گیلان، زیباکنار
0133416

برای خرید خانه ویلایی در شمال باید به چه نکاتی توجه کرد؟

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-18
امکانات رفاهی ویلاها

توجه به نکات خرید خانه ویلایی شمال به شما کمک می‌کند تا یک ویلای مناسب در بهترین خطه سرسبز کشور خریداری کنید و امکانات مناسبی را در آن تعبیه نمایید.

اگر قصد خرید خانه ویلایی در شمال را دارید درک می‌کنیم که شور و شوقی بیش از اندازه داشته‌باشید و احساس شادی کنید اما اگر به نکات مهم خرید ویلا در شمال بی توجه باشید هیچ بعید نیست که این شور و شعف دیری نپاید تا به پشیمانی تبدیل شود.

خرید خانه ویلایی در شمال یک سرمایه‌گذاری بسیار سودآور و پربازده است اما طبیعتاً هدف از خرید ویلا تنها سرمایه‌گذاری نیست بلکه بخش عمده‌ای از هدف شما مطمئناً لذت‌بردن از سکونت در ویلای شخصی خود در شمال است.

بنابراین باید تا جای ممکن ویلایی را انتخاب کنید که دارای استانداردهای کافی بوده و با خواسته‌های شما جور در بیاید. عده زیادی نمی‌دانند این کلاف سر در گم را باید از کجا آغاز کنند و چه نکاتی را در این مسیر در نظر بگیرند. از این رو سعی ما بر این بوده تا شما را در راستای یک خرید مطمئن و رضایت بخش یاری کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا مهم‌ترین نکات خرید خانه ویلایی در شمال را با هم بررسی کنیم..

برای اجاره ویلا در گیلان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

اصول خرید خانه ویلایی شمال

به‌چشم‌انداز خانه ویلایی دقت داشته‌باشید

بی‌شک برای همه ما مهم است که بعد از بیدار شدن از خواب و باز کردن پرده‌ها با چه صحنه‌ای روبه‌رو می‌شویم؟ صحنه‌ای از درختان سرسبز پرتقال و نارنج که در باغ‌ها و مزارع سرسبز در دور دست ها یا محوطه ویلا نمایان است یا چشم‌اندازی از ساحل درخشان که همچون تکهای الماس زیر نور تابناک خورشید خودنمایی می‌کند. شاید هم دوست دارید چشم‌اندازی زیبا به کوهستان‌های سربه‌فلک‌کشیده غرق در مه داشته‌باشید و روزگارتان را با صدای پرندگان خوش الحان جنگلی سپری کنید. اما خدا نکند روزی فرا رسد که چشم‌انداز ویلای شما رو به ساختمان‌های مخروبه، نیمه کاره، زمین‌های بی آب و علف و دیوار بتنی همسایه باشد. بنابراین حواس‌تان به‌چشم‌انداز ویلا باشد.

سبک ویلای انتخابی را مورد توجه قرار دهید

ویلاهای شمالی در سبک‌های متنوعی ساخته می‌شوند. از سبک‌های مدرن و امروزی گرفته تا سبک‌های کلاسیک و سنتی. بنابراین به‌هنگام خرید ویلا در شمال به سبک ساخته‌شدن ویلا دقت کنید. اگر طرفدار سبک خاصی از ویلا و نماسازی هستید سعی کنید جستجوی خود را در میان همان دسته از ویلاها صورت دهید.

برای خرید باغ ویلا در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

بودجه در دسترس برای خرید ویلا را شفاف‌سازی کنید

پیش از اینکه برای خرید خانه ویلایی در شمال قدم بردارید بهتر است میزان بودجه خود را شفاف‌سازی کنید. اگر بودجه خاصی برای خرید خانه ویلایی در شمال کنار گذاشته‌اید سعی کنید سریعاً گزینه دلخواه‌تان را پیدا کنید چرا که ممکن است قیمت ویلای دلخواه شما روزبه‌روز افزایش پیدا کند و با مبلغی که دست و پا کرده‌اید در چند ماه آینده قادر به خرید همان ویلا نباشید.

متراژ ویلا را معقول انتخاب کنید

به‌منظور خرید خانه ویلایی در شمال باید متراژ ویلا را متناسب با تعداد اعضای خانوده تان انتخاب کنید. خرید ویلاهای بزرگ هم هزینه نگهداری بالایی دارد و هم رسیدگی به آن‌ها بسیار دشوار است بنابراین در انتخاب متراژ ویلا عاقلانه قدم بردارید.

برای اطلاع از قیمت کاخ ویلا در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

شناخت دقیق و درستی از بازار فروش ویلا در منطقه مورد‌نظر به‌دست آورید

پیش از اینکه یک ویلای خاص را در منطقه‌ای مشخص شده خریداری کنید سعی کنید در مورد سایر ویلاهای منطقه و نرخ خرید ویلا در آن منطقه تحقیقات کاملی به عمل آورید. هرچه اطلاعات بیشتری در مورد ویلاهای یک منطقه داشته‌باشید با اعتماد به نفس بیشتری وارد مذاکره با مشاورین املاک خواهید شد بنابراین توصیه می‌شود چه حضوری و چه اینترنتی اطلاعات کافی و لازم را کسب کنید.

موقعیت جغرافیایی ویلا را ارزیابی کنید

آیا به‌دنبال خرید ویلا در یک منطقه شهری هستید یا تمایل دارید در حومه شهر یا یکی از روستاهای ییلاقی اطراف اقدام به خرید خانه ویلایی نمایید؟ تعیین کردن موضع خود در این باره می‌تواند کمک زیادی به شما در انتخاب نهایی کند. اگر مایل به خرید ویلای ییلاقی در مناطق کوهستانی و جنگل دارید بنابراین لزومی ندارد وقت خود را بابت بررسی کردن ویلاهای ساحلی یا ویلاهایی در مناطق شهری هدر دهید.

برای خرید ویلا کوهستانی در شمال با هلدینگ آرش در تماس باشید.

مصالح به‌کار رفته در ساخت خانه ویلایی را کارشناسی نمایید

از آنجایی که در شمال کشور آب‌وهوای بسیار شرجی جریان دارد بایستی در مورد مصالح به‌کار رفته در ساخت خانه ویلایی بسیار دقیق باشید. متاسفانه این روزها سازندگان زیادی با استفاده از مصالح بی‌کیفیت و تنها بابت سریع‌تر به اتمام رساندن پروژه‌های ساخت ویلا، ویلا را با استانداردهای ضعیف و متریال‌های بی‌کیفیت عرضه می‌کنند. توصیه می‌شود پیش از خرید ویلا از یک کارشناس حرفه‌ای بابت تست کیفیت ساخت ویلا و مصالح به‌کار رفته در ساخت آن کمک بگیرید.

نوع سند و مالکیت ویلا را بررسی کنید

این مورد را شاید بتوان مهم‌ترین موردی دانست که باید در خرید خانه ویلایی بدان دقت کنید چرا که پای مبلغ بالایی سرمایه در میان است که با یک اشتباه شما ممکن است به باد رود. پیش از خرید ویلا به نوع سند دقت داشته‌باشید که شش‌دانگ باشد.

ویلایی که ساخت آن به اتمام نرسیده و پایان کار ندارد سند شش‌دانگ هم نمی‌تواند داشته باشد بنابراین باید حواس‌تان را در مورد خرید اینگونه ویلاها جمع کنید چرا که ممکن است ویلای مورد نظر در زمینی با کاربری غیر مسکونی در حال ساخت باشد.

عدم گرو بودن سند در رهن بانک، مشاع یا مفروز بودن سند ویلا، قولنامه یا مبایعه‌نامهای بودن سند و عدم خط خوردگی در سند همگی از جمله مواردی هستند که باید در هنگام خرید خانه ویلایی بدان دقت کنید. توصیه می‌شود در این راستا از یک کارشناس حقوقی کمک بگیرید.

برای خرید ویلا در رویان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری درباره خرید خانه ویلایی شمال

برای خرید خانه ویلایی  شمال باید به نکات بسیار مهمی دقت شود که در این مطلب به آن‌ها اشاره شد. نکات مهم دیگری که می‌توانید در ذهن خود داشته‌باشید و به آن‌ها اهمیت دهید عبارتند از:

  • امنیت ویلا
  • میزان دسترسی به امکانات شهری
  • امکانات داخلی ویلا
  • آب‌وهوای منطقه
  • محوطه‌سازی ویلا
  • خرید نقد یا اقساط ویلا

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×