخواهید بود

با خرید ویلا در نمک‌آبرود دیگر نیازی نیست تا در روزهای تعطیل سال نگرانی و دلشوره پرشدن ویلاها در نمک آبرود را داشته‌ باشید. ویلاهای نمک‌آبرود در اوقاتی از سال مانند تابستان و عید نوروز و همچنین بسیاری از روزهای بهار کاملاً پر است و ممکن است با سفر به این شهر نتوانید مکانی مناسب برای اقامت خود پیدا کنید.

از آنجایی که نمک‌آبرود شهری محبوب است و نمی‌توان قید سفر به آن را زد بنابراین می‌توانید با خرید ویلا در این شهر اقامتگاهی دائمی برای خود داشته‌ باشید و خود را از شر نگرانی‌های همیشگی در ارتباط با رزرو و اجاره ویلا رها سازید.

فاصله کوتاه نمک‌آبرود تا پایتخت

مسافت کوتاه تهران تا شهرهای شمالی برای ساکنین پایتخت یک نعمت است. چراکه می‌توانند در مدت‌زمان کوتاهی راهی شمال شوند و یک آخر هفته هیجان‌انگیز و پرخاطره را به ثمر برسانند. این فاصله تقریباً چهار است و شما بدون ماندن در ترافیک و طی‌کردن مسافت‌های طولانی می‌تواند خود را ویلای شخصی‌تان در نمک آبرود برسانید. در واقع شما می‌توانید هر آخر هفته راهی این منطقه شوید. این مورد برای ساکنین پایتخت یک مزیت مهم و قابل توجه محسوب می‌شود.

برای پیش‌فروش ویلا در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

مسیری که شما را از پایتخت به نمک‌آبرود می‌رساند مسیری زیبا و پر از صحنه‌های دیدنی و جذاب است. شما با عبور از جاده چالوس، تونل کندوان، سیاه‌بیشه و مرزن‌آباد می‌توانید در مسیر توقف هایی کوتاه داشته‌ باشید و از مناظر شگفت‌انگیز لذت ببرید. نزدیک‌بودن به پایتخت برای ساکنین نمک‌آبرود نیز می‌تواند مزیت مهمی است. در واقع اگر شما در اصل ساکن تهران نباشید هم می‌توانید برای دسترسی به خدمات و امکاناتی که در پایتخت وجود دارد در مدت‌زمان کمی راهی تهران شوید.

دسترسی به امکانات تفریحی عالی در نمک‌آبرود

شما با خرید ویلا در نمک‌آبرود امکان دسترسی به انواع و اقسام امکانات تفریحی را خواهید داشت. از تله‌کابین و پارک جنگلی نمک آبرود و سورتمه و زیپ لاین گرفته تا امکانات ساحلی و جت اسکی و شاتل و چتر پاراسل و هاور کرافت. امکانات تفریحی در نمک‌آبرود به‌ قدری زیاد است که بی‌شک آخر هفته‌ها را هرگز در ویلا سپری نخواهید کرد. شما با خرید ویلا در نمک‌آبرود می‌توانید به تمامی این امکانات تفریحی و بسیاری از مراکز خرید بزرگ دسترسی داشته‌ باشید.

برای خرید ویلا ارزان شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

فاصله کوتاه نمک‌آبرود تا چالوس

شما با خرید ویلا در نمک‌آبرود تنها 12کیلومتر تا چالوس فاصله دارید. بنابراین می‌توانید گوشه چشمی هم به تفریحات و امکاناتی که در چالوس وجود دارد داشته‌ باشید و در مدت‌زمان کمی راهی چالوس شوید. جاذبه‌های طبیعی فوق‌العاده‌ای در این حوالی وجود دارد. بنابراین حتی اگر قصد استفاده از امکانات تفریحی نمک‌آبرود را هم نداشته‌ باشید، می‌توانید از جاذبه‌های طبیعی استفاده کنید.

دسترسی به ساحل دریای خزر

شما با خرید ویلا در نمک‌آبرود، چه ویلای ساحلی و چه ویلای جنگلی می‌توانید دسترسی سریعی به دریا داشته‌ باشید. استفاده از امکانات تفریحی ساحل نمک‌آبرود یک طرف و بهره‌مندی از ساحلی آرام، تمیز و دنج در طرف دیگر می‌تواند همان دلیل محکمی باشد که شما را راهی ساحل نمک‌آبرود می‌کند.

شما می‌توانید در این ساحل از انواع امکانات تفریحی همچون قایق‌سواری، دوچرخه‌سواری، اسب‌سواری و تفریحات دیگر بهره‌مند شوید. با خرید ویلای ساحلی در نمک‌آبرود بی‌شک برنامه ورزش صبحگاهی در کنار ساحل جزء برنامه‌های روزانه شما خواهد شد.

برای اطلاع از قیمت کاخ ویلا در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

آب‌وهوای کوهستانی و مطبوع در نمک‌‌آبرود

هرچند که نمک‌آبرود شهری ساحلی است، اما فاصله ساحل تا کوهستان در این شهر بسیار کم است. تا جایی که می‌توانید از ارتفاعات کوهستان تصویری یکپارچه از شهر ساحلی نمک‌آبرود داشته‌ باشید و به تماشای سواحل دریای خزر بپردازید.

شما می‌توانید با خرید ویلای کوهستانی در نمک آبرود از آب‌وهوای خنک و مطبوع این شهر استفاده کنید و لذت ببرید. آب‌وهوای نمک آبرود حتی در تابستان‌ها نیز آب‌وهوایی بسیار دل‌انگیز و دلچسب است بنابراین می‌توانید روزهای گرم تابستان را در پناهگاه خنک خود در نمک آبرود سپری کنید.

ارزش بالای سرمایه‌گذاری با خرید ویلا در نمک‌آبرود

از مهم‌ترین مزایای خرید ویلا در نمک‌آبرود می‌توان به ارزش بالای این سرمایه‌گذاری اشاره کرد. قطعاً هدف شما از خرید ویلا در شمال تنها داشتن مکانی برای تفریح و استراحت نیست. بلکه  هدف‌تان شکل‌دادن یک سرمایه‌گذاری پرسود نیز هست. نمک‌آبرود از جمله مناطقی است که نرخ رشد سرمایه در آن با شیب بسیار تندی در حال صعود است. بنابراین با خرید ویلا در این منطقه بی‌شک در مدت‌زمان کوتاهی می‌توانید سرمایه خود را چند برابر کنید و به بازدهی بسیار خوبی دست پیدا نمایید.

برای خرید ویلا کوهستانی در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

نتیجه‌گیری درباره خرید ویلا در نمک‌آبرود

خرید ویلا در نمک‌آبرود این شهر پررونق و با امکانات عالی می‌توان فرصتی بسیار خوب برای یک سرمایه‌گذاری پربازده باشد. شما می‌توانید در نمک‌آبرود اقدام به خرید ویلای ساحلی، ویلای کوهستانی و ویلای شهرکی نمایید. بنابراین می‌توانید با انواع بودجه‌های مختلف دست به خرید ویلا در نمک آبرود بزنید. هرچند که نمک‌آبرود یکی از گران‌ترین شهرهای شمالی برای خرید ویلا است، اما سود حاصل از سرمایه‌گذاری در این شهر می‌تواند بازدهی چند برابر از شهرهای دیگر برای شما به‌ ارمغان آورد.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×