گیلان، زیباکنار
0133416

نکات فروش زمین در لاهیجان

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
فروش زمین در لاهیجان

زمین در شهرهای شمالی کشور، مشتریان فراوانی دارد و خیلی‌ها دوست دارند تا در مناطق سرسبز شمال زمینی را خریداری کنند تا در آن ساخت‌وساز انجام دهند. یکی از شهرهای زیبای استان گیلان، شهر لاهیجان است که در آن خیلی‌ها زمین خود را برای فروش گذاشته‌اند. اما نکات فروش زمین در لاهیجان چیست ؟ در این مطلب به این موضوع پرداخته شده است.

برای خرید ویلا در چابکسر با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

لاهیجان

لاهیجان، نام یک شهرستان در استان گیلان است که مرکزی به‌همین نام است. این شهر از شهرهای پرجمعیت استان است و آن را عروس گیلان می نامند چون بسیار زیبا و دیدنی است و بافت شهری زیبایی دارد. این شهر همچنین تاریخ کهنی دارد و آثار باستانی و تاریخی متعددی در دل خود دارد. در کنار جاذبه‌های تاریخی، شهر و شهرستان لاهیجان دارای جاذبه‌های طبیعی متعددی است و همین آن را به مرکز توجه خیلی‌ها تبدیل می‌کنند.

مطمئن در چنین منطقه و شهری خیلی‌ها دوست دارند تا زمینی را خریداری کنند. زمین می‌تواند برای کشاورزی باشد، می‌تواند برای ساخت ویلا باشد، می‌تواند برای باغ باشد یا می‌تواند برای ساخت خانه‌ای معمولی استفاده شود. در لاهیجان انواع این زمین‌ها وجود دارند و افراد با توجه به نیاز خود می‌توانند اقدام به خرید زمین کنند.

اما نکات فروش زمین در لاهیجان چیست و چگونه باید زمین را به‌شکل مناسبی فروخت؟ در زیر به این نکات پرداخته شده است.

نکات فروش زمین در لاهیجان

در زیر به نکات مهمی که در زمان فروش زمین باید به آنها توجه کرد اشاره شده است:

برای خرید ویلا در محمود آباد با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

1.تبلیغات مناسبی انجام دهید:

کسی که می‌خواهد زمین خود در لاهیجان را بفروشد باید تبلیغ مناسبی انجام دهد. امروزه از طریق فضای مجازی و اینترنت می‌توان به‌خوبی کار تبلیغات زمین را انجام داد. به‌جز اینترنت و فضای مجازی، از طریق بنگاه‌های فروش و نیز پخش کردن خبر و یا چاپ کردن در روزنامه و جریده ها نیز می‌توان برای تبلیغات اقدام کرد. دقت کنید که تبلیغات باید جذاب و مناسب باشد. از زمین فروش خود عکس‌های زیبایی بگیرید و آن را در تبلیغ خود قرار دهید تا افراد با دیدن آن به خرید کردن ترغیب شوند.

2.اطلاعات کاملی از زمین خود بدهید:

از دیگر نکات فروش زمین در لاهیجان این است که اطلاعات کاملی از زمین بدهید. باید به‌خوبی مشخص کنید که نوع زمین چیست، در کجای لاهیجان قرار دارد، مساحت آن چقدر است و دیگر ویژگی‌های آن چیست. وقتی که اطلاعات شما کامل باشد دیگر فرد خریدار به‌خوبی می‌داند چه زمینی را می‌خواهد خریداری کنید و این است که نه وقت شما و نه وقت او تلف می‌شود.

3.قیمت‌گذاری باید به‌درستی انجام شود:

برای ساخت ویلا سنتی در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

از دیگر نکات فروش زمین در لاهیجان این است که فروشنده باید قیمت‌گذاری مناسبی داشته باشد. این قیمت‌گذاری باید با توجه به این باشد که نوع زمین چیست، زمین در کدام منطقه از لاهیجان قرار دارد و ویژگی‌های آن چیست. هر چقدر که زمین در منطقه بهتری از شهر یا شهرستان لاهیجان قرار داشته باشد، قیمت هم بالاتر خواهد بود. برخی جاهای لاهیجان ارزان‌تر و برخی جاها و بخش‌ها در لاهیجان گران تر است.

 برای این که قیمت‌گذاری خوبی انجام شود، شما باید با افراد کارشناس و متخصص مشورت کنید تا آنها بتوانند به‌خوبی به روزترین قیمت را به شما ارائه دهند. قیمت‌گذاری باید معقول و مناسب باشد تا بتواند افراد خریدار را به سوی خود جذب کند.

در کنار قیمت واقعی زمین با توجه به نیازی که وجود دارد می‌توان کمی قیمت را بالاتر برد و سود خود را نیز در نظر گرفت. اگر هم عجله بسیار زیادی برای فروش زمین وجود دارد می‌توان گزینه‌های دیگری را در نظر گرفت. برای مثال می‌توان زمین را زیر قیمت فروخت یا این که قیمت را توافقی عنوان کرد. در هر صورت قیمت بسیار مهم است.

برای خرید ویلا در متل قو با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

4.اگر زمین شرایط خاصی دارد حتماً عنوان کنید:

یکی از نکات فروش دیگر این است که فرد باید حتماً اگر برای زمین، شرایط خاصی وجود دارد آن را عنوان کند.برای مثال اگر زمین سند دستی دارد یا از لحاظ مصادرهای یا اوقافی شرایط ویژه‌ای دارد باید گفته شود. نگفتن شرایط خاص زمین می‌تواند بعداً مشکلات زیادی را بیافریند.

برای خرید ویلا در لاهیجان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

5.تنظیم قولنامه باید به‌طور کامل و مناسب انجام شود:

اگر دارای زمینی هستید و با طرف خریدار به توافق رسیدید، حتماً قولنامهای مناسب و کامل را تنظیم کنیدو هر دو آن را امضا کنید. این قولنامه باید به‌درستی تنظیم شود و اطلاعات حقوقی لازم در آن نوشته شود. از جمله‌این اطلاعات می‌توان به مشخصات طرفین معامله زمین در لاهیجان، مشخصات موضوع معامله (زمین)، مبلغ قرارداد، شیوه پرداخت، زمان و مکان انتقال سند و دیگر موارد اشاره نمود. اگر امضای شاهدان نیز پای قولنامه باشد بهتر است.

برای خرید خانه در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

6.برخورد مناسب با مشتری:

از دیگر نکات فروش زمین در لاهیجان این است که باید با فرد خریدار برخورد خوبی داشت. برخورد مناسب شما می‌تواند باعث ترغیب بیشتر مشتری برای خرید زمین شود. به‌خوبی اطلاعات لازم درباره زمین را به او بدهید، به او اجازه دهید تا زمین را به‌خوبی ارزیابی کند، اگر زمین شرایط ویژه وخاصی دارد حتماً آن را عنوان کنید و به‌طور کلی کاری کنید که مشتری از زمین فروشی شما شناخت خوبی پیدا کند. با این کار خریدار اعتماد بیشتری به شما خواهد داشت.

برای اجاره ویلا در محمود آباد با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

7.با افراد متخصص فروش مشورت کنید:

نکته آخری که می‌توان گفت این است که برای فروش زمین در لاهیجان با افراد متخصص و باتجربه در این زمینه مشورت کنید. آن‌ها به‌خوبی قیمت‌های زمین در لاهیجان را می‌دانند، نکات حقوقی را بلدند و می‌توانند به‌خوبی فروش زمین شما را سرعت ببخشند.

انبوه‌سازان آرش به‌عنوان شرکتی که سال‌هاست در زمینه ساخت وساز و فروش ویلا و زمین در استان گیلان فعالیت دارد می‌تواند مشاوره های بسیار خوبی در این زمینه به افراد ارائه دهد.

برای خرید خانه ویلایی در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×