گیلان، زیباکنار
0133416

معرفی کامل برج نیلی‌پلاس سرخرود-پلاک اول ساحل

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-18
برج نیلی‌پلاس سرخرود

معرفی کامل برج نیلی‌پلاس سرخرود : بسیاری از افراد عاشق زندگی‌کردن در شهرهای شمالی هستند اما برخی از شهرهای شمالی این روزها دست کمی از پایتخت و شهرهای شلوغ ندارند؛ به‌قدری که افراد برای خرید ویلا به آن‌ها هجوم آورده اند و به‌نوعی از جمعیت و ساخت‌وساز اشباع شده‌اند.

اما اگر در میان این همه قیل‌وقال هنوز هم به‌دنبال گوشه‌ای دنج و آرام با امکانات رفاهی بی‌نظیر هستید ما خرید ویلا در سرخرود را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این شهر کوچک و نقلی در حاشیه دریای خزر با برج‌های سر به گردون آسای خود همچون نگینی درخشان در حاشه خزر می‌درخشد.

سرخرود همان جایی ست که می‌توان با خیال راحت در آرامش و سکوت رویایی آن غرق شد و به‌دور از هرگونه هیاهو و شلوغی روزگاری خوش را تجربه کرد.

در ادامه قصد داریم یکی از معروف‌ترین برج‌های سرخرود را معرفی کنیم؛ این برج برجی نیست جز برج نیلی‌پلاس سرخرود که پلاک اول ساحل است. در ادامه با ما همراه باشید تا از این برج و ویژگی‌های منحصربه‌فردش برایتان بگوییم.

برای خرید ویلا دوبلکس شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

موقعیت مکانی برج نیلی پلاس سرخرود

وارد شهر زیبای سرخرود که شدید حتی نیازی به پرسیدن آدرس شهرک دریا ندارید، شما می‌توانید به‌راحتی با استفاده از راهنمای مسیر راهی این شهرک ساحلی زیبا شوید. در همان حوالی در خیابان بوستان شرقی یک برج عظیم با نمای سفید و درخشان در چشم شما خودنمایی خواهد کرد که تنها دویست متر با ساحل دریای خزر فاصله دارد. این برج، برج نیلی پلاس سرخرود است که همچون یک مروارید سفید و درخشان چشم هر بیننده‌ای را از دور دست ها به‌خود جلب می‌کند.

برای خرید ویلا اقساطی شمال در شمال با کارشناسان بخش فروش هلدینگ آرش در ارتباط باشید.

طراحی و معماری برج نیلی‌پلاس سرخرود

پیش از هر چیز باید به طراحی فوق‌العاده برج نیلی پلاس سرخرود اشاره کنیم که کوچکترین نقصی را نمی‌توان در آن پیدا کرد. معماری زیبای این برج حکایت از نوآوری و هنر بکر طراحان آن دارد. این برج زیبا در 23 طبقه طراحی شده است و مکان آن پلاک اول ساحل است به این معنا که در حد فاصل این برج تا ساحل هیچ ساختمان دیگری قرار ندارد و چشم‌انداز واحد های آن مستقیماً رو به کرانه های دریای کاسپین است.

برای پیش‌فروش ویلا در شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

سطح بالای ایمنی در برج نیلی‌پلاس سرخرود

طراحان حرفه‌ای برای برج نیلی پلاس سرخرود امکانات ایمن را به‌طور تمام و کمال درنظرگرفته‌اند. در تمامی واحد های این برج درب‌های ضد سرقت تعبیه شده است و بخش‌های زیادی از برج توسط تیم‌های حرفه‌ای هوشمند سازی شده. این نکته هم در راستای راحتی ساکنین و هم در راستای حفظ و ارتقاء سطح ایمنی برج است. سیستم‌های آتش نشانی، سیستم اطفاء حریق، اسکلت استاندارد و مقاوم و راه‌پله‌های اضطراری در برج نیلی پلاس سرخرود نیز حکایت از سطح ایمنی بالای این برج دارد. بدین معنا که در شرایط غیر قابل پیش بینی و اضطراری دچار چالش نخواهید شد.

برای ویلا جنگلی شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

امکانات تفریحی پیشرفته در برج نیلی پلاس سرخرود

بی‌شک با سکونت در برج نیلی پلاس سرخرود لحظه‌ای حوصله تان سر نخواهد رفت و از همه مهمتر اینکه در شرایط فعلی نیز نیاز به خارج شدن از برج را پیدا نخواهید کرد چرا که بسیاری از امکانات تفریحی عالی درون برج وجود دارد. از باشگاه بدن سازی و استخر و سونا گرفته تا اتاق بیلیارد و پینگ و پنگ و زمین بازی.

شما می‌توانید در فضای سبز درون آلاچیق‌های برج کمی به استراحت و تفریح بپردازید در حالی که از بابت ورود افراد متفرقه به برج خیالی آسوده دارید. هیچ‌کدام از امکانات برج برای افراد خارج از برج قابل دسترسی نیست بنابراین شما می‌توانید به‌طور خصوصی از آن‌ها استفاده کنید.

برای خرید ویلا شمال قسطی با شرکت انبوه سازان آرش تماس بگیرید.

وجود پارکینگ مهمان در برج نیلی‌پلاس سرخرود

ممکن است با خود فکر کنید که زندگی در یک برج با تعداد واحدهای زیاد می‌تواند چالش‌هایی همچون جای پارک را برای شما به‌همراه آورد. اگر بخواهید از یک مهمان دعوت کنید تا به ویلای شما بیاید چه خواهد شد؟ وسیله نقلیه مهمان تان را در کدام قسمت جای خواهید داد زمانی که پارکینگ پر است؟ اما نگران نباشید.

طراحان خلاق برج نیلی پلاس سرخرود، یک پارکینگ را مختص ساکنین برج و پارکینگ دیگری را مختص مهمانان شما طراحی کرده‌اند بنابراین به‌هیچ‌عنوان با کمبود جای پارک روبه‌رو نخواهید شد.

برای ویلا داخل شهرک شمال با هلدینگ آرش تماس بگیرید.

نگهبانی 24 ساعته از برج نیلی پلاس سرخرود

برج نیلی پلاس سرخرود دارای نگهبانی 24 ساعته در هفت روز هفته است بنابراین حتی لحظه‌ای امنیت واحد شما زیر سوال نخواهد رفت. نگهبانی برج تمامی اقدامات امنیتی را در راستای حفظ ایمنی و امنیت برج انجام خواهد داد بنابراین هیچ فردی خارج از برج حق ورود به برج را نخواهد داشت. همچنین سیستم‌های پیشرفته دوربین مداربسته در جای جای برج امکان ثبت و ذخیره تمامی رفت‌وآمدهای صورت گرفته را دارد. هرگونه رفت‌وآمد مشکوکی به برج و حوالی آن سریعاً شناسایی و ردیابی خواهد شد.

برای خرید ویلا ساحلی شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

امکانات جانبی برج نیلی پلاس سرخرود

از جمله امکانات جانبی در برج نیلی پلاس سرخرود که زندگی در آن را بسیار دلنشین تر ساخته می‌توان به پنجره‌های دوجداره، درب‌های ضد سرقت، سیستم شوتینگ زباله، باربیکیو، خدمات سرویس تأسیسات، اینترنت پر سرعت، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی پیشرفته و سایر سیستم‌های هوشمند در واحد های این برج اشاره کرد.

برای خرید ویلا ارزان شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

طراحی داخلی واحد های برج نیلی پلاس سرخرود

یکی از چیزهایی که باید در مورد برج نیلی پلاس سرخرود به آن اشاره مستقیم کرد طراحی داخلی زیبای آن است. اینکه همه‌چیز در سر جای خود و دقیق و اصولی طراحی شده است نشان از این دارد که طراحی داخلی این برج یک طراح حرفه‌ای و نوآور با ایده‌های بکر و خلاقانه بوده. جای مبلمان، جای لوازم تزئینی، جای کتابخانه و حتی جای گلخانه به شیوهای استادانه و زیبا طراحی شده است. این چیدمان و طراحی زیبا در نگاه اول توجه هر بیننده‌ای را جلب خواهد کرد. شما می‌توانید چیدمان دلخواه خود را به زیباترین شکل ممکن درون واحدتان اجرا کنید.

برای خرید ویلا سنددار شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

متراژ واحدهای برج نیلی‌پلاس سرخرود چقدر است؟

اگر از متراژ واحدهای برج نیلی پلاس سرخرود بپرسید باید گفت که متراژ این واحدها یکسان نیست و با هم متفاوت هستند. برخی از واحد های این برج دارای متراژ 86 متر، برخی دیگر 123 متر، برخی 125، 144 و برخی دیگر 146 متر مربع هستند. بنابراین افرادی که در واحد های مختلف سکونت دارند در متراژهای مختلفی سکنی گزیده اند.

برای خرید ویلا سند شش‌دانگ شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

چشم‌انداز برج نیلی پلاس سرخرود

از چشم‌انداز برج نیلی پلاس سرخرود اگر بگوییم بی‌شک شما هم بین واحدهای جنوبی و شمالی دو به شک خواهید شد چراکه واحدهای شمالی چشم‌اندازی زیبا رو به دریای کاسپین دارند و واحدهای جنوبی چشم‌اندازی رو به جنگل‌های پرصلابت دماوند.

همین ویژگی منحصربه‌فرد باعث‌شده تا خریداران به‌هنگام خرید واحدهای این برج در مورد چشم‌انداز کمی به شک و تردید بیفتند. الحق که چشم‌انداز این برج بسیار زیبا و ستودنی ست.

چرا خرید ویلا در برج نیلی‌پلاس سرخرود ؟

از جمله دلایلی که اغلب افراد را برای خرید واحد در برج نیلی پلاس سرخرود به سرخرود می‌کشاند چشم‌انداز 360 درجه‌ی این برج به‌طبیعت اطراف مازندران است.

آنچه که از واحد های این برج خواهید دید چشم‌اندازی با زاویه بسیار گسترده است که از یک سو امواج دریا به ساحل کوبیده می‌شوند و از سوی دیگر مه غلیظی در دامنه‌ی کوهستان دماوند لابه‌لای درختان سرسبز و پرصلابت آن پیچ‌و‌تاب می‌خورد.

چنین چشم‌اندازی را نمی‌توان در هر ویلایی در مازندران داشت اما در برج نیلی پلاس سرخرود این چشم‌انداز بکر و دست نیافتنی برای شما مهیاست.

شما در پلاک اول ساحل سکونت خواهید داشت و این یعنی هر زمان که بخواهید می‌توانید راهی دریا شوید بدون اینکه نیاز به شال و کلاه کردن یا آمادگی خاصی داشته‌باشید.

فضای سبز محوطه برج همواره برای استراحت و تفریح شما مهیاست؛ فضایی که کاملاً دنج و خصوصی است و امکان ورود هر فردی به آن وجود ندارد.

سرمایه‌گذاری با خرید واحد در برج نیلی‌پلاس سرخرود

یکی از دلایل محکم برای خرید واحد در برج نیلی پلاس سرخرود جنبه سرمایه‌گذاری آن است. واحدهایی که در جوار دریا قرار دارند با سرعت برق آسایی رشد می‌کنند و پیشرفت آن‌ها به عینه و به‌وضوح قابل مشاهده است.

شما با خرید ویلا در برج نیلی پلاس سرخرود در واقع یک سرمایه‌گذاری عظیم و پر سود را ترتیب داده‌اید. کافی ست اجازه دهید چند سال از سرمایه‌گذاری شما در برج نیلی پلاس سرخرود بگذرد و رشد بی‌نظیر قیمت‌ها را مشاهده کنید.

بنابراین خواهید دید که با یک تیر چند نشان زده‌اید. هم از امکانات تفریحی و جانبی بی‌نظیر برج نیلی پلاس سرخرود استفاده کرده‌اید و هم رشد سرمایه‌ای عالی در طی مدت‌زمانی کوتاه را تجربه کرده‌اید که هر دو در نوع بی‌نظیر است.

 

 

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×