گیلان، زیباکنار
0133416

معرفی بهترین پارکت ویلا مدرن

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
پارکت ویلا مدرن

آیا بهترین پارکت ویلا مدرن را می‌شناسید؟ اگر نگاهی به گذشته‌های دور کنیم به یاد خواهیم آورد که که در دوران گذشته تنها کفپوشی که در خانه‌ها استفاده می‌شد موکت بود

. چنانچه خانه‌ای در دسته خانه‌های لاکچری و مدرن روزگار خودش قرار داشت در آن کفپوش‌هایی اعم از سنگ و سرامیک دیده می‌شد. اما امروزه ورق برگشته و در اغلب خانه‌ها حتی ساده‌ترین ویلاها، شاهد کفپوش‌های زیبایی هستیم که موجب جلوه بیشتر ویلا می‌شوند.

درواقع می‌توان کفپوش را یک عامل مهم در جذابیت دکوراسیون داخلی ویلا دانست. کفپوش‌ها با طرح و رنگ‌های مختلف می‌توانند روحی تازه به چیدمان و دکوراسیون داخلی بدهند و حال و هوای داخلی ویلا را عوض کنند.

یکی از کفپوش‌هایی که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده کفپوش پارکت است. افرادی که عاشق کفپوش‌های شیک با نقش و نگار چوب، سرامیک و سنگ‌های قیمتی با طرحی زیبا هستند، اما بودجه کافی برای تعبیه این نوع کفپوش‌ها را در ویلا ندارند سراغ از پارکت می‌گیرند.

در ادامه قصد داریم بهترین پارکت ویلا مدرن را با هم بررسی کنیم. بنابراین تا انتها همراه ما باشید.

برای خرید ویلا دوبلکس شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

انواع پارکت ویلا مدرن

پارکت‌های چوبی

پارکت‌های چوبی یکی از پرطرفدارترین پارکت‌ها هستند. چراکه به نقش و نگارهایی از چوب واقعی مزین شده‌اند. این پارکت‌ها دقیقاً از چوب واقعی تولید می‌شوند و می‌توان آن‌ها را در انواع تایل‌های مربع و مستطیل خریداری کرد.

اگر ویلای شما یک ویلای مدرن است توصیه می‌شود که از پارکت‌های چوبی با طرح‌های ساده استفاده کنید و کف ویلا را بیش از حد شلوغ نکنید.

ایجاد یک کفپوش پارکت چوبی در ویلا می‌تواند یک تنه جذابیت ویلای شما را دوچندان کند و چیدمان ساده و شیک آن را جلوه بخش باشد. نکته جالبی که اجرای آن در تعبیه پارکت‌های چوبی ویلا می‌تواند باعث زیباتر شدن ویلای مدرن شما شود نوع چینش پارکت‌ها است.

شما می‌توانید پارکت‌های کف ویلا را با یک چینش خاص و در قالب یک الگوی مشخص در کف ویلا تعبیه کنید و یا آن‌ها را به‌ طور نامنظم و با یک الگوی هنری چینش نمایید.

عدم وجود نظم و تقارن یکی از عواملی است که در دکوراسیون ویلاهای مدرن به‌ چشم می‌خورد .بنابراین می‌توانید با یک الگوی خلاقانه و جذاب باعث زیبایی هرچه بیشتر ویلای مدرن خود شوید.

برای خرید ویلا ساحلی شمال با کارشناسان هلدینگ آرش تماس بگیرید.

کفپوش پارکت لمینت

نوع دیگری از کفپوش‌های پارکت وجود دارند که به لمینت معروف هستند و به‌ طور عمده مقاومت بالایی دارند. این کفپوش‌ها نیز دارای طرح و نقش‌های مختلفی هستند و متریال سازنده آن‌ها با نوع چوبی متفاوت است. به این شکل که چهار لایه مجزا روی هم تشکیل این پارکت‌ها را می‌دهند و به‌ طور عمده جنس آن‌ها از فیبر HDF است.

اولین لایه از ملامینه ضدآب و لایه فوقانی از خرده چوب‌های متراکم تشکیل شده است. لایه بعدی که اصلی‌ترین و سومین لایه است در واقع همان لایه‌ای است که طرح و نقش پارکت را مشخص می‌کند و انواع بی‌شماری از طرح و نقش‌های متنوع همچون چوب، سنگ، سرامیک و بتن را در خود جای می‌دهد.

درنهایت چهارمین و آخرین لایه را خواهیم داشت که آن نیز از ملامینه ضدآب بوده و مقاومت بسیار بالایی در برابر پوسیدگی، نفوذ حشرات، ضربه و خراشیدگی دارا است.

برای خرید ویلا نوساز در شمال با شرکت انبوه‌سازان آرش تماس بگیرید.

طرح‌های پارکت ویلا مدرن

استفاده از پارکت با طرح‌های ساده

همانطور که گفته شد پارکت ها دارای انواع گوناگونی هستند. این موضوع را هنگام خرید پارکت به‌ خوبی متوجه خواهید شد. چراکه احتمالاً هنگام انتخاب پارکت در اقیانوسی بی‌انتها از تنوع طرح و رنگ گرفتار خواهید شد. اگر ویلای شما یک ویلای مدرن است بهتر است سراغ پارکت‌هایی با طرح‌های ساده بروید و از طرح‌های شلوغ دوری کنید.

حتی در انتخاب پارکت‌های چوبی نیز انتخاب آن دسته از پارکت‌هایی که دارای طرح و نقش چوب هستند ایده چندان مورد تاییدی نیست. چراکه برای کفپوش ویلاهای مدرن باید از پارکت‌های ساده استفاده کرد. بنابراین سعی کنید پارکت‌های ویلا را ترجیحاً با طرح و نقش کم یا بدون طرح و نقش انتخاب کنید.

برای خرید ویلا در سیسنگان با هلدینگ آرش در ارتباط باشید.

استفاده از پارکت با طرح بتن

آنچه که در دکوراسیون داخلی بسیاری از ویلاهای مدرن دیده می‌شود حس و حال از چیدمان صنعتی است. به‌‌عنوان مثال ایجاد کفپوش و راه‌پله‌های بتنی و یا دیوارهایی با طرح بتن و استفاده از تجهیزات فلزی که یادآوری طراحی صنعتی هستند.

بنابراین اگر ویلای مدرن شما از این دست ویلاهاست و می‌خواهید حال‌وهوایی متناسب با دکوراسیون داخلی صنعتی در آن ایجاد کنید، می‌توانید از پارکت‌هایی با طرح بتن استفاده کنید. این پارکت‍ها در عین سادگی می‌توانند انتخابی عالی برای ویلای مدرن شما باشند.

پارکت لمینت با طرح سنگ و سرامیک

نوع دیگری از پارکت که در ویلاهای مدرن استفاده فراوانی دارد پارکت طرح سنگ است. طرح سنگ‌های متنوعی همچون طرح سنگ مرمر، گرانیت و انواع سرامیک ها را می‌توان در پارکت های لمنیت پیدا کرد. دقت داشته‌ باشید که در ویلاهای مدرن باید از ساده‌ترین انواع طرح‌ها استفاده کرد.

بنابراین سراغ سنگ‌هایی با نقش و نگارهای فراوان نروید و سعی کنید ساده‌ترین طرح‌ها را برگزینید. اگر می‌خواهید فضای ویلا بزرگ‌تر از آنچه که هست نشان داده شود، سراغ پارکت‌هایی با طرح و رنگ روشن بروید.

برای اجاره ویلای ییلاقی در مازندران با کارشناسان بخش فروش شرکت آرش تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری از نکات انتخاب پارکت ویلا مدرن

برای داشتن یک ویلا مدرن با چشم‌اندازی جذاب و زیبا باید به فکر تعبیه کفپوش‌هایی چشم‌نواز باشید.

کفپوش‌ها نه‌ تنها جلوه زیبایی به دکوراسیون داخلی ویلای شما می‌بخشند بلکه به‌ واسطه طرح و رنگ‌هایی که دارا هستند می‌توانند ویلای شما را وسیع‌تر از آنچه که هست به نمایش درآورند.

انتخاب کفپوش‌های پارکت با طرح و نقش‌های ساده و رنگ‌هایی که با چیدمان ویلای شما هارمونی داشته باشد، می‌تواند انتخابی هوشمندانه برای یک ویلا مدرن باشد.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×