گیلان، زیباکنار
0133416

معرفی مجموعه آموزشی و رفاهی صداوسیما زیباکنار

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1399-09-12
مجموعه آموزشی و رفاهی صدا و سیمای زیباکنار

منطقه زیباکنار نقاط دیدنی بسیاری دارد که مجتمع صداوسیما زیباکنار یکی از آن‌هاست. زیباکنار به‌دلیل مجاورت با شهر بزرگ و قدیمی انزلی و البته منطقه آزاد تجاری و گردشگری انزلی و فاصله کمی که تا پایتخت ایران یعنی تهران دارد، هر ساله و در موقعیت‌های زمانی مختلف شاهد افزایش تعداد مسافران و گردشگرانی است که این منطقه را برای چند روزی تفریح و استراحت انتخاب می‌کنند.

این مجموعه از بزرگ‌‌ترین مجتمع‌های آموزشی و رفاهی شمال کشور است که سمینارها، همایش‌ها، اردوهای تفریحی و … هر ساله در آن برگزار می‌شود.

این مجتمع اقامتی و تفریحی، مجموعه‌ای بسیار زیبا و البته ساحلی در استان گیلان است. این مجتمع در زمینی به مساحت ۲۰۰۰۰ مترمربع در سال ۸۰ افتتاح شد. اما در سال ۹۳ بازسازی اساسی را تجربه کرد و فضای نویی به‌خود گرفت. مدیریت این مجموعه در اختیار صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران است.

مختصات مجموعه آموزشی و رفاهی صداوسیما زیباکنار

این مجموعه بزرگ از سه بخش اصلی به شرح زیر تشکیل شده است:

  • بخش اقامتی

شامل کلیه هتل‌ها، سوئیت و سوئیت آپارتمان‌هاست. علاوه بر این، بخش اقامتی این مجموعه از تعداد زیادی ویلا، سوییت‌های یک ‌خوابه و چند خوابه و آپارتمان برخوردار است.

اکثر این ویلاها و سوییت‌‌های مجموعه صداوسیمای زیباکنار چشم‌اندازی رو به دریا داشته و به‌دور از سروصدای تردد اتومبیل‌ها ساخته‌شده‌اند تا ساعاتی پر آرامش را به میهمانان خود هدیه کنند.

  • بخش ستادی

شامل اتاق مدیران اجرایی، معاونین و کارپردازان مجموعه است. در این بخش فرستنده‌ای که از بزرگ‌‌ترین فرستنده‌های برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در سطح کشور است، قرار گرفته که از مسافت‌های بسیار دور نیز می‌توان آن را مشاهده کرد.

این مجتمع از مهمانان خارجی نیز پذیرایی می‌کند. پس از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین مسئولان بلندپایه کشوری و لشکری نیز در این مجموعه اقامت می‌کنند. پس مجموعه به استانداردهای جهانی مجموعه‌های اقامتی و تفریحی بسیار نزدیک است.

  • بخش تفریحی

این مجموعه با جذابیت‌های بسیار در فضایی به وسعت ۵ هکتار و در ساحل ماسه‌ای دریا طراحی شده و امکانات بسیار زیادی برای میهمانان خود به‌وجود آورده است.

آبشار مصنوعی، حصار درختی، چایخانه‌های سنتی، استخرهای تفریحی، کافی شاپ، رستوران، زمین تنیس، پارکینگ سرپوشیده، محلی برای جت اسکی و قایق‌سواری، درشکه‌سواری، کلینیک پزشکان، نانوایی، خشک‌شویی، اسکله تفریحی برای ماهیگیری و … از جمله امکانات این مجموعه است که باعث می‌شود مجموعه فرهنگی و تفریحی زیباکنار در ذهن میهمانانش جاودان بماند.

در مجموعه فرهنگی و تفریحی صداوسیمای زیباکنار، در فصول بهار و تابستان، با توجه به حجم وسیع گردشگران و دوستداران زیباکنار، جشنواره‌ها و همایش‌های محلی برگزار می‌شود که می‌تواند لحظاتی دل‌‌نشین، مهیج، جذاب و به یادماندنی را فراهم آورد.

چنانچه شما مجموعه تفریحی و اقامتی صداوسیمای زیباکنار را برای اقامت برگزیدید و قصد بازدید از جاذبه‌های دیدنی نزدیک به آن را دارید، باید بدانید که دسترسی شما به منطقه آزاد انزلی، پل چوبی کیاشهر، تالاب بین‌‌المللی بوجاق، رودخانه زیبای سفیدرود و اوشمک، پارک جنگلی کیاشهر و شهرهای رشت، لاهیجان و رامسر بسیار آسان خواهد بود.

مجتمع صدا و سیما زیباکنار کجاست؟

مجموعه تفریحی و اقامتی زیبا کنار حد فاصل شهرهای بندر انزلی، رشت و کیاشهر است. شهرهایی بسیار زیبا و استراتژیک که قطعاً در مورد زیبایی‌های آن‌ ها بسیار شنیده‌اید.

آدرس مجموعه صدا و سیمای زیباکنار:  منطقه آزاد انزلی، سه‌ راه حسن رود، کیلومتر ۲۲ است.

این مجموعه به‌دلیل هم‌ جواری با دریا، جنگل‌های طبیعتی فوق ‌العاده و امکانات رفاهی بسیار مطلوبی دارد که آن را در کشور معروف نموده‌ است.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×