گیلان، زیباکنار
0133416

معروف‌ترین شهر برای خرید ویلا در شمال

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1396-12-19
معروف‌ترین شهر برای خرید ویلا

اصولاً ویلا به بناهایی گفته می‌شود که در بهترین و خوش آب‌وهواترین مناطق گردشگری و توریستی به‌صورت دوبلکس و یا همکف ساخته شود. در ایران نیز، شمال کشور با برخورداری از بهترین و توریستی ترین شهرهای ساحلی و جنگلی و ییلاقات متعدد، بهترین مناطق برای ساخت‌وساز ویلا و یا خرید ویلا است. قطعاً داشتن یک ویلای لوکس، با نمای کلاسیک و زیبا همراه با چشم‌اندازهای دل‌انگیز، آرزوی هر فردی است. ما نیز در این مطلب از شرکت انبوه‌سازان آرش سازنده شهرک‌های ویلایی آرش قصد داریم بهترین و معروف‌ترین شهر شمالی کشور را که از نظر آب‌وهوا و برخورداری از مناظر طبیعی و توریستی و همچنین نزدیکی به دریا و جنگل حرف اول را می‌زند، به شما معرفی کنیم تا شما با آگاهی بیشتری در هنگام خرید ویلا در شمال، تصمیم‌گیری نمایید.

ساخت‌وساز و خرید ویلا در شمال

امروزه با شلوغی و جمعیت بیش از حد شهرهای بزرگ، ساخت‌وساز ویلا و همچنین خرید و و فروش ویلا شمال بیش از پیش رشد نموده و از رونق اقتصادی بالایی برخوردار است. منتها یکی از سوالهای مهمی که اکثر خریداران ویلا با آن روبه‌رو هستند، اینست که کدامیک از شهرهای شمال از لحاظ گردشپذیر بودن و جذابیت ویلا سازی به شهرهای دیگر ارجعیت دارد؟ با توجه به رشد روزافزون ساخت ویلا در زیباکنار و فروش ویلاهای انبوه در این شهر ساحلی، طبق نظر سنجی های خریداران و گردشگران، زیباکنار به‌عنوان بهترین و معروفترین شهر برای خرید ویلا شناخته‌شده است.

زیباکنار و خرید و فروش ویلا

زیباکنار شهری آرام و دنج برای خرید ویلا در شمال است، شهری که شما را با روح طبیعت پیوند می‌دهد، حال و هوایتان را همانند آب‌وهوایش، سرحال می‌کند و با قدم‌زدن در جنگل‌های سرسبزش، بهترین حس دنیا را به شما هدیه می‌دهد. زیباکنار به‌دلیل برخورداری از موقعیت عالی با نزدیکی به منطقه آزاد انزلی، نزدیکی به اسکله و با جاده‌هایی اختصاصی منتهی به ساحل، یکی از توریستی ترین و زیباترین شهر ویلایی کشور است.

غالبا افرادی که قصد خرید ویلا، تفریح و گشت‌وگذار در ساحل و جنگل و مناطق دیدنی شمال را دارند، با فرا رسیدن تعطیلات، چمدان‌هایشان را بسته و برای سفر به گیلان و زیباکنار، راهی شمال می‌شوند. زیباکنار با مناظر بکر و خاص دریا و جنگل توانسته زبانزد خاص و عام شود. از این رو افرادی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند، زیباکنار با فاصله‌ی کمی که با دریا و جنگل دارد، ایده‌آل‌ترین گزینه‌ی خرید و ساخت ویلا و اقامت است.

دسترسی به مراکز خدماتی و رفاهی در زیباکنار

اگر ویلای خود را در زیباکنار خریداری کنید، هیچ دغدغه‌ای از بابت نزدیکی به مراکز خرید، مراکز درمانی و به کل مراکز خدماتی رفاهی نخواهید داشت و در کوتاهترین زمان ممکن به آنها دسترسی پیدا می‌کنید.

 کلام آخر


شهر ساحلی زیباکنار با توجه به داشتن روستاهای متصل به ساحل و دریا و همچنین روستاهای جنگلی و کوهستانی فوق‌العاده زیبا و جذاب در قلب طبیعت و ویلاهای متنوع ساحلی و جنگلی در دامنه‌ی کوه با قیمتهای استثنائی و شرایط نقد و اقساط، معروف‌ترین شهر ساحلی کشور برای ساخت‌وساز ویلا و خرید و فروش ویلا در شمال است. در مورد آرامش و امنیت نیز این شهر شمالی، خیال تمام خریداران ویلا را آسوده کرده است. از این رو اگر قصد خرید ویلا در شمال دارید، ولی نمی‌دانید کدام شهر را انتخاب کنید، پیشنهاد ما زیباکنار است. همچنین ویلاهای شهرکی آرش در زیباکنار، امکان خرید هر سبک ویلایی را برای شما میسر کرده و می‌توانید یک ویلای لوکس و شیک را با بهترین قیمت و ویژگی‌های ایده‌آل خریداری کنید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×