گیلان، زیباکنار
0133416

هنگام بازدید ویلا در زیباکنار به چه مواردی توجه کنیم

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1396-12-13
بازدید ویلا در زیباکنار

نکات مهمی که به هنگام بازدید ویلا در زیباکنار در زمان خرید، باید به آنها توجه کنید. در این بخش به بیان برخی از این نکات پرداخته شده است.

شهر زیباکنار و خرید ویلا در آن

ویلا زیباکنار یک انتخاب ایده‌آل برای گذراندن ایام تعطیلات و بودن در کنار خانواده است که زمینه را برای استفاده از دریا و جنگل را فراهم می‌آورد. این ویلاها در کنار سایر اقامتگاه‌های استان گیلان و شهر زیباکنار هر ساله میزبان میلیون‌ها گردشگر داخلی و خارجی هستند. بااین‌ وجود ویلاها از اهمیت بیشتری برخوردارند و گردشگران آنها را برای بیش از چند روز می‌خواهند. بنابراین نحوه انتخاب آنها و همچنین بستن قرارداد اهمیت بسیاری دارد و می‌تواند یک تجربه خوشایند برای شما باشد. در انتخاب و بازدید از ویلا در زیباکنار اصول خاصی وجود دارد که باید مورد نظر قرار گیرد.

ویلا زیباکنار همانند سایر املاک موجود در کشور می‌تواند شرایط مختلفی را تجربه کند و این شرایط وضعیت آن را به کلی تحت تأثیر قرار می‌دهد. از مستاجرین قبلی گرفته، تا شخص سازنده و مشاور املاک می‌توانند انتخاب شما را تحت تأثیر قرار دهند.

بنابراین قبل از بستن قرارداد و نهایی کردن آن، شخص خریدار باید موارد مختلفی مد نظر قرار دهد و در واقع ویلا را با شرایط مشخص و دقیق انتخاب کند. متأسفانه افراد بسیاری به‌خاطر اهمال شخصی و اعتماد به افراد غیر در این مورد دچار مشکل می‌شوند.

ما در شرکت انبوه‌سازان آرش وظیفه خود می‌دانیم که چند نکته مهم در مورد بازدید از ویلا در زیباکنار ذکر کنیم. هدف ما این است که شما را از افتادن در دام نجات دهد. پس با ما همراه باشید!

اول؛ مجوز مشاور املاک فروشنده ویلا در زیباکنار را ببینید!

معتبر بودن و داشتن مجوز برای مشاور املاک موضوع مهمی در خرید ویلا زیباکنار است و اگر در این مورد توجه زیادی به‌خرج ندهید ممکن است با مشکلات متعددی مواجه شوید. برخی از افراد کلاهبردار به دلایل مختلفی امکان فعالیت به‌صورت قانونی را ندارند و حتی ویلاهایی که می‌سازند مشکلات قانونی بسیاری دارند. بنابراین رفتن به‌سمت آنها و اعتماد به آنها می‌تواند سرمایه شما را نابود کند و شما را با چالش‌های بزرگ‌تری مواجه کند.

متأسفانه تعداد مشاورین املاکی که به این روش برای خود کسب‌وکاری راه انداخته‌اند کم نیست و افرادی که در بازار ویلا زیباکنار تازه‌کار و مبتدی هستند در دام این افراد گیر می‌کنند. در اغلب مواد پیشنهادهایی غیرواقعی و پایین‌تر از حالت معمول دریافت می‌کنید که باید به آنها شک کنید.

ارائه قیمت پایین در کانال‌های تلگرامی و تبلیغات انبوه مخفیانه یکی از راهکارهای این دسته از افراد است که جذابیت بسیاری دارند. متأسفانه راه تشخیص درستی برای شناختن این کلاه‌برداران وجود ندارد. تنها راهی که دارید این است که مجوز رسمی و تأیید شده فروش ویلا در استان گیلان یا سایر شهرهای شمال کشور از آنها بخواهید.

مجوز ساخت و پایان کار ویلا را ببینید!

بعد از دریافت قیمت و مشخصات ویلا زیباکنار و توافق اولیه، قبل از اینکه به ویلا بروید و از آنجا دیدن‌کنید، حتماً از مشاور املاک یا فروشنده مجوز ساخت و پایان کار را بخواهید. یکی از مشکلاتی که در مورد ویلاهای شمال کشور وجود دارد این است که بسیاری از آنها فاقد مجوز هستند و به‌صورت مخفیانه ساخته‌شده‌اند. طبیعتاً هر ملکی که مجوز ساخت نداشته باشد و دولت نیز وجود آن را تأیید نکرده باشد در معرض تخریب و مسائل دیگری وجود دارد. البته شاید به قول‌هایی مبنی بر صدور مجوز یا پایان کار در زمان دیگری مواجه شوید که نمی‌توان به آنها اعتماد کرد.

توصیه ما این است که به‌هنگام خرید ویلا در زیباکنار حتماً از فروشنده مجوز ساخت را درخواست کنید و حتی‌الامکان مجوز پایان کار را بگیرید. این مجوزها شما را مطمئن خواهد کرد که ملک مورد نظر مشکلی ندارد و با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید. توجه‌داشته‌باشید که ممکن است صدور مجوز برای یک ویلا کمی زمان‌بر باشد و فروشنده نیز از شما بخواهد کمی صبر کنید. اگر با یک فروشنده یا مشاور املاک معتبر قرارداد بسته‌اید می‌توانید در قرارداد خود این مورد را ذکر کنید و به آنها فرصت دهید که مجوزهای لازم را به شما ارائه دهند.

منابع آب، برق و گاز را بازرسی کنید!

یکی دیگر از مواردی که در ویلا زیباکنار فاقد مجوز می‌تواند رخ دهد این است که سازندگان و فروشندگان آنها از شیوه‌هایی مخفیانه و غیرقانونی برای تأمین آب، برق و گاز ویلا استفاده می‌کنند. اگر یک ویلا فاقد مجوز باشد، سازندگان با ویلاهای مجاور توافق می‌کنند و امکانات اولیه خود را از آن‌ها تأمین می‌کنند. شاید در نگاه اول به این مسئله اهمیت ندهید و به اینکه این امکانات تأمین باشند بسنده کنید. اما باید توجه‌داشته‌باشید که این مسئله می‌تواند بحران‌های بزرگ‌تری برای شما به‌وجود آورد با همسایه‌های خود دچار مشکل‌شوید.

یک نکته مهم دیگر در مورد ویلا زیباکنار این است که برخی از آنها از چاه برای تأمین آب استفاده می‌کنند. گاهی استفاده از چاه آب گزینه بدی نیست و حتی هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد. اما برخی از افراد متقلب از بشکه‌های 200 لیتری دفن شده به‌عنوان چاه آب استفاده می‌کنند. در نتیجه مشکلات شما را بیشتر خواهند کرد. در این‌صورت اگر قرارداد خرید ویلای خود را بسته باشید راه فراری نخواهیدداشت.

دیوارهای ویلا را بررسی کنید!

یکی از مواردی که به‌هنگام پایین بودن قیمت ویلا در زیباکنار باید به آن شک کنید، وضعیت دیوارهای ویلا است. دیوار ویلا را از چند جهت می‌توانید بررسی کنید. در وهله اول دیوارهای اصلی ساختمان به‌دلیل اینکه در معرض رطوبت قرار دارند ممکن است دچار مشکل شده‌باشند. بنابراین باید آنها را از لحاظ استحکام و شرایط فیزیکی بررسی کنید.

اما علاوه بر دیوار اصلی ویلا زیباکنار، دیوارهای اطراف و محوطه ویلا نیز اهمیت بسیاری دارند و مرز شما را با محیط اطراف نشان می‌دهند. خراب بودن دیوارها، مشخص نبودن وضعیت دیوارها و حتی معلوم نبودن مرز ویلا مشکلاتی است که ممکن است به‌خاطر مشخص نبودن دیوار ویلا ایجاد شود.

بد نیست در اطراف ویلا چرخی بزنید!

اگر بخش‌های داخلی ویلا زیباکنار را بررسی کردید و شرایط آنها راضی‌کننده بود، توصیه می‌شود که محیط خارج از ویلا را چرخی بزنید و وضعیت همسایه‌ها و زمین‌های اطراف ویلا را بررسی کنید. ممکن است یک ویلا در یک منطقه نامناسب از لحاظ زمین شناختی دچار مشکل شده‌باشد. حتی ممکن است از لحاظ همسایه‌هایی که در کنار شما هستند و وضعیت فرهنگی آنها دچار مشکل شوید. بنابراین حتی‌الامکان اطلاعات کاملی در مورد اطراف ویلا کسب کنید و به‌راحتی از این مسئله عبور نکنید.

شرکت انبوه‌سازان آرش به‌عنوان یک شرکت پیشرو در ساخت و فروش ویلا در زیباکنار و استان گیلان است. مجموعه آرش این آمادگی را دارد که مشاوره کامل در مورد خرید ویلا در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت ویلا با ما در تماس باشید و اطلاعات ویلاهای استان گیلان را از وب‌سایت ما دریافت کنید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×