گیلان، زیباکنار
0133416

نکاتی که باید در طراحی ویلا دوبلکس به‌خاطر بسپارید

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-03-08
طراحی ویلای دوبلکس

مسلماً برای اینکه بتوانید به طراحی ویلا دوبلکس بپردازید نیاز دارید نکاتی به شما گوشزد شود. شما برای بال آوردن یک ویلای دوبلکس به چه پارامتر های نیاز دارید؟ این سوالی است که باید قبل از طراحی از خود بپرسید. هر کاری نیاز به پشتکار و فکر دقیق و ذهنیت خلاقی دارد؛ بنابراین اگر می‌خواهید خودتان طراح باشید و خودتان در این باره خلاقتتان را ارائه کنید، باید به نکات بسیاری توجه کنید.

برای خرید ویلا در صومعه‌سرا با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

چه موقعیتی را می پسندید؟ محیطی ساکت، محیطی شلوع، میحط شهری یا روستایی؟ همه این‌ها برای طراحی ویلای دوبلکس می‌تواند بسیار سوالات مههستند. با ما همراه باشید.

گزینه‌های مهمی که به ما برای طراحی ویلا دوبلکس کمک می‌کند

  • موقعیت مکانی و زمانی

در مرحله اول زمینی که خریداری کرده‌اید و یا می‌خواهید خریداری کنید، باید مشخص باشد. وقتی زمین مشخص شد نشان می‌دهد که شما چه موقعیتی را برگزیده اید. موقعیتی که در داخل شهر است و به بسیاری از امکانات شهری دسترسی دارد. به‌عنوان مثال بازارچه، فروشگاه، بیمارستان و… اگر در محیطی طبیعی مثلا در روستا و یا محیط بکری را انتخاب کرده‌اید باز هم باید به فکر امکاناتی که نیاز شما است توجه کنید.

برای خرید ویلا در تالش با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

  • آب‌وهوای مناسب

در نظر داشته‌باشید، چه آب‌وهوایی برای شما سازگار است. مناطق ایران به موقعیت‌های جغرافیایی کوهستانی، جلگه ای، گرم خشک، جنگلی و… تقسیم می‌شود. محیط‌هایی سرد یا گرم. محیط‌هایی که از دود کارخانه‌ها فضای سالمی نیستند، یا موقعیت‌هایی که به‌منظور وجود فاضلاب ها فضا را بد بو می‌کنند و… برای اینکه طراحی ویلای دوبلکس شما بدون نقص بود باشد این نکات را در نظر بگیرید، شاید روزی به فکر فروش ویلای خود افتادید. بنابراین این نکته مطمئناً جز گزینه‌های مهم طراحی ویلای دوبلکس است.

  • ویو و منظره 

قطعاً هرکسی که به طراحی ویلای دوبلکس می پردازد، این طراحی به‌منظور امکانات تفریحی و رفاهی است. در حقیقت می‌توان آن را یک نوع امکان تفریحی دانست. سعی داشته‌باشید محیطی را از نظر ویو انتخاب کنید که باب میل شماست. در حقیقت این ویو می‌تواند جنگل، دریا، آبشار، رودخانه، منظره‌های طبیعی، شالیزارهای شمال ایران، کوه و… باشد.

برای فروش ویلا در رشت با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

موقعیت مکانی این چنینی بر روحیه شما تأثیرگذار است و می‌توانید از آن لذت ببرید. در محیط‌های کوهستانی هوا در تابستان هم گرم است. در محیط‌های شرجی مانند گیلان و مازندران تابستان‌های گرمی‌خواهید داشت. البته باران را هم در نظر بگیرید که مخصوصاً در گیلان بارندگی بسیار زیاد است.

  • طراحی حیاط ویلا دوبلکس

بعد از اینکه موقعیت را یافتید و ویوی مورد نظرتان را پیدا کردید. نیازمند این هستید که به طراحی حیاط ویلا بپردازید. سنگ‌فرش کردن حیاط یکی مهم‌ترین کار هایی است که در طراحی ویلای دوبلکس به شما کمک می‌کند تا بتوانید فضای زیبایی را در حیاط خانه خود ایجاد سازید. مورد بعدی کاشت درخت و گل است. باغچه‌ای در نظر بگیرید و شروع به کاشت گل کنید. می‌توانید نهال های درخت میوه بکارید و یا درخت کاج که همیشه سبز رنگ است.

برای خرید ویلا در سوادکوه با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

درست کردن آلاچیق و باربیکیو هم یکی از مواردی است که می‌تواند به شما برای اینکه یک روز خوب را در کنار خانواده به خوردن و نوشیدن چای و آجیل و یا میوه داشته‌باشید کمک کند. باربیکیو هم برای کباب زدن می‌تواند بسیار گزینه خوبی باشد. ساخت پارکینگ برای ماشین، برای ماشین خود مکانی را درنظر بگیرید. ساخت انباری در حیاط خانه به‌منظور گذاشتن وسائل تفریحی مانند دوچرخه و یا چوب ماهی‌گیری و… می‌تواند مورد مهاست.

برای خرید ویلا گیلان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

گذاشتن لامب های زیبا برای تزئین حیاط هم یکی از مهم‌ترین ها است که می‌تواند فضای ویلا را زیبا سازد. گذاشتن آبنما و آتش دان هم یکی دیگر از توصیه های ما برای دیزاین و طراحی ویلای دوبلکس شما است که به‌منظور زیبایی دادن به فضای باغ ویلا و یا به‌منظور زیبایی دادن به حیاط ویلا می‌تواند کاربردی باشد. این دو گزینه می‌تواند در فصل‌های مختلف استفاده شود. آبنما برای تابستان و آتش دان برای زمستان است.

زمستان

اگر خواستید در زمستان به حیاط بروید و کمی قدم بزنید آتش دان سرما را کم می‌کند و یا اگر در تابستان هوا گرم بود و شما خواستید کمی خنک شوید مسلماً آبنما می‌تواند فضا را برای شما خنک تر سازد. هر کجا که آب باشد فضا خنک تر می‌شود. اگر با تمامی این دیزاین‌ها و طراحی‌هایی که داشتید باز هم فضایی بلا استفاده داشتید می‌توانید یک استخر خانوادگی در آنجا احداث کنید.

برای خرید ویلا در زیباکنار با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

مسلماً گذاشتن استخر می‌تواند باعث شود تا قیمت خانه شما گران تر هم شود. اگر روزی خواستید ویلای خود را بفروشید، با این همه امکانات خیالتان راحت‌تر هم خواهد بود. طراحی ویلای دوبلکس تماماً به‌سلیقه شما بستگی دارد، می‌توانید گزینه‌هایی را خودتان با خلاقیتی که دارید برای طراحی ویلای دوبلکس اضافه کنید.

  • باغ یا روف‌گاردن

روف‌گاردن یا باغ هم یکی از ایده‌هایی برای طراحی ویلای دوبلکس شما است که فضایی سبز را بر روی سقف یا تراس برای شما ایجاد می‌کند این فضا از گلدان و آلاچیق و آبنما تشکیل شده است که حس خوب و آرامش‌بخشی را به شما خواهد داد. روف‌گاردن می‌تواند برای شما مکانی  عالی باشد تا در کنار خانواده خود غذایی خوشمزه صرف کنید. خیلی امکانات دیگری هم وجود دارد که می‌توانید درون روف‌گاردن خود بگذارید یکی از آن امکانات گذاشتن اسپا است که آب گرمی است که برای از بین خستگی بسیار کاربردی است.

  • طراحی فضای داخلی ویلا دوبلکس

کاملاً به‌سلیقه شما بستگی دارد که فضای داخلی ویلا دوبلکس را چگونه طراحی کنید. می‌توانید، سالن ورزشی، سالن سینمای خانگی، سالن برگزاری مهمانی به‌منظور رقص و پایکوبی، خال مخصوص برای میهمان های ویژه،  اتاق مطالعه، اتاق کار، اتاق امن جایی ضد انفجار و ضد زلزله و سرقت، اتاق خواب مخصوص افراد خانواده را تعبیه سازید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×