گیلان، زیباکنار
0133416

معرفی بهترین رستوران‌های گرگان

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-18
بهترین رستوران‌های گرگان

معرفی بهترین رستوران‌های گرگان

سفر به شهرهای شمالی بدون تجربه چشیدن طعم غذاهای این منطقه محال است. یک شمال است و دنیایی از تنوع غذایی بی‌نظیر و عطر غذاهای خوش بوی محلی که از رستوران‌ها به بیرون سرک می‌کشد. گرگان نیز مانند تمام شهرهای شمالی در این زمینه عالی عمل کرده و رستوران‌های فوق‌العاده‌ای را در خود جای داده بنابراین اگر می‌خواهید لذت یک سفر جانانه با طعم غذاهای لذیذ و دلپذیر را تجربه کنید در این رستوران گردی در شهر گرگان با ما در مقاله معرفی بهترین رستوران‌های گرگان همراه باشید.

کافه رستوران جان و دل گرگان

قدم‌زدن در بافت قدیمی و اصیل گرگان شما را به‌سمت یک کافه رستوران درجه هدایت خواهد کرد. همچنان که در حال و هوای دلنشین کوچه‌های قدیمی گرگان غرق شده‌اید. کافه رستوران جان و دل در مقابل چشمان شما سبز خواهد شد. با ورود به این کافه رستوران زیبا و تاریخی گویی که یک ماشین زمان شما را به‌دوران قاجار پرتاب خواهد کرد. حالی و هوای سنتی و دلپذیری که در این کافه رستوران جریان دارد طعم غذا را در کام شما دلپذیرتر می سازد.

این کافه رستوران دارای دوطبقه است و میز و صندلی‌های زیادی در حیاط و ایوان آن چیده شده است. یک حوض کوچک و فیروزه‌ای رنگ در میانه کافه رستوران خودنمایی می‌کند که تعدادی گلدان‌های شمعدانی در اطراف آن چیده شده است. شما می‌توانید برای صرف صبحانه یا عصرانه به این کافه رستوران زیبا که در کوچه‌های قدیمی و سنگفرش گرگان واقع‌شده بروید. کیفیت غذاهای این کافه رستوران بسیار تا بسیار خوب است و برخورد پرسنل با شما بسیار دوستانه و محترمانه خواهد بود. شما می‌توانید این رستوران را از پیش رزرو کنید و انواع غذاهای ایرانی و فست‌فود را میل نمایید.

برای خرید ویلا دوبلکس شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

فست‌فود گوک برگر گرگان

اگر از طعم تکراری و زننده فست‌فودهای دیگر خسته شده‌اید و می‌خواهید طعمی لذیذ و دلپذیر را تجربه کنید و با اطمینان خاطر راهی یک رستوران با کیفیت در گرگان شوید می‌توانید گوک برگر را برگزینید. این رستوران دارای انواع غذاهای فست‌فود با کیفیت اعلا و بی‌نظیر است. بدون شک با یک‌بار تجربه طعم غذای این رستوران هرگز آن را از دست نخواهید داد. موقعیت مکانی این رستوران در بافت جدید شهر گرگان و البته در نزدیکی جنگل‌های آن است بنابراین می‌توانید در عین حال که از غذای خوش طعم خود لذت می‌برید از طبیعت بی‌نظیر این منطقه نیز بهره‌مند شوید.

برای خرید ویلا اقساطی شمال در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

رستوران عمارت گرگان

رستوران عمارت با نام سنگین و وزین خود ما را به یاد عمارت‌های بزرگ و با شکوه ایرانی می اندازند. با قدم گذاشتن به این رستوران متوجه می‌شوید که تصورتان کاملاً درست بوده چرا که واقعاً با عمارتی زیبا و شکوهمند روبه‌رو خواهید شد. فضای بیرونی این رستوران بسیار جذاب و دلرباست و سعی بر این بوده تا تلفیقی از طبیعت زیبا و دلنشین با یک ساختار سنتی، دیوارهای سنگی و سقف سفالی که نمادی از خانه‌های اصیل گرگان است ترکیب شود و الحق که ترکیبی جذاب و دلنشین را ایجاد نموده.

آبنمای ورودی این رستوران به‌همراه درختچه ها شما را از یک مسیر زیبا و دل‌انگیز عبور می‌دهد تا به عمارت اصلی برسید. دکوراسیون داخلی این رستوران به سبک رستوران‌های مراکشی طراحی شده و انواع غذاهای خوش طعم ایرانی همچون کباب، غذاهای دریایی، غذاهای محلی گرگان و فست‌فود را می‌توانید در آن پیدا کنید. رستوران عمارت در واقع یک پکیج تمام‌عیار از انواع غذاها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای پیش‌فروش ویلا در شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

رستوران میخوش گرگان

رستوران میخوش یکی از رستوران‌های شیک گرگان است که طعم غذای آن نظیر ندارد. دلیل این امر وجود سرآشپزهای بین‌المللی در این رستوران است. انواع غذاهای فرنگی، غذاهای با کیفیت ایرانی و غذاهای محلی را می‌توانید در رستوران میخوش سفارش دهید. قسمت جالب و هیجان‌انگیز داستان آنجاست که می‌توانید در حین صرف غذای خود به نوای دل‌انگیز پیانو آن هم به‌صورت زنده گوش فرا دهید. در مورد قیمت غذاهای این رستوران باید گفت که قیمت آن‌ها کمی بیشتر از رستوران‌های دیگر است. اما اگر حجم و کیفیت آن را مد نظر بگیرید متوجه خواهید شد که ارزش امتحان‌کردن را دارد.

برای ویلا جنگلی شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

رستوران بازار گرگان

با شنیدن نام رستوران بازار ممکن است تصور کنید این رستوران در بازار گرگان واقع‌شده اما چنین نیست. این رستوران که در یکی از خیابان‌های اصلی گرگان واقع‌شده است لقب محبوب‌ترین رستوران گرگان را به‌خود اختصاص داده. غذاهای این رستوران بسیار خوش عطر و با کیفیت هستند و فضای داخلی آن بسیار گرم و دلنشین است. شما می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و محلی شمالی را در رستوران بازار گرگان سفارش دهید. بدون شک بعد از یک‌بار سفارش غذا از این رستوران مشتری همیشگی آن خواهید شد.

برای خرید ویلا شمال قسطی با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

کافه رستوران اسپیناس گرگان

کافه رستوران اسپیناس گرگان دارای فضایی مدرن است. شما می‌توانید در بخش داخلی یا در فضای باز این رستوران غذای خود را میل کنید. آنچه که در رستوران اسپیناس جلب توجه می‌کند! آلاچیق‌های شیک و جذابی است که میزهای غذاخوری زیر آن‌ها قرار گرفته است. شما می‌توانید انواع غذای ایرانی، غذای فرنگی و نوشیدنی ها را در رستوران اسپیناس سفارش دهید. تماشای فضای سبز این رستوران در حین میل کردن غذا مطمئناً اشتهای شما را دوچندان خواهد کرد.

برای ویلا داخل شهرک شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

رستوران میامی گرگان

اگر به‌دنبال یک مکان دنج با چشم‌اندازی زیبا و خیال‌انگیز می‌گردید ما شما را به رستوران میامی دعوت می‌کنیم. این رستوران یکی از شیک‌ترین و با کیفیت‌ترین رستوران‌های گرگان است که می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فست‌فود را در آن سفارش دهید.

برای خرید ویلا ساحلی شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

رستوران اکبر جوجه گرگان

مگر می‌شود راهی شمال شد و از غذای لذیذ اکبر جوجه دست کشید؟ شهر گرگان نیز مانند تمام شهرهای شمالی دارای شعبه اکبرجوجه اصلی است که در آن بهترین مرغ ترش، بهترین جوجه شکم پر و بهترین اکبر جوجه سرو می‌شود. جوجهای که در این رستوران میل می‌کنید در روغن حیوانی سرخ می‌شود و به بهترین شکل ممکن طعم دار شده است. بنابراین بعید است در هنگام ترک رستوران چیزی در بشقاب شما به‌عنوان غذای اضافی باقی‌مانده باشد. عده زیادی از افراد از کیفیت بد جوجه های سرخ شده در رستوران‌های متفرقه شکایت دارند اما با وجود اکبرجوجه شعبه اصلی در گرگان نیازی به صرف جوجه های سایر رستوران‌ها نیست چرا که مستقیماً می‌توانید به این شعبه مراجعه کنید و غذای دلخواه‌تان را با بهترین کیفیت سفارش دهید.

برای خرید ویلا ارزان شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

معرفی بهترین رستوران‌های گرگان

رستوران صوفی گرگان

اگر در حال شب گردی در جنگل‌های ناهارخوران گرگان هستید و هوس یک وعده غذایی خوش طعم و لذیذی کردید ما شما را به رستوران صوفی دعوت می‌کنیم. این رستوران انواع غذاهای فرنگی خوش طعم و با کیفیت را ارائه می‌دهد. برخورد پرسنل با شما بسیار مودبانه خواهد بود و می‌توانید با انتخاب میز در تراس این رستوران از فضای زیبای بیرونی و طبیعت دلپذیر و هوای مطبوع بهره‌مند شوید.

برای خرید ویلا سنددار شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

سفره خانه سنتی یاشار و عطا گرگان

اگر طرفدار پروپاقرص غذاهای سنتی و محلی هستید، و می‌خواهید وعده غذایی تان را در طبیعتی با چشم‌انداز زیبا و جذاب میل نمایید، ما به شما این رستوران را پیشنهاد می‌کنیم. فضای رستوران یاشار و عطا دارای حال‌وهوایی دنج و صمیمانه است. می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و محلی سنتی را در این رستوران با کیفیتی بالا امتحان نمایید.

برای خرید ویلا سند شش‌دانگ شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

رستوران هتل شهاب گرگان

اگر به‌دنبال رستورانی لاکچری و خاص هستید که در آن به بهترین نحو ممکن از شما پذیرایی شود، رستوران هتل شهاب می‌تواند انتخاب خوبی باشد. این رستوران در قلب طبیعت زیبای گرگان واقع‌شده و انواع غذاهای ایرانی در آن قابل سفارش است.

معرفی بهترین رستوران‌های گرگان

رستوران آلتون گرگان

این رستوران مجلل و زیبا در مسیر جاده اصلی گرگان قرار دارد و دارای محوطه‌ای بسیار زیبا و بزرگ است. به‌محض وارد شدن به این رستوران با یک آب‌نمای زیبا و با شکوه روبه‌رو خواهید شد و آلاچیق‌های زیبایی در این محوطه برپا شده‌اند که مناسب برای صرف غذا در فضای بیرونی هستند. شما می‌توانید اتاق وی آی پی را برای صرف غذا انتخاب کنید و از امکانات آن استفاده نمایید. هرچند که قیمت غذا در رستوران آلتون نسبتاً زیاد است! اما می‌توان این قیمت بالا را به کیفیت عالی غذای آن بخشید.

رستوران بارانک گرگان

اگر دسته جمعی می‌خواهید به رستوران در گرگان بروید و هرکدام از شما هوس غذای متفاوتی نموده؛ به‌عنوان مثال عده‌ای غذای محلی، عده‌ای غذای فرنگی و عده‌ای غذای ایرانی می‌خواهند، بهترین انتخاب برای شما رستوران بارانک است. شما می‌توانید در این رستوران کشک بادمجان مخصوص گرگانی را میل نمایید و از طعم لذیذ و خاص آن محظوظ گردید.

معرفی بهترین رستوران‌های گرگان

نتیجه‌گیری

رستوران‌های گرگان دارای کیفیت بالایی در غذا هستند .چرا که مردمان این سرزمین مردمانی خوش خوراک هستند. بنابراین رستوران‌های بی‌کیفیت در این شهر دوامی نخواهند داشت. رستوران‌های عنوان شده در این مطلب در دسته بهترین رستوران‌های گرگان قرار دارند. بنابراین می‌توانید با انتخاب آن‌ها لحظاتی شیرین و به یاد ماندنی را در کنار عزیزان خود تجربه کنید.

 

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×