گیلان، زیباکنار
0133416

معرفی هتل‌های زیباکنار

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1399-09-13
معرفی هتل های زیباکنار

در این نوشته، به معرفی هتل‌های زیباکنار می‌پردازیم. منطقه‌ای ساحلی در شمال ایران عزیز که از نظر مسافت تا تهران حدود 300 کیلومتر فاصله دارد. این ناحیه این روزها تبدیل به مرکز خرید و فروش ویلا زیباکنار شده است.
از نظر جغرافیایی، زیباکنار از سمت شمال به دریای زیبای خزر، از سمت جنوب به شهر لشت نشاء، از سمت شرق به ناحیه کیاشهر و از غرب نیز به شهر بندر انزلی متصل می‌شود.
آب‌وهوای زیباکنار بی نصیب از بارش باران و اعتدال هوای خطه شمال نیست. به‌طوری که آب‌وهوای زیباکنار معتدل و مرطوب بوده و در تمام فصول سال باران قابل توجهی میهمان طبیعت آن است. تمام این ویژگی‌ها باعث پدیدار شدن طبیعتی بسیار زیبا و مثال زدنی در این منطقه شده است. طبیعتی که هم از دریا و رودخانه‌های پر آب و هم از دشت و نی زار ها بهره‌مند است.
این طبیعت زیبا و آب‌وهوای خاص منطقه زیباکنار باعث جذب تعداد زیادی گردشگر و توریست به این منطقه می‌شود. همچنین با توجه به مجاورت منطقه زیباکنار با شهر انزلی و منطقه آزاد تجاری و گردشگری انزلی، هر ساله و در موقعیت‌های زمانی مختلف به تعداد مسافران و گردشگران افزوده می‌شود. لازمه رونق گردشگری نیز وجود هتل ها، مراکز اقامتی و ویلاهای اجاره ایست، که با تامین محل اسکان، لحظات مفرحی را برای خانواده‌ها به‌ارمغان بیاورد. در ادامه به معرفی دو مورد از هتل‌های زیباکنار می پردازیم.

معرفی هتل‌های زیباکنار با جزئیات آن‌ها

هتل نرگس زیبا کنار

هتل نرگس زیباکنار دو ستاره بوده و دارای ۶۷ اتاق برای پذیرایی از میهمانان خود است. چشم‌انداز این هتل، دریای زیبای خزر است که در کنار داشتن فضایی آرامش‌بخش، سفری به یاد ماندنی را برای میهمانان خود به‌وجود می‌آورد.
از جمله امکانات هتل نرگس فضای سرسبز اختصاصی، امکان قایق‌سواری و ورزش‌های آبی، امکان شنا در دریا و بهره‌مند بودن از سالن اجتماعات و پارک بازی کودکان است.
آدرس هتل نرگس زیباکنار : این هتل در جاده حسن رود، کیلومتر ۵ جاده زیبا کنار، جاده ساحلی جفرود قرار دارد. این هتل تا مرکز شهر ۸ کیلومتر و با فرودگاه سردار جنگل رشت تنها ۲۵ کیلومتر فاصله دارد.

هتل بهارستان زیبا کنارهتل بهارستان زیبا کنار

هتل بهارستان زیباکنار در ساحل حاجی بکنده و در محیطی دنج و زیبا و به‌دور از شلوغی شهر قرار گرفته است که مسافرت خاطره انگیزی را برای شما به‌ارمغان می‌آورد. این هتل دارای امکاناتی از جمله :  امکان قایق‌سواری و اسکی روی آب، سوارکاری، والیبال ساحلی و فوتبال ساحلی، دوچرخه‌سواری و … است.
فضای هتل بسیار دل‌انگیز و دارای امکانات داخلی دیگری مثل : چای خانه سنتی، رستوران، بوفه و سرویس ترانسفر فرودگاهی است.
آدرس هتل بهارستان زیباکنار : این هتل در کیلومتر ۱۴ جاده زیبا کنار و در ساحل حاجی بکنده واقع است. این هتل در فاصله ۳۰ دقیقهای با بازار های محلی و البته فاصله ۳۰ دقیقهای با محوطه تجاری و گردشگری منطقه آزاد انزلی است.

در پایان توجه کنید که به‌دلیل محبوبیت این منطقه، امکاناتی که در هتل‌ها و سایر اقامتگاه‌ های این منطقه ارائه می‌شود، وضعیت مطلوبی داشته و گردشگران می‌توانند با خیالی آسوده به رزرو هتل مورد نظر خود بپردازند.
هرچند که به‌دلیل همین محبوبیت زیباکنار، علاوه بر هتل ها، بسیاری از مردم محلی نیز خانه‌های خود را برای اسکان مسافران مهیا کرده‌اند. پس علاوه بر هتل‌ها و اقامتگاه ها مسافران عزیز می‌توانند از منزل های مسکونی محلیان نیز استفاده‌کنند. هرچند که برای استفاده از این اقامتگاه‌ ها باید دقت بیشتری به‌خرج داد.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×