گیلان، زیباکنار
0133416

معرفی معروف‌ترین فست‌فودهای شمال ایران

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
معروف‌ترین فست‌فودهای شمال

امروزه دیگر خیلی‌ها غذای فست‌فودی می‌خوردند. ساندویچ، پیتزا و دیگر غذاهای فست‌فودی امروزه در رستوران‌های مختلف به فروش می‌رسد و خیلی‌ها هر روزه این غذاها را تناول می‌کنند. در شمال نیز فست فودهای زیادی وجود دارد. در این مطلب به معرفی معروف‌ترین فست‌فودهای شمال ایران پرداخته شده است.

برای اجاره ویلا در لاهیجان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

معرفی معروف‌ترین فست‌فودهای شمال

فست‌فود فیامین

اگر به گیلان سفر کردید و به شهر فومن رفتید پس حتماً سری به فست‌فود فیامین بزنید چون واقعاً غذاهایش عالی است. در این فست فود شما می‌توانید انواع ساندویچ ها، پیتزا، استیک، سالاد، پاستا و دیگر موارد را سفارش دهید.

فضای این رستوران نیز فضای خوب و مناسبی است و خدمات‌دهی نیز به‌شکل بسیار خوبی انجام می‌شود.

برای خرید ویلا در نمک آبرود با کارشناسان هلدینگ آرش تماس بگیرید.

ادرس فست فود فیامین: گیلان، فومن، بعد از شهرک امام خمینی، کمربندی شکوری، جاده فومن، شنبه بازار

فست فود گارمون

استان گیلان، استان زیبایی است که سالانه عده زیادی از آن دیدن می‌کنند. اگر به مرکز گیلان یعنی رشت سفر کردید و هوس غذای فست فودی کردید، فست فود گارمون گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود.

این فست فود در یکی از بهترین جاهای رشت قرار دارد و در آن انواع ساندویچ، پیتزا، پاستا و دیگر غذاها سرو می‌شود و تحویل مشتریان می‌شود.

غذاهای این فست فود بسیار خوشمزه و لذیذ هستند. محیط این رستوران نیز وسیع  و مناسب است و در محیطی گرم و دلنشین از مشتریان پذیرایی می‌شود.

برای خرید ویلا در فریدونکنار با شرکت انبوه‌سازان آرش تماس بگیرید.

آدرس فست فود گارمون: گیلان، رشت، بلوار منظریه، بین چهارراه ولی‌عصر و پارک بانوان

فست فود فندق

استان مازندران هر ساله شاهد سیلی از مسافرین و گردشگران است که برای دیدن کردن از مناظر طبیعی به آنجا می‌آیند. برای پذیرایی از این مسافران، در مازنداران فست فودهای بسیار خوبی وجود دارد که یکی از آنها فست فود فندق است که در قائم‌شهر قرار دارد. ممکن است قیمت‌ها کمی گران باشد اما مطمئن باشید که غذاها دارای کیفیت بسیار خوبی هستند و بسیار هم خوشمزه هستند. انواع پیتزا، استیک و برگر در این فست فود سرو می‌شود و در محیطی زیبا به مشتریان ارائه می‌شود. این فست فود دارای کافه نیز هست که عصرها کار خود را شروع می‌کند.

آدرس فست فود فندق: استان مازندران، قائم‌شهر، چهارراه فرهنگ

کافه فست فود ممد آقا

اگر به آمل سفر کردید وخواستید که فست فود بخورید با خیال راحت به‌سراغ کافه فست فود ممدآقا بروید. نام این فست فود در نوع خود جالب و بامزه است و در کنار آن خدمات بسیار خوبی هم به مشتریان ارائه می‌دهد.

یکی از دلایل شهرت این فست فود، محیط زیبا و جذاب این فست فودی است که مورد پسند اکثر مشتریان قرار می‌گیرد. در این کافه فست فود، انواع پیتزاها و انواع برگرها و سوخاری ها و دیگر موارد با بالاترین کیفیت برای مشتریان سرو می‌شود. البته در کنار فست فود، این مکان کافه نیز هست.

برای خرید ویلا در خزرشهر بابلسر با کارشناسان بخش فروش شرکت آرش تماس بگیرید.

ادرس کافه فست فود ممدآقا: مازندران، آمل، خیابان مدرس، میدان قائم، نبش آفتاب ۴۸

فست فود آسمون

اگر به مرکز مازندران یعنی ساری رفتید و دنبال یک فست فودی مناسب و زیبا بودید که غذاهای خوب و خوشمزه‌ای سرو می‌کند می‌توانید به فست فود آسمون بروید.

این رستوران دارای ظاهری شیک و زیباست و کیفیت و تنوع غذاهایش نیز بسیار خوب و مناسب است و در کنار آن برخورد پرسنل نیز بسیار خوب و  حرفه‌ای است.

همین ویژگی هاست که این فست فود را به یکی از بهترین و معروف‌ترین فست فودهای ساری و مازندران تبدیل کرده است.

آدرس: مازندران، ساری، بلوار خزر، نرسیده به دریای 18

فست‌فود پیزریا یکی از معروف‌ترین فست‌فودهای شمال

اگر به رشت سفر کردید و هوس خوردن پیتزای خوشمزه کردید، پس فست‌فود پیزریا گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود چون انواع پیتزاها در آن سرو می‌شود.

این رستوران پیتزاها را با کیفیت بالایی به مشتریان عرضه می‌کند و فضای آن نیز فضای بسیار زیبا و دلنشینی است.

شما فضایی دنج و آرام با دکوراسیونی چوبی و موسیقی ملایم می نشینید و غذای خود را نوش جان می‌کنید. این فست فودی دارای دو شعبه در رشت است:

شعبه ۱: گیلان، رشت، گلسار، بلوار استاد معین، نرسیده به سه ‌راهی گلایل

شعبه 2: گیلان، رشت، گلسار، ابتدای بلوار سمیه، نبش خیابان 120

فست فود برگرتین

اگر به استان گلستان سفر کردید و در مرکز آن یعنی گرگان دوست داشتید تا غذای فست فودی بخورید، پس برگرتین گزینه‌ای عالی برای شما خواهد بود.

این رستوران زیبا یکی از مدرن ترین و باکیفیت‌ترین فست فودهای استان گلستان و نیز شمال کشور است که غذاهای بسیار خوب و خوشمزه‌ای را سرو می‌کند.

این فست فود در مسیر جاده ناهارخوران قرار دارد و دارای تنوع غذایی بالایی است و انواع پیتزاها و برگرها و دیگر غذاها در آن سرو می‌شود.

برای خرید ویلا پلاک اول جنگل در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

آدرس فست فود برگرتین: گلستان، گرگان، خیابان ولی‌عصر، نبش عدالت ۹۸/۱

فست فود گوک برگر

اگر دوست دارید تا غذاهای بسیار خوشمزه‌ای را نوش جان کنید، پس فست فود گوک برگر گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود. اگر می‌خواهید به استان گلستان سفر کنید این فست فودی را به‌خاطر بسپارید تا بهترین سوخاری ها را در آنجا تناول کنید.

غذاهای این رستوران بسیار خوشمزه هستند و کیفیت بالایی دارند و در کنار آنها سرویس دهی بسیار مناسب است. در کنار این‌ها، غذاها دارای قیمت مناسبی هم هستند.

آدرس فست فود گوک برگر: گلستان، گرگان، بلوار دخانیات، روبه‌روی صیاد شیرازی 6

در این مقاله چندی از معروف‌ترین فست‌فودهای شمال ایران را به شما معرفی کردیم. امیدواریم در سفر به شمال به این مکان‌ها سری بزنید و از طعم بی‌نظیر غذاهایشان نهایت لذت را ببرید.

برای خرید ویلای تریبلکس در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

انبوه‌سازان شهرک آرش

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×