گیلان، زیباکنار
0133416

هتل‌های جنگلی و اقامتگاه‌های بومگردی شمال قسمت سوم

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1399-04-18
اقامتگاه های جنگلی و بومگردی گیلان

هتل‌های جنگلی و اقامتگاه‌های بومگردی شمال 

واژه بوم‌گردی امروزه در بین گردشگران داخلی و خارجی دوست‌داران زیادی دارد. به‌طوری که این واژه هم‌اکنون در گردشگری نه فقط به‌شکل سنتی، بلکه به‌شکل مدرن هم دیده می‌شود و در گسترش و رونق دادن به صنعت توریسم تأثیر گذار بوده است.

واژه بوم‌گردی را در واقع به گردشگری می‌گویند، که به قصد بازدید از یک منطقه به سفر رفته تا دنیا و جذابیت‌های جدیدی را کشف کند. اما به گونه‌ای که محیط طبیعی منطقه آسیبی نبیند.

چنانچه قصد یافتن جایی برای اقامت و غوطه‌ور شدن در طبیعت شمال را دارید و در سفرتان قصد اقامت در هتلی لوکس و لاکچری ندارید و به‌دنبال بهترین هتل‌های جنگلی در شمال سرسبز می‌گردید، کافیی است تا در ادامه ما را همراهی کنید.

اقامتگاه بوم‌گردی جنت (در رامسر)

مازندران استانی سرسبز با طبیعت هزار و یک رنگ و با طراوت است. اقامتگاه بوم‌گردی جنت در استان زیبای مازندران و در شهر رامسر قرار گرفته است. شهر توریستی و بی‌نظیر رامسر را کمتر کسی است که نشناسد و از وصف جاذبه‌های دیدنی و تکرارنشدنی آن نشنیده باشد.

رامسر زیبا شهری‌ نزدیک جنگل و دریا و بسیار مورد توجه بوده و هست. رامسر آخرین و غربی‌ترین شهر استان زیبای مازندران است. این شهر بین شیرود در مازندران و چابکسر در گیلان است.

اقامتگاه بوم‌گردی جنت در روستای جنت رودبار قرار دارد. این اقامتگاه بی‌شباهت به هتل نیست. نمای ساختمان چوبی است و اتاق‌های آن را نوسازی کرده‌اند، نوسازیی با رعایت معماری سنتی. اقامتگاه بوم‌گردی جنت، برای میهمانان خود فضایی خاطره‌ساز به‌وجود آورده و باعث‌شده تا سفر به شمال از ذهن مسافرانش هرگز نرود.

اقامتگاه بومگردی جنت در منطقه ییلاقی رامسر واقع است و مکانی به‌دور از آلاینده‌ها و شلوغی شهرهای بزرگ و صنعتی است.

 

دهکده چوبی سد لفور (در سوادکوه)

دهکده چوبی سد لفور در استان همیشه زیبای مازندران و در شهرستان بابل قرار دارد. رویای زندگی در انبوه جنگل‌های سرسبز شمال، که در رطوبت لطیفی غرق شده‌اند، قدم‌زدن در آن سکوت بینظیر و دوری از شهر می‌تواند حال هر کسی را خوب کند.

دهکده چوبی لفور ۵ سوئیت اقامتی و آشپزخانه و سرویس بهداشتی و سرویس حمام مجزا دارد. این فضای سرسبز در کنار امکانات تهیه غذا و اقامت، آن هم در دل طبیعت بی‌شک می‌تواند شب‌هایی پر از صدای حیوانات اهلی و جیرجیرک را به بهترین موقعیت برای دورهمی‌های خانوادگی تبدیل کند.

این مکان اقامتی فاصله چندانی تا دیگر دیدنی‌های منطقه بابل ندارد و با فاصله کمی از آن می‌توانید برای گردش و دیدار، به سراغشان بروید.

اقامتگاه بوم‌گردی خانه مادرجون (در تنکابن)

شهر زیبا و بهشتی تنکابن، در استانی زیبا قرار دارد که با تکرار نامش در هر زمان گویی عطر بهشت استشمام می‌شود. سراسر استان مازندران دیدنی است. در هر نقطه‌ای از این خاک سبز قدم بگذارید، مانند شهر تنکابن، طراوت و شادابی خاصی را در مقابل دیدگانتان خواهید داشت.

خانه مادرجون بسیار دل‌باز و البته قدیمی است که در سال ۹۵ آن را بازسازی کامل کرده‌اند. اگر دل تان می‌خواهد اقامت در جنگل آن هم در سکوت را تجربه کنید، باید سری به خانه مادرجون بزنید.

اقامتگاه بومگردی خانه مادرجون به امکاناتی از قبیل، سرویس بهداشتی و حمام و… مجهز است. البته به‌صورت اشتراکی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اتاق‌های این اقامتگاه بوم‌گردی تخت‌خواب ندارند و به سبک قدیمی خود طراحی شده‌اند.

پس اگر قصد اقامت در این مکان را دارید و می‌خواهید در هنگام استراحت از تخت‌خواب استفاده کنید، باید بدانید که اینجا به‌دلیل فضای سنتی خود از امکانات لاکچری خبری نیست.

 دور تا دور اقامتگاه بوم‌گردی خانه مادرجون را تنها طبیعت بکر و زیبایی‌های بی‌نظیر استان مازندران احاطه کرده است.

ادامه معرفی اقامتگاه‌های جنگلی و بومگردی شمال را اینجا ببینید .

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×