گیلان، زیباکنار
0133416

معرفی معروف‌ترین رستوران‌های محلی مازندران

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
معروف‌ترین رستوران‌های محلی مازندران

معروف‌ترین رستوران‌های محلی مازندران کجا هستند؟ قطعاً یکی از اهداف بسیاری مسافران به شمال، خوردن غذاهای لذیذ شمالی است. برای این کار به نوشته ما توجه کنید.

منطقه سبز مازندران و مرکز تنفسی اصلی ایران، که حتی در طول تعطیلات کوتاه، گردشگران زیادی را جذب می‌کند. استان مازندران یکی از محبوب‌ترین مقاصد تفریحی و تفریحی در ایران است. در این میان، رستوران‌های مازندران هم سرگرمی خوبی محسوب می‌شوند. استان مازندران یک بسته کامل سرگرمی است که همه را از استرس خارج می‌کند. هوای پاک، بکر و طبیعت دیدنی، دریاچه بزرگی است که ایران به داشتن آن افتخار می‌کند. همه این مزایا همه مردم را مجذوب سفر به مازندران کرده‌است.

سفر به مازندران خیلی ساده است. این موضوع به خصوص در مورد افراد ساکن شهرهای بزرگ صادق است. آن‌ها می‌توانند در فاصله کوتاه و کوتاه به این استان زیبا برسند. اما یکی از مسائلی که باید در سفر ایرانی مورد توجه قرار گیرد، غذا در سفر است! به این ترتیب، پیش از سفر، بهتر است با رستوران‌های مازندران آشنایی بیشتری داشته‌باشید تا سفری خوش‌مزه و به یاد ماندنی داشته‌باشید.

برای خرید ویلا شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

آشنایی با معروف‌ترین رستوران‌های محلی مازندران

استان مازندران یکی از استان‌های شهرهای ایران است. به‌همین دلیل باید انتظار داشته‌باشید که رستوران‌های زیادی در این استان وجود دارد. این تنوع و تعدد در تعداد رستوران‌ها، انتخاب آن‌ها را مشکل کرده‌است. معمولاً طبق توصیه قدیمی، هر جا که ماشین بیشتری پارک می‌شود، قطعاً رستوران بهتری وجود خواهد داشت! اما اکنون تعداد رستوران‌ها به حدی افزایش‌یافته است که این راهنمای قدیمی دیگر نمی‌تواند به‌دنبال آن باشد. در نتیجه بهتر است خودتان این کار را انجام دهید و رستوران‌ها را به‌خوبی بدانید.

رستوران اکبر جوجه

به‌ویژهکی از رستوران‌ها در مازندران که در میان همه مسافران معروف است، اکبر جوجه است. اگر می‌خواهید طعم واقعی اکبر جوجه را در جواهر سبز مازندران دوست داشته‌باشید، نام، شما باید به شاخه اصلی این رستوران اشاره کنید. رستوران اکبر جوجه رامسر  تحت نظارت شاخه اصلی عمل می‌کند. این به این معنی است که اگر شما طعم خالص و منحصربه‌فرد این مرغ خوش‌مزه را دوست داشته‌باشید، شما باید انتظار داشته‌باشید که طعم مشابهی را در مرغ اکبر جوجه داشته‌باشید.

در نظر قیمت، اکبر اکبر جوجه یک رستوران مقرون‌به‌صرفه است و شما می‌توانید غذای باکیفیت را در این مجتمع بچشید. البته، شما باید بدانید که غذای اصلی این رستوران اکبر جوجه است. اگر به رامسر سفر می‌کنید، باید مزه مرغ ترش و خوش‌مزه زیر دندان را احساس کنید.

برای خرید ویلا در صومعه‌سرا با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

رستوران خاور خانوم

رستوران خاور خانوم  یکی از مشهورترین رستوران‌های شمال است.

اگرچه رستوران خاور خانوم” یکی از رستوران‌ها در مازندران نیست، اما به‌هیچ‌وجه نمی‌توان آن را از دست داد. خاور خانوم  زنی است با سلیقه گیلانی که همه را با آشپزی خود گیج کرده‌است. این رستوران در یکی از روستاهای استان گیلان به‌نام پ واقع‌شده‌است. استان زیبا گیلان به‌خاطر غذای منحصربه‌فرد و خوش‌مزه آن مشهور است. به‌همین دلیل است که بسیاری از مسافران در گیلان به‌دنبال پیدا کردن یک رستوران سنتی برای چشیدن مزه واقعی غذای گیلکی هستند. اگر طعم مشابه داشته‌باشید، رستوران خاور خانوم  گزینه‌ایده‌آلی برای شما است.

موقعیت این رستوران به زیبایی آن می‌افزاید و باعث می‌شود که در این مکان حتی لذت بخش‌تر شود. اگر شما به‌طور خصوصی از این رستوران بازدید کنید، ممکن است شانس نشستن در میزه‌ای چوبی کوچک بیرون را داشته‌باشید. همه‌چیز در این رستوران ساده و بدون آلودگی است.

رستوران کشتی رامسر

رستوران دیگری در مازندران، که در شهر رامسر قرار دارد، رستوران کشتی نامیده می‌شود. پس شما راجع به عزاداری در کشتی چه فکر می‌کنید? ممکن است یک کشتی واقعی نباشد، اما از لحظه‌ای که آن را می‌بینید، شما را به درون جو سفر می‌برد. همانطور که می‌بینید، این رستوران دقیقاً شبیه یک کشتی است. البته، این باید یک مورد باشد، چنین انتظاری از سفر شما انتظار می‌رود!

برای خرید ویلا ترکیه ای در با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

این یکی از رستوران‌ها است که به‌محض ورود شما، از فضای زیبا، دکوراسیون حرفه‌ای و محیط کنار دریا شگفت‌زده خواهید شد. ممکن است ما قادر به داشتن یک سفر دریایی واقعی به قایق مانند این رستوران نباشیم، اما قطعاً می‌توانیم یک شب به یاد ماندنی در این رستوران زیبا را تجربه کنیم. غذاهای دریایی و سالمون مخصوص این رستوران مشهور و ویژه است. بنابراین اگر شما از ناحیه چابک عبور کنید، رستوران کشتی رامسر را فراموش نکنید.

امیر شاهان شاندیز

خب، قبل از اینکه درباره این رستوران زیبا صحبت کنیم، همه‌چیز از اسمش پیداست. نام رستوران‌های شاندیز همیشه نمادی از غذاهای چرب، خوش‌مزه و با کیفیت است. حالا تصورش را بکنید که رستوران سلطنتی چه شکلی خواهد بود! این رستوران در فاصله ۵ کیلومتری رامسر تا سی سنگان  واقع‌شده‌است. بنابراین، اگر می‌خواهید به جنگل سی سنگان یا شهر محبوب رویان بروید، نام رستوران امیر شاهان شاندیزرا به یاد بیاورید.

رستوران امیر شاهان شاندیزیکی از رستوران‌ها در مازندران است که قطعاً توصیه می‌شود به این رستوران بیاید. یک رستوران لوکس با چهار سالن مجزا، بنابراین لازم نیست نگران یافتن یک میز خالی به‌راحتی باشید. فضای باز مقابل رستوران را برای پارک کردن وسایل نقلیه خود باز کنید. اگر از این رستوران بازدید کنید، حتماً شیشلیک را امتحان کنید. علاوه بر این، فضای طبقه بالا رستوران امیر شاهان شاندیزواقعاً زیبا است و می‌توانید غروب دلپذیر از این دید را تجربه کنید.

برای خرید ویلای تریپلکس در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

رستوران مارشوی ساری

همانطور که می‌دانید، شهر زیبا ساری پایتخت استان مازندران است. در نتیجه، شما باید انتظار داشته‌باشید که بهترین رستوران‌ها را در مازندران در این شهر ببینید. در میان رستوران‌های درجه یک در ساری، باید نام رستوران مارشوی را ذکر کنیم. این رستوران در لینک ساری واقع‌شده‌است و قطعاً یکی از بهترین‌ها است. قطعاً، اگر از ده نفر در ساری درباره بهترین رستوران بپرسید، حداقل ۸ نفر رستوران مارشوی را توصیه خواهند کرد.

دکوراسیون داخلی این رستوران واقعاً به‌خوبی طراحی شده‌است و برای همگان حریم خصوصی دارد. ممکن است برای شما اتفاق‌افتاده باشد که وقتی به رستوران‌های مشهور بروید، متوجه شده‌اید که فاصله شما با میز کناری تنها ۲ پله است. اما رستوران مارشوی این طور نیست. شما می‌توانید با خانواده خود از این رستوران بازدید کنید و از آن لذت ببرید.

کیفیت غذا مارشملو خیلی بالا است و مثل این است که شما غذای مادربزرگ را می‌خورید. غذاهایی که در تمام این غذاها مورد استفاده قرار نمی‌گیرند و مراقبت بسیار زیادی برای پختن آن‌ها صورت‌گرفته است. قیمت غذا در این رستوران کمی بالاتر است، اما برای کیفیت و فضای زیبا آن واقعاً ارزشمند است.

برای اجاره ویلا در لاهیجان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید

رستوران حسن رشتی نوشهر

اشتباه نکنید! این یکی از رستوران‌ها در مازندران است! نام این رستوران آگاه ممکن است به یاد استان گیلان و شهر رشت بیاندازد، اما این رستوران قدیمی در شهر of، مازندران، واقع‌شده‌است. حسن رشتی می‌گوید: قطعاً یکی از مارک‌های قدیمی رستوران‌ها در استان مازندران است.

در ابتدا، شنیدن نام رستوران و دیدن ظاهر آن، ممکن است متوجه شده‌باشید که باید غذای محلی را امتحان کنید. حسن رشتی یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌ها در کل استان مازندران است و با افتخار غذای خوش‌مزه به مسافران عزیز می‌دهد. فضای خانوادگی این رستوران به زیبایی طراحی شده‌است و یک احساس گرم و عاشقانه را به شما منتقل می‌کند.حتی اگر به غذاهای دریایی علاقه چندانی نداشته‌باشید، باز هم باید غذای حسن رشتی را امتحان کنید. روش پخت این مجموعه آنقدر عالی است که همه را جذب می‌کند. قیمت منوی رستوران حسن رشتی خوب است و وقتی رستوران را ترک می‌کنید، قطعاً با یک چهره شاد خواهید رفت.

رستوران راه چوبی محمودآباد

شاید شما یکی از افرادی باشید که علاوه بر کیفیت غذا نیز به تزیینات خود اهمیت می‌دهند. قطعاً جایی که می‌خواهید یک غذای خوش‌مزه به لذت شما تأثیر بگذارد. رستوران جاده چوبی محمود اباد یکی از آن رستوران‌ها است که علاوه بر غذا نیز می‌توانید از تزیینات زیبا آن لذت ببرید. این رستوران زیبا در خیابان فریدون کنار در شهر ک مروارید دریای خزر در ساحل دریای‌خزر واقع‌شده‌است. شاید شما این قسمت را با کمی تعجب می‌خوانید و فکر می‌کنید که این رستوران در تهران واقع‌شده‌است.بله! حق با تو است!

برای خرید ویلا در سیسنگان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

جالب است بدانید که دادگاه غذایی یک شعبه در تهران دارد. در واقع، شعبه ۱ این رستوران زیبا در شهر تهران در تقاطع اردن کودک جهان واقع‌شده‌است. آن‌هایی که اولین شعبه این رستوران زیبا را می‌شناسند قطعاً با کیفیت غذا در این مجتمع آشنا هستند. چیزی که شما باید در مورد رستوران ” محمود چوبی ” بدانید این است که این رستوران قطعاً یکی از بهترین رستوران‌ها در مازندران از نظر طراحی است. این رستوران دکوراسیون بسیار زیبایی دارد که شما را در نگاه اول مجذوب می‌کند.

رستوران باغ رز بابلسر

غیرممکن است که حتی یک بابلی که رستوران رز گاردن را نمی‌شناسد. باغ رز یکی از مشهورترین رستوران‌ها در مازندران است. این رستوران تاریخچه درخشانی دارد و بسیاری از مسافران و حتی محلی‌ها به این رستوران می‌آیند. شما دلیل نامگذاری این رستوران را هنگام ورود به آن درک خواهید کرد. تمام قسمت‌های این رستوران با گل‌های رز تزئین شده‌است. علاوه بر این، فضای سبز اطراف رستوران وجود دارد که با گل‌های رز نیز تزئین شده‌است.این رستوران بسیار زیبا است و می‌توانید نفس خود را بگیرید. اگر شما همچنین ترجیح می‌دهید در فضایی زیبا و آزاد غذا بخورید، رستوران رز گاردن برای شما ایده‌آل خواهد بود. اگر خوش‌شانس باشید، می‌توانید در یک میز باز یا در یک غرفه شام بخورید.

برای خرید ویلا در چابکسر با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

در معروف‌ترین رستوران‌های محلی مازندران چه غذایی سفارش دهیم؟

اگر قصد دارید به این رستوران زیبا بیایید، آن وقت مطمئن شوید که برای یک لوبیا با گوشت گردن، سفارش دهید. پلوی با گوشت گردن و همچنین کباب چنجه از این رستوران بسیار مشهور هستند. مزه این دو غذاها آنقدر منحصربه‌فرد و نمونه است که هرگز آن را فراموش نخواهید کرد. البته شما باید به‌خاطر داشته‌باشید که حجم غذا این رستوران بسیار بزرگ است و معمولاً هر دو زن باید به مطبوعات دستور دهند. البته، اگر غذا اضافه شود، نگران نباشید، که قطعاً خواهد بود! می‌توانید از کارکنان سوال کنید که فوراً آن را به شما بدهند. این راهی است که شما می‌توانید غذای اضافی خود را همراه خود بردارید و در یک زمان بهتر آن را بخورید.

جالب است بدانید که کسانی که قلیان می‌کشند نیز در این رستوران سرو کار دارند. به این ترتیب، آن‌ها قلب کسانی را که به قلیان کشیدن در قلب طبیعت علاقه‌مند هستند، کسب کرده‌اند. کیفیت غذا در این مجموعه بسیار بالا است و شما می‌توانید از آن در فضای کاملاً خانوادگی لذت ببرید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×