گیلان، زیباکنار
0133416

قبل از خرید ویلا کلنگی در شمال این موارد را بررسی کنید

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-18
خرید ویلا کلنگی در شمال

نکات خرید ویلا کلنگی در شمال : خرید ویلا در شمال همیشه هم به معنای خرید ویلای نوساز و شیک نیست. ممکن است جایی صحبت از خرید ویلا در شمال شده باشد اما نه ویلایی که شما تصویر آن را در ذهن‌تان ساخته‌اید. نه ویلایی با یک ورودی شیک و دکوراسیون رویایی و مجلل. بلکه ویلایی که سال‌ها از قدمت آن می‌گذرد و حتی شاید دیوارهای آن به صدا درآمده باشند. یا از فرط کهنگی یا از فرط ویرانی. به اینگونه ویلاها ویلا کلنگی می‌گویند. اما چرا باید دست به خرید ویلا کلنگی در شمال زد، وقتی می‌توان ویلای نوساز و شیک خرید؟

برای خرید ویلا دوبلکس شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

چرا باید دست به خرید ویلا کلنگی در شمال زد؟

گاهی اوقات خرید ویلا کلنگی در شمال برای شما منفعت‌هایی به‌دنبال دارد که ویلای نوساز نمی‌تواند آن منعت را به بار آورد. بسیاری از افرادی که اقدام به خرید ویلای کلنگی در شمال می‌نمایند با هدف بازسازی آن دست به این خرید می‌زنند. یا قصد دارند با تخریب آن به‌ طور مشارکتی اقدام به ساخت‌وساز ویلا نمایند. به هر حال باید گفت که خرید ویلای کلنگی در شمال هم مزایای خاص خود را دارد، پس گول اسم آن را نخورید و سریعاً از آن روی باز نگردانید. چراکه ممکن است روزی هم شما مایل به خرید ویلای کلنگی در شمال شوید.

اما برای خرید ویلا کلنگی در شمال باید به چه نکاتی توجه کرد؟ آیا خرید ویلای کلنگی در شمال به‌همین سادگی است که یک ویلای درب و داغان را پیدا کنید وآن را به اسم‌تان سند بزنید؟ مطمئناً چندان ساده هم نیست پس اگر می‌خواهید در این راه قدم بگذارید با آگاهی کامل رو به جلو حرکت کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

برای خرید ویلا اقساطی شمال در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

آیا ویلای موردنظر ارزش بازسازی را دارد؟

هدف‌تان از خرید ویلا کلنگی در شمال چیست؟ آیا با هدف بازسازی و نوسازی ویلا قدم در این راه گذاشته‌اید؟ اگر هدف‌تان این است بنابراین باید پیش از خرید ویلا دست به یک برآورد دقیق بزنید و به این موضوع بپردازید که هزینه‌های بازسازی و نوسازی ویلا برای شما چقدر گران تمام خواهد شد؟ آیا هزینه‌هایی که قرار است در این مسیر صرف کنید ارزش این را دارد که دست به خرید یک ویلای کلنگی بزنید؟ ممکن است این هزینه‌ها به‌قدری زیاد باشد که صرفه و توجیه اقتصادی برای شما نداشته باشد.

در واقع شاید بتوانید با هزینه‌ای که برای خرید ویلا صرف می‌کنید و هزینه بازسازی آن یک ویلای نوساز و عالی در منطقه‌ای بهتر خریداری کنید! بنابراین در خرید ویلا کلنگی در شمال عجله نکنید و توجیه اقتصادی این قضیه را از جوانب مختلف بررسی کنید. اگر خود سر رشته‌ای در این امر ندارید از یک کارشناس بخواهید تا بازدید کلی از ویلا کلنگی مورد نظر شما صورت دهد و یک برآورد هزینه برای شما انجام دهد تا از هزینه‌های پیش رو و چندوچون آن به‌خوبی مطلع شوید.

برای پیش‌فروش ویلا در شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

آیا زیرساخت‌های ویلا کلنگی موردنظر شما سالم است؟

این نکته در واقع نکته بسیار مهمی است که پیش از خرید ویلا کلنگی در شمال باید به آن توجه کنید. شما در صورتی می‌توانید دست به تعمیر و بازسازی ویلای کلنگی بزنید که زیرساخت‌های آن هنوز سالم باشند و نیاز به تعمیرات سطحی در آن وجود داشته باشد. فرسوده‌بودن و کهنه‌بودن زیرساخت‌ها و عدم سلامت آن‌ها می‌تواند شما را وادار به تخریب ویلا کند. بنابراین دیگر نمی‌توان نام تعمیر و بازسازی را روی آن گذاشت شما باید با صرف هزینه‌ای بسیار هنگفت اقدام به تعویض زیرساخت‌ها و امور فنی ویلا نمایید، تا بلکه بتوانید در آن زندگی کنید در حالی که پیش از خرید این موضوع را نمی‌دانستید.

بنابراین پیش از خرید ویلا کلنگی در شمال به سلامت و صحت زیر ساخت ها دقت کنید. چنانچه ویلای موردنظر شما دارای زیر ساخت‌های فرسوده باشد، بی‌شک هزینه‌ای سنگین روی دست شما خواهد گذاشت.

برای ویلا جنگلی شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

آیا ویلا کلنگی مورد نظر شما سند دارد؟

بسیاری از فروشندگان با این بهانه که ویلا قدیمی است و سند آن گم شده یا دچار کهنگی، پارگی و فرسودگی شده، یک ویلای بدون سند و بی‌ نام و نشان را به شما نشان می‌دهند و آن را در قالب یک ویلای کلنگی اما اکازیون و درجه یک به شما معرفی می‌کنند. همچنین ممکن است شما را ترغیب به این کنند که بعد از خرید ویلا می‌توانید برای آن سند جور کنید و یا بعدها اقدام به ساخت‌وساز در این ویلا نمایید. اما دقت داشته‌ باشید که به‌هیچ‌عنوان گول این افراد را نخورید.

این افراد سودجو هدفی جز تقلب و منفعت طلبی ندارند بنابراین پیش از اینکه اقدام به خرید ویلای کلنگی در شمال نمایید از سنددار بودن آن و معتبر بودن سند آن مطمئن شوید. شما می‌توانید از یک کارشناس حرفه‌ای در امور خرید ویلای کلنگی در شمال کمک بگیرید و اعتبار و صحت سند ویلا را پیش از خرید بررسی کنید.

برای خرید ویلا شمال قسطی با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

اجرای بسیاری از ایده‌های مدرن در ویلاهای کلنگی ممکن نیست

ممکن است شما طرفدار سبک زندگی مدرن باشید و تصور می‌کنید که با خرید ویلای کلنگی در شمال می‌توانید صاحب ویلایی شوید که می‌توانید آن را کاملاً مطابق با خواسته‌ها و سلیقه‌های شخصی‌تان تطابق دهید. در حالی که بسیاری از ایده‌های مدرن را نمی‌توان در ویلای کلنگی اجرا نمود. بنابراین اگر ایده‌های خاصی در ذهن دارید بهتر است پیش از خرید ویلای کلنگی در شمال این ایده‌ها را کاملاً بررسی کنید و در هنگام بازدید از ویلا از یک کارشناس کمک بخواهید تا در کنار شما حضور داشته باشد و امکان اجرای این ایده‌ها را برای شما بیان کند.

به‌عنوان مثال ممکن است بخواهید آشپزخانه‌ای مدرن و امروزی داشته‌ باشید. در حالی که آشپزخانه ویلای موردنظر شما به سبک سنتی و کلاسیک طراحی شده. بنابراین برای تغییر آن به سبک مدرن باید هزینه زیادی پرداخت کنید. اما مسئله تنها هزینه نیست! شما نمی‌توانید در ویلایی که با سبک کلاسیک و سنتی طراحی شده، تنها یک بخش را مدرنیزه نمایید. داشتن یک آشپزخانه مدرن در ویلایی که طراحی داخلی آن به سبک کلاسیک و سنتی است یک آش شلم شوربا خواهد ساخت. بنابراین اگر به‌ دنبال اجرای ایده‌های خاص و مدرن هستید ممکن است هر ویلای کلنگی به‌ کار شما نیاید. پیش از خرید ویلای کلنگی در شمال ایده‌های ذهنی خود را با کارشناسان حرفه‌ای در میان بگذارید و از آن‌ها مشاوره دریافت کنید تا بعدها دچار مشکل نشوید.

برای ویلا داخل شهرک شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

به ویلاهای اطراف و معماری آن‌ها دقت داشته‌باشید

اگر قصد خرید ویلای کلنگی در شمال را دارید نباید تمرکز خود را فقط و فقط روی ویلای موردنظر خودتان بگذارید. شما باید روی ویلاهای اطراف نیز دقت کافی داشته‌ باشید. به عبارت ساده بگوییم باید محله‌ای که قرار است در آن سکونت داشته‌ باشید را بررسی کنید. طبیعتاً کسی دوست ندارد در جوار ویلاهای کهنه و قدیمی با معماری‌های فرسوده زندگی کند. بنابراین اگر معماری ویلاهای فرسوده در دور و اطراف توجه شما را به‌ خود جلب کرد و باعث نظر منفی شما شد، سعی نکنید خود را گول بزنید و به آن بی‌توجه باشید.

محله‌ای که قرار است در آن سکونت داشته‌ باشید، مطمئناً تأثیر زیادی روی روحیات شما خواهد داشت. بنابراین به‌ چشم‌اندازهای اطراف دقت کنید. اگر از پنجره ویلای خود قرار است تمام روز معماری یک ویلای فرسوده و قدیمی را مشاهده کنید که حس و حال مثبتی به شما نمی‌دهد لزومی ندارد خود را به زور برای خرید این ویلا متقاعد کنید. بنابراین پیش از خرید ویلای کلنگی در شمال به‌ چشم‌اندازهای آن بسیار دقت کنید.

برای خرید ویلا ساحلی شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

میزان مقاومت ویلای کلنگی در برابر زلزله و آسیب‌های طبیعی را بررسی کنید

پیش از اینکه دست به خرید ویلای کلنگی در شمال بزنید باید میزان مقاومت و استقامت ویلای مورد نظر را در برابر آسیب‌های طبیعی مانند زلزله بررسی کنید. ویلاهای نوساز را با توجه به فناوری‌های روز دنیا می‌سازند و در آن‌ها از مصالح و تکنولوژی‌هایی استفاده می‌کنند که میزان استحکام سازه را در برابر این آسیب‌ها بالا می‌برد. اما ویلاهای کلنگی را ممکن است بدون توجه به این نکات بسازند. چراکه سال‌ها پیش مورد ساخت‌وساز قرار گرفته‌اند.

بنابراین ممکن است با ظاهری تر و تمیز از ویلا روبه‌رو شوید که پایه های آن در برابر آسیب‌های جدی سست است. سعی کنید پیش از خرید ویلای کلنگی در شمال از یک کارشناس سازه کمک بگیرید و استحکام ویلا را در بربر اینگونه آسیب ها چک کنید تا خیال‌تان از بابت مقاومت ویلا راحت شود.

برای خرید ویلا ارزان شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری از خرید ویلا کلنگی در شمال

خرید ویلای کلنگی در شمال تصمیمی ست که افراد زیادی دست به عملی کردن آن می‌زنند. اگر شما هم یکی از افرادی هستید که به هر دلیلی چنین تصمیمی دارید باید از یک کارشناس حرفه‌ای در کنار خود کمک بگیرید. کارشناسان حرفه‌ای در زمینه خرید ویلای کلنگی در شمال دارای دانش و مهارت کافی هستند و می‌توانند شما را در این مسیر یاری کنند. بنابراین توصیه می‌شود که به‌تنهایی قدم در این میدان نگذارید.

برای خرید ویلا سنددار شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

برای خرید ویلا سند شش‌دانگ شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

 

 

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×