گیلان، زیباکنار
0133416

معرفی بهترین مناطق برای خرید ویلا در چالوس

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-18
خرید ویلا در چالوس

به احتمال زیاد هرچند وقت یک‌بار از گوشه و کنار می شنوید که یکی از آشنایان یا اطرافیان تان اقدام به خرید ویلا در چالوس نموده. این موضوع طبیعی ست چرا که چالوس یکی از پر طرفدارترین شهرهای شمالی برای خرید ویلا است. ممکن است شما هم بعد از شنیدن این خبر ترغیب شوید و آرزویی که سال‌ها در پی آن بوده‌اید را جامه عمل بپوشانید و آن هم چیزی نیست جز خرید ویلا در چالوس. چالوس با جاذبه‌های دیدنی خود از جمله تلکابین و پارک جنگلی نمک آبرود، دریاچه ولشت، پارک فین، کلاردشت، آبشار هریجان، کاخ زیبای چایخوران و امکانات فوق‌العاده خود مکانی عالی برای گردش و تفریح و صد البته زندگی است. اگر قصد خرید ویلا در چالوس را نموده‌اید باید مناطق خوب و محله‌های مناسب آن را برای خرید ویلا بشناسید. ابن موضوع به‌ویژه در زمانی که هیچ آشنایی در این شهر نداشته‌باشید برایتان سخت خواهد شد. از این رو در این مطلب قصد داریم بهترین مناطق چالوس برای خرید ویلا و زندگی را معرفی کنیم. بنابراین تا انتها با ما همراه باشید.

برای اجاره ویلا استخردار در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

منطقه رادیو دریا در چالوس

اگر می‌خواهید در منطقه‌ای آرام و بی تنش سکنی اقدام به خرید ویلا نمایید ما به شما بلوار رادیو دریا را پیشنهاد می‌کنیم. این منطقه آرام و زیبا در حوالی رودخانه چالوس واقع‌شده و در انتهای آن ساحل سحرآمیز خزر با چشم‌اندازهای بی‌کران خود در انتظار شماست.

مردم چالوس این خیابان را با نام خیابان تختی نیز می‌شناسند بنابراین اگر شما را به‌سمت خیابان تختی راهنمایی کردند بدانید که صحبت از بلوار رادیو دریاست. اگر قصد خرید ویلای لاکچری با متراژ بالا را دارید بی‌شک می‌توانید در بلوار رادیو دریا ویلای دلخواه‌تان را پیدا کنید. این منطقه سرشار از آرامش است و می‌تواند محیطی امن برای خانواده شما باشد.

خیابان آیت الله غفاری در چالوس

در این منطقه افرادی زیادی ساکن هستند که شاید بیش از نیمی از آن‌ها بومی چالوس باشند. شما با خرید ویلا در خیابان آیت الله غفاری با رودخانه چالوس همجوار می‌شوید و دسترسی بسیار سریع و خوبی به دریای خزر خواهید داشت. در واقع می‌توانید با یک پیاده‌روی کوتاه خود را به ساحل زیبای خزر در چالوس برسانید. این منطقه همجوار با بلوار رادیو دریا است بنابراین می‌توان ویلاهای لاکچری را نیز در این خیابان پیدا کرد.

برای اجاره ویلا در زیبا کنار با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

با این حال اگر خواستار ویلایی با قیمت مقرون‌به‌صرفه و ایده‌آل هستید همچنان می‌توانید در خیابان آی الله غفاری ویلای دلخواه‌تان را پیدا کنید چرا که ویلاهای این منطقه دارای بازه گسترده‌ای از قیمت‌ها هستند. با خرید ویلا در خیابان آیت الله غفاری دسترسی سریعی به امکانات شهری خواهید داشت.

بلوار هفده شهریور در چالوس

با خرید ویلا در این بلوار شما ساکن مرکزی ترین نقطه در شهر چالوس خواهید شد چرا که این بلوار دقیقاً در مرکز شهر قرار دارد. بنابراین می‌توانید دسترسی سریع و آسانی به انواع خدمات شهری از جمله مراکز خرید، فروشگاه‌های خوار و بار، بانک، نانوایی، رستوران‌ها و آشپزخانه‌ها داشته‌باشید. شاید این قسمت از شهر چالوس برای آن دسته از افرادی که به‌دنبال مناطق آرام و بی حاشیه برای زندگی می‌گردند چندان مناسب نباشد اما بی‌شک اگر عاشق هیاهو و سکونت در منطقه‌ای هستید که روح زندگی در آن جریان دارد می‌توانید دست به خرید ویلا در بلوار هفده شهریور بزنید.

همچنین لازم به ذکر است که ویلاهای نوساز زیادی در این بلوار وجود دارد بنابراین می‌توانید ویلای دلخواه‌تان را به‌شکل نوساز بخرید. با خرید آپارتمان در این منطقه می‌توانید هم به امکانات شهری و هم به بسیاری از جاذبه‌های دیدنی چالوس دسترسی سریعی داشته‌باشید.

برای اجاره ویلا ساحلی در گیلان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

جاده گازوئیل در چالوس

شاید اسم این منطقه چندان دلچسب نباشد اما با رویت آن از نزدیک بی‌شک عاشق آن خواهید شد. این خیابان طولانی در واقع خیابانی ست به موازات ساحل خزر که با خیابان رادیو دریا تقاطع پیدا می‌کند. شما با خرید ویلا در این منطقه می‌توانید دسترسی عالی به دریا داشته‌باشید و در منطقه‌ای آرام و بی حاشیه ساکن شوید. سکوت عجیب و آرامش‌بخشی در این منطقه حکمفرماست و به‌واقع یکی از آرام‌ترین مناطق شهر چالوس به‌حساب می‌آید.

اگر عاشق بافت روستایی هستید و می‌خواهید در منطقه‌ای با بافت محلی اقدام به خرید ویلا نمایید این منطقه انتخابی عالی برای شما خواهد بود. با خرید ویلا در جاده گازوئیل نه‌تنها از زیبایی‌های دریا بهره‌مند خواهید شد بلکه در منطقه‌ای آرام با طبیعتی جذاب و سرسبز و بافت محلی ساکن خواهید شد. تجربه سبک جدیدی از زندگی را در این منطقه به‌دست خواهید آورد.

بلوار امام رضا در چالوس

اگر از ساکنین چالوس در مورد طولانی‌ترین خیابان این شهر بپرسید بی‌شک نام بلوار امام رضا را به زبان خواهند آورد. این بلوار خیابانی ممتد و طولانی با چشم‌اندازهای زیبا و سرسبز است و در امتداد بلوار امام خمینی واقع‌شده است. اگر می‌خواهید در منطقه‌ای اقدام به خرید ویلا نمایید که دارای چشم‌اندازی ویژه و چشم‌نواز است این منطقه برایتان عالی خواهد بود. دسترسی به امکانات شهری با خرید ویلا در بلوار امام رضای چالوس برای شما بسیار راحت خواهد بود. شما می‌توانید به انواع و اقسام امکانات از جمله بانک، مراکز خرید، مارکز آموزشی، فروشگاه‌های خوار و بار، نانوایی و رستوران‌های مختلف دسترسی داشته‌باشید.

برای خرید خانه ویلایی در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

نتیجه‌گیری

خرید ویلا در شهر چالوس نیاز به این دارد که مناطق این شهر را به‌خوبی بشناسید. شما بعد از شناخت این مناطق می‌توانید تصمیم‌گیری درستی انجام دهید و در منطقه‌ای مطابق با خواسته ها و شرایط روحی تان سکنی گزینید. اگر عاشق سکوت و آرامش هستید می‌توانید در حوالی دریا اقدام به خرید ویلا نمایید و اگر می‌خواهید در هیاهوی شهر غرق شوید و به امکانات شهری در مرکز شهر چالوس دسترسی داشته‌باشید نیز باید اقدام به خرید ویلا در خیابان‌های مرکزی نمایید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×