گیلان، زیباکنار
0133416

معرفی بهترین شیرآلات مناسب ویلا شمال

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
شناخت شیرآلات مناسب ویلا

شیرآلات از پر استفاده ترین تجهیزات هر خانه هستند. این تجهیزات نه‌تنها باعث ایجاد وجهه‌ای زیبا و آبرومند در ویلا و خانه شما می‌شوند بلکه انتخاب مناسب و اصولی آن‌ها موجب راحتی هر چه بیشتر شما خواهد شد. پرسش اینجاست که شیرآلات مناسب ویلا کدامند؟

برای خرید ویلای تریپلکس در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

انواع شیرآلات مناسب ویلا شمال

شیرآلات استفاده دائمی و همیشگی در خانه و ویلا دارند بنابراین باید اقدام به تعبیه شیرآلاتی در ویلا نمود که دارای دوام و ماندگاری بالایی هستند و در اثر استفاده مداوم دچار خرابی نمی‌شوند. در ادامه قصد داریم بهترین شیرآلات مناسب برای ویلاها را معرفی کنیم بنابراین اگر می‌خواهید در این باره بدانید همراه ما باشید.

شیرآلات حسی با چشم الکترونیک

این نوع شیرآلات امروزه روز استفاده زیادی در ویلاها دارند. به‌موجب استفاده از این نوع شیرآلات مصرف آب به میزان زیادی کاهش پیدا خواهد کرد. چرا که این شیرها زمانی جریان پیدا می‌کنند که دستان شما زیر آن قرار داشته باشد و زمانی که دست‌تان را از زیر شیر به‌سمتی دیگر ببرید جریان آب قطع خواهد شد.

این نوع شیرها انتخابی عالی برای ویلاها هستند چرا که می‌توان به‌واسطه آن‌ها میزان مصرف آب را کنترل نمود.

شیرآلات آبکاری شده مناسب برای آشپزخانه ویلا

شیرآلاتی که برای آشپزخانه انتخاب می‌شوند نه‌تنها باید کاربردی و با دوام باشند بلکه ظاهر زیبایی نیز داشته‌باشند چرا که آن‌ها به‌عنوان بخش از دکوراسیون داخلی آشپزخانه شناخته خواهند شد.

بنابراین در انتخاب شیرآلات مناسب آشپزخانه ویلا باید ظاهر شیرآلات را مد نظر قرار داد. به‌عنوان مثال می‌توانید اقدام به تعبیه شیرآلاتی هماهنگ با رنگ کابینت‌ها نمایید.

برای خرید ویلا در نمک آبرود با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

شیرآلات آشپزخانه می‌توانند به‌صورت آبکاری‌شده خریداری شوند در واقع بهترین انتخاب برای شیرآلات آشپزخانه آن دسته از شیرآلاتی هستند که دارای آبکاری کروم، نیکل، مس و برنز هستند. چرا که هم ظاهر زیبا و براقی دارند و هم دوام شان بالاست. شیرآلات کروم به‌طور عمده انتخاب بهتری برای آشپزخانه هستند.

شیرآلاتی که با نیکل آبکاری شده‌اند به‌طور عمده دارای براقیت کمتری هستند و با نام‌هایی چون استیل ضد زنگ در بازار شناخته می‌شوند. با این حال ممکن است جای لکه آب و اثر انگشت را بر خود باقی بگذارند بنابراین شاید انتخاب چندان مناسبی برای آشپزخانه نباشند.

چنانچه می‌خواهید آشپزخانه‌ای شیک، درخشان و با ظاهر مینیمال داشته‌باشید توصیه می‌کنیم که اقدام به خرید شیرآلات آبکاری طلایی به روش PVD و با بهره‌گیری از تکنولوژی الکترواستاتیک نمایید.

پیش از خرید شیرآلات آبکاری شده سعی کنید آن‌ها را به‌خوبی زیر نور بررسی کنید تا هیچ اثری از موج و ناهماهنگی در ظاهر آن‌ها وجود نداشته باشد.

شیرآلات ساده و کلاسیک

شیرآلات ساده همان شیرآلاتی هستند که به‌صورت پیچشی و چرخشی باز و بسته می‌شوند و دارای دو پیچ مجزا برای آب سرد و گرم هستند. این نوع شیرآلات ساده‌ترین انواع شیرآلات هستند که مناسب برای ویلاهای معمولی هستند.

چنانچه ویلای شما یک ویلای لاکچری و مدرن است و قصد دارید هزینه بیشتری برای بالا بردن ارزش آن نمایید توصیه می‌شود که سراغ شیرآلات ساده نروید. با این حال اگر در میزان بودجه دارای محدودیت هستید می‌توانید اقدام به تعبیه این نوع شیرآلات نمایید.

برای خرید ویلا در کلاردشت مازندران با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

شیرآلات اهرمی

شیرآلات اهرمی آن دسته از شیرآلات مناسب ویلا هستند که تنها یک اهرم در آن‌ها وجود دارد و با استفاده از این اهرم می‌توانید هم شدت آب و هم میزان گرما و سرمای آب را تنظیم نمایید.

بالا آوردن اهرم موجب باز شدن جریان آب خواهد شد و پایین بردن آن موجب قطع شدن جریان آب. برای تغییر دمای آب نیز کافی ست اهرم را به طرفین بچرخانید تا به دمای دلخواه برسید. این نوع شیرآلات برای حمام و دستشویی و حتی آشپزخانه انتخاب مناسبی است.

خرید بهترین شیرآلات متناسب با ابعاد سینک و روشویی

چنانچه سینک و روشویی آشپزخانه و سرویس بهداشتی بزرگ است، بنابراین باید اقدام به خرید شیرآلاتی نمایید که دارای دامنه پوشش دهی وسیعی هستند.

بهترین شیرآلات ویلا برای سینک‌های بزرگ را می‌توان شیر روشویی متحرک و شیر ظرفشویی فنری دانست. همچنین اگر ابعاد سینک و روشویی کوچک است خرید اینگونه شیرآلات به کارتان نخواهد آمد و باید اقدام به خرید شیرهای اهرمی با علم معمولی نمایید.

در خرید شیرآلات باید به عمق سینک نیز دقت کنید. به‌عنوان مثال اگر سینک و روشویی عمق کمی‌دارند سعی کنید شیرآلاتی با ارتفاع کم خریداری کنید تا بعد از باز کردن شیر قطرات آب به بیرون از سینک پرتاب نشوند.

برای سینک های دولنگه نیز که امکان رسیدن شیر به میزان یکسان به هر دولنگه دجود ندارد انتخاب و خرید شیرآلات شاوری بهترین گزینه است.

برای ساخت ویلا سنتی در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

خرید شیرآلات با کارتریج سرامیکی برای ویلا

چنانچه می‌خواهید مشکلات مربوط به آب بندی شیرآلات را از پیش پای خود بردارید بایستی اقدام به خرید شیرآلات با کارتریج سرامیکی نمایید.

این شیرآلات به‌هیچ‌عنوان چکه نخواهند کرد و به‌عنوان یکی از شیرآلات مناسب ویلا در زمانی که شما در ویلا حضور ندارید می‌توانید از بابت عدم هدر رفت آب خیالی آسوده داشته‌باشید.

هرچند که اغلب شیرآلات چکه نمی‌کنند اما این موضوع تنها در چند سال اول خرید آن‌ها صدق می‌کند و بعد از چند سال شروع به چکه کردن می‌کنند. با این حال شیرآلات با کارتریج سرامیکی به‌هیچ‌عنوان شما را به این مشکلات روبه‌رو نخواهد کرد.

استفاده از شیرهای برنجی برای ویلا

بهترین شیرآلاتی که می‌توان برای ویلا انتخاب کرد فارغ از نوع طراحی و ظاهر آن‌ها شیرآلات برنجی هستند. این شیرآلات آسیبی برای محیط‌زیست و سلامتی شما نخواهند داشت و کاملاً بهداشتی و مورد تایید هستند.

برای خرید ویلا نوساز در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری درباره شیرآلات مناسب ویلا

انواع مختلفی از شیرآلات در بازار وجود دارد که می‌توان برای ویلا انتخاب کرد. افراد به‌طور عمده درگیر ظاهر شیرآلات می‌شوند و از کارکرد آن‌ها غافل می‌شوند. بنابراین سعی کنید به‌هنگام خرید شیرآلات مناسب ویلا هم به زیبایی ظاهری و هم به کارکرد آن‌ها دقت کنید.

برندهای زیادی در بازار ایران و جهان به تولید شیرآلات مشغول اند بنابراین در مورد قیمت شیرآلات نیز دست‌تان باز است و می‌توانید نمونه‌هایی از شیرآلات داخلی با کیفیت را برای ویلای خود انتخاب کنید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×