گیلان، زیباکنار
0133416

هیجان‌انگیزترین پل‌های معلق ایران

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-05-17
پل معلق

شاید در بسیاری از کلیپ های خارجی دیده باشید که عده‌ای بر روی پل‌های معلق در حال پیاده‌روی هستند، و در آن لحظه خودتان، بک آن در دل خود بگویید کهای کاش در جای او بودم، اشتباه نکنید در ایران هم پل‌های معلقی وجود دارد که با چیدن یک برنامه درست برای تدارکات سفر می‌توانید به آن‌جا سفر کنید.

برای خرید خانه در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

بنابراین در این مقاله می‌خواهیم لوکیشن هایی را به شما معرفی کنیم که می‌دانیم با خواندن آن‌ها حتماً برنامه سفر را می چینید و عاشق آنجا می‌شود. بدون هیچ معطلی اگر علاقه‌مند هستید با ما همراه باشید.

پل معلق چه ویژگی و امکاناتی را در بر می‌گیرد؟

در بسیاری از فیلم‌های اکشن و یا تخیلی می‌بینیم که پل معلقی وجود دارد. شاید کمی ترسناک به‌نظر برسد اما به هیجانش می ارزد. پل می‌تواند دو قسمت متفاوتی از کوه و یا دره و… را به یک دیگر متصل سازد، همچنین در چنین وضعیتی به ما طبیعتی را نشان می‌دهد که دارای چشم‌اندازی فوق‌العاده است و یکی از گذرگاه های فوق‌العاده‌ای برای یک پیاده‌روی روزانه است.

برای خرید ویلا در محمود آباد با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

از نظر محکم‌بودن و مقاومت پل معلق می‌توانیم اشاره کنیم که بسیار در ساخت آن ظرافت به‌کار رفته است به‌طوری که هیچ جای نگرانی نیست چرا که با خیال راحت می‌توانید از آن‌جا گذر کنید و لذت ببرید. در ادامه به معروف‌ترین پل‌های معلق ایران می پردازیم. با ما همراه باشید.

1_ پل معلق مشکین شهر

مشکین شهر در اردبیل قرار دارد و یکی از شهرهای مهم استان اردبیل است که در سال گردشگران بسیاری را می‌پذیرد. یکی از پل‌های معلقی که در خاورمیانه به طولانی بودن معروف است، پل معلق مشکین شهر است. این پل فوق‌العاده است هم از نظر چشم‌انداز و هم از نظر ویژگی‌های ساخت و ظرافتی که دارد می‌تواند یکی از بهترین مقصد های ما برای دیدن و یا پیاده‌روی بر روی پل معلق باشد.

برای اجاره ویلا در محمود آباد با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

پل معلق مشکین شهر در سال 1394 ساخته‌شده است که 365 متر طول دارد و یکی از بزرگ ترین و طولانی‌ترین پل‌ها نه‌تنها در ایران بلکه در خاورمیانه است. پل معلق مشکین شهر دارای عرضی 2 متری است که بر روی رودخانه قرار گرفته است که در ارتفاعی 80 متری است. می‌توانید منظره فوق‌العاده پایین را با استفاده از پلی که از جنس شیشه است ببینید، انگار پرندهای هستید که در آسمان پرواز می‌کند و می‌تواند همه‌چیز را ملاحضه کند.

2_ پل معلق دره خزینه

یکی دیگر از پل‌های معلقی که بسیار فوق‌العاده طراحی و مهندسی شده است پل معلق دره خزینه است که در استان لرستان قرار گرفته است. این پل بسیار معروف است که در جاده پل دختر به‌سمت اندیمشک قرار دارد. شاید بتوانید زیبایی حیرآور این منطقه را درک کنید. این طراحی واقعاً فوق‌العاده است و بسیاری از گردشگران به منطقه می‌روند تا بتوانند زیبایی بی‌اندازه این منطقه را با دوربین‌های کوچک خود ثبت کنند.

برای خرید ویلا در متل قو با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

این پل در ارتفاع 85 متری قرار گرفته است که طول آن هم 112 متر است. این پل واقعاً هیجان را در شما بسیار بالا می‌برد و می‌تواند خاطرات فوق‌العاده‌ای را برای شما بسازد. شما هم می‌توانید یکی از همین گردشگرانی باشید که به مسافرت و دیدن این پل‌های فوق‌العاده می‌رود.

3_پل معلق کوه صفه اصفهان

کوه صفه اصفهان یکی دیگر از پل‌های معلقی است که بسیار فوق‌العاده است. این پل با معماری فوق‌العاده پیچیدهای ساخته‌شده است که دو ناحیه دور دستی را به یک دیگر وصل می‌کند.

ساخت این پل شما را مجذوب خود می‌کند، البته در عین طراحی و دیزاین ساده‌ای که دارد. این پل با تکنیک هایی ساخته‌شده است. که امنیت را برای شما ایجاد می‌کند. و می‌تواند توازن برقرار کند. پل معلق کوه صفه در چشم‌انداز طبیعی بسیار زیبایی ساخته‌شده است. که اگر بر روی این پل قرار بگیرید، مسلماً مجذوب زیبایی طبیعت زیر پاهای خود می‌شود. در عین مجذوب شدن، مقدار کافی هیجان هم دارید. که برای یک گردش هیجان‌انگیز می‌تواند کافی باشد.

برای خرید ویلا در لاهیجان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

از لحاظ بررسی مشخصات این پل می‌توانیم اشاره داشته باشیم به طول پل که حدود 110 متر است و دارای ارتفاعی 45 متری است. به نسبت پل‌هایی که نام بردیم این پل کمی کوچکتر و دارای ارتفاع بسیار کمی است، اما از نظر زیبایی از پل‌ها چیزی کم ندارد و می‌تواند پاسخگوی نیاز شما از برخوردار شدن هیجان به مقدار کافی، مناسب باشد.

4_ پل معلق آسمان تهران

بعد از پل‌هایی که در شهرستان‌های مختلف نام بردیم، اکنون نوبت به پایتخت ایران، تهران هم می‌رسد. در تهران در پارک نهج البلاغه، پل معلقی قرار دارد که از پارکینگ بوستان نهج البلاغه تا پارک پردیسان کشیده شده است که به‌عبارتی به طول 285 متری می‌رسد که دارای عرضی 2 متر است. این پل در ارتفاع 65 متری قرار دارد، از پل‌هایی که نام بردیم کمی کوتاه تر است، اما بسیار زیبا است و شما هم می‌توانید آن را امتحان کنید. البته گفته می‌شود از نظر طولانی بودن می‌تواند قابل قیاس با مشکین شهر هم باشد.

برای ساخت ویلا سنتی در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

در واقع بعد از مشکین شهر پل معلق تهران بسیار معروف است و یکی از بزرگ ترین پل‌های معلق در خاورمیانه است. پل تهران در سال 1389 ساخته‌شده است که ساخت آن هم توسط بخش خصوصی اتفاق افتاده است. این پل ظرفیت این را دارد که 200 نفر را بر روی خود تحمل کند. اگر می‌خواهید از پارک پردیسان به پارک نهج البلاغه بروید و یا اگر می‌خواهید از پارک نهج البلاغه به پارک پردیسان بروید می‌توانید از این پل برای تردد استفاده کنید. یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی این که پل دارد می‌تواندتردد های شبانه را کم تر سازد.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×