گیلان، زیباکنار
0133416

مزایای خرید ویلا در کیاشهر

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-17
خرید ویلا در کیاشهر

ممکن است شما هم دست‌کم برای یک‌ بار از سفر به شهرهای تکراری گیلان و سکونت در مناطق شلوغ آن خسته و دلزده شوید. در عین حال که عاشق طبیعت زیبای شمال هستید، دل‌تان هوای شهری دنج و زیبا را کند که بتوانید در سکوت اسرارآمیز و چشم‌اندازهای بکر آن غرق شوید و برای مدتی هم از زمین و زمان جدا شوید و در عالم رویا سیر کنید. اگر می‌خواهید از شهرهای شلوغ شمالی در استان گیلان فاصله بگیرید و هرچه بیشتر به شهرهای دنج و آرام نزدیک شوید و تجربه‌ای خیال‌انگیز از زندگی در طبیعتی بکر و رمزآلود را داشته‌ باشید، بی‌شک خرید ویلا در کیاشهر را به شما توصیه می‌کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا مزایای خرید ویلا در کیاشهر را با هم بررسی کنیم.

برای خرید ویلا دوبلکس شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

موقعیت بندر کیاشهر گیلان 

شاید نام این منطقه را بارها شنیده باشید اما به‌ درستی ندانید که این بندر زیبا در کدام بخش قرار دارد. بندر کیاشهر در آستانه اشرفیه گیلان واقع‌ شده است و مکانی بکر برای گذران روزگار به‌ دور از هیاهو و شلوغی است. حس و حال زندگی در کیاشهر، حس و حال زندگی در تکه‌ای از بهشت را برای شما تداعی خواهد کرد. چراکه در جوار دریا و در آغوش جنگل‌های انبوه شمالی قرار دارد و پیوندی خیال‌انگیز بین این دو برقرار نموده.

کیاشهر همیشه به‌‌عنوان یکی از مناطق تفریحی و جذاب در استان گیلان مطرح بوده و چند وقتی است سودای خرید ویلا در این شهر به راه افتاده. اما مزایای خرید ویلا در کیاشهر چیست؟ چه چیز موجب هجوم بی‌سابقه افراد برای خرید ویلا در این منطقه شده است؟ در ادامه این مزایا را عنوان خواهیم کرد.

مسافت کوتاه بندر کیاشهر تا رشت

یکی از مواردی که کیاشهر را به‌‌عنوان بندری زنده و منطقه‌ای پررونق در استان گیلان تبدیل ساخته، نزدیکی این شهر به رشت است. بندر کیاشهر تا شهر رشت تنها 50 کیلومتر فاصله دارد و این یعنی می‌توانید در کمتر از یک ساعت خود را به مرکز استان گیلان برسانید. بنابراین می‌توان اینگونه تعبیر کرد که شما با خرید ویلا در کیاشهر می‌توانید به تمام امکانات و مزایای شهر رشت نیز دسترسی سریعی داشته‌ باشید و هر آنچه که در مرکز استان نیاز دارید را در کمترین زمان ممکن فراهم آورید. همین مسافت کوتاه افراد زیادی را به خرید ویلا در بندر کیاشهر راغب کرده است.

برای ویلا جنگلی شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

جاذبه‌های دیدنی بکر در کیاشهر

اغلب افرادی که اقدام به خرید ویلا در شمال می‌کنند، ب ه‌دنبال تفریحات جذاب هستند. بنابراین سکونت در منطقه‌ای که سراسر دیدنی‌های جذاب باشد خود به‌‌عنوان یک مزیت شناخته می‌شود. جاذبه‌های دیدنی زیادی در کیاشهر وجود دارد که می‌تواند آخر هفته‌های جذابی را برای شما رقم بزند و شما را از هر کجا که هستید به‌ سمت و سوی ویلایتان روانه کند.

از جمله‌ این جاذبه‌های دیدنی می‌توان به تالاب کیاشهر، پل چوبی کیاشهر، نهالستان بندر کیاشهر، پارک جنگلی کیاشهر گیلان، ساحل عسگرآباد بندر کیاشهر گیلان و پارک ملی بوجاق بندر کیاشهر اشاره کرد.

رقم‌زدن یک سرمایه‌گذاری سودآور با خرید ویلا در کیاشهر

افراد به‌ طور عمده پیش از انجام سرمایه‌گذاری به نرخ سودآوری آن نگاه می‌کنند. در صورت معقول‌بودن این نرخ دست به سرمایه‌گذاری موردنظر می‌زنند. این موضوع در مورد خرید ویلا به‌ شکلی پررنگ‌تر قابل رویت است. بسیاری از مناطق شمالی علیرغم زیبایی دارای نرخ پایینی در سرمایه‌گذاری هستند و با خرید ویلا در آن مناطق نمی‌توانید سودآوری و بازده بالایی را رقم بزنید. برخی مناطق نیز به حدی اشباع شده‌اند و قیمت زمین در آن‌ها زیاد است که باید قید سرمایه‌گذاری را بزنید. این در حالی است که بندر کیاشهر به‌‌عنوان یکی از مناطق پررونق و پربازده شناخته می‌شود که دارای آینده‌ای روشن است و با خرید ویلا در آن می‌توانید در عرض چند سال به سودآوری فوق‌العاده‌ای دست پیدا کنید.

برای خرید ویلا ساحلی شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

مسیر دسترسی راحت به کیاشهر

برای بسیاری از ما پیش آمده است که در پیچ‌و‌تاب‌های مسیر رسیدن به یک مکان خاص گم شده‌ایم. یا به‌ قدری درگیر جاده‌های سنگلاخ و ناهموار شده‌ایم که از رفتن به مکان موردنظر پشیمان گشته‌ایم. اما مسیر دسترسی به بندر کیاشهر از تهران بسیار سرراست است و می‌توانید در عرض 4 ساعت خود را از تهران به ویلای خود برسانید.

برای راهی‌شدن از تهران به‌ سمت بندر کیاشهر باید مسیر جاده قزوین رشت را بگیرید و در سه‌راهی سنگر به‌ سمت لاهیجان راهی شوید. در ادامه نیز با راهی‌شدن به‌ سمت آستانه اشرفیه می‌توانید در مدت‌زمان کوتاهی به کیاشهر برسید. بنابراین با خرید ویلا در کیاشهر به‌هیچ‌عنوان درگیر مسیرهای پیچیده و پیچ‌و‌تاب‌دار و ناهموار نخواهید شد.

دسترسی به ساحل و جنگل در کیاشهر

دسترسی همزمان به جنگل و دریا از مزایای فوق‌العاده‌ای است که امکان بهره‌مندی از آن در تمام شهرهای شمالی مهیا نیست. کیاشهر از جمله شهرهایی است که پیوندی خیال‌انگیز بین این دو برقرار نموده و پای شما را از یک سو به جنگل‌های سرسبز و پرطراوت و از سوی دیگر به سواحل دلفریب و روح‌نواز خزر باز کرده. بنابراین با خرید ویلا در کیاشهر می‌توانید دسترسی سریعی به هر دو داشته‌ باشید. علاوه بر این می‌توانید با خرید ویلای ساحلی یا ویلای جنگلی چشم‌انداز پیش روی خود را به‌ سلیقه خودتان انتخاب کنید.

برای خرید ویلا سند شش‌دانگ شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

نتیجه‌گیری

اگر می‌خواهید به‌دور از حاشیه و هیاهو روزگارتان را سپری کنید و در شهری با رونق اقتصادی بالا سکونت گزینید، کیاشهر را در لیست گزینه‌های خود قرار دهید. با خرید ویلا در کیاشهر می‌توانید دسترسی سریعی به دریا و جنگل داشته‌ باشید. علاوه بر این در مدت‌زمان کوتاهی نیز به رشت سفر کنید. نزدیکی به مرکز استان در کیاشهر موجب خواهد شد به امکانات عالی رشت نیز دسترسی سریعی و ساده‌ای داشته‌ باشید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×