گیلان، زیباکنار
0133416

پارک‌ جنگلی نور کجاست

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
پارک جنگلی نور

استان‌های شمالی کشور دارای جاذبه‌های زیبای متعددی هستند. این بخش از کشور به‌خاطر طبیعت زیبا و سرسبزی که دارد مورد توجه مسافران و گردشگران است و خیلی‌ها سالانه برای تفریح و گردشگری به استان‌های شمالی می‌روند. استان مازندران یکی از استان‌هاست که دارای جاذبه‌های طبیعی زیادی است. یکی از این جاذبه‌ها، پارک‌ جنگلی نور است که در این مطلب به آن پرداخته شده است.

برای خرید ویلا در ساری با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

پارک جنگلی نور

پارک جنگلی نور یکی از مقاصد محبوب گردشگری است که سالانه خیلی‌ها را به سوی خود جذب می‌کند. این پارک در جاده نور به محمودآباد قرار دارد. دسترسی به این پارک آسان است و از طریق مسیر آسفالته به‌راحتی می‌توان به این پارک جنگلی زیبا رسید.

برای خرید ویلا در زیباکنار با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

این پارک زیبا که در میانه جاده نور به محمودآباد قرار دارد، 3600 هکتار مساحت دارد و بزرگترین پارک جنگلی طبیعی در ایران و خاورمیانه محسوب می‌شود. و این پارک تا مدت‌ها پارک جنگلی رستم رود نام داشت چون در نزدیکی آن قرار داشت اما بعداً به پارک جنگلی نور تغییر نام داد. همچنین این پارک واقعاً زیبا و دیدنی است و به‌دلیل آن که به جاده و همچنین شهرهای محمودآباد، نور و آمل نزدیک است در برخی از زمان‌ها مانند عید بسیار شلوغ می‌شود.

جذابیت‌های پارک جنگلی نور

اما این پارک بزرگ و زیبا چه جذابیت‌هایی دارد که باعث می‌شود این همه گردشگر سالانه جذب آن شوند. در زیر به دلایل جذابیت این پارک پرداخته شده است:

برای خرید ویلا در سوادکوه با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

1.درختان زیبا و سربه فلک کشیده:

پارک جنگلی نور مملو از درخت است. این درختان زیبا و سربه فلک کشیده مهم‌ترین جذابیت این پارک جنگلی وسیع هستند. شما می‌توانید در دل این جنگل زیبا با درختان دیدنی و زیبایش قدم بزنید و لحظات خوش و زیبایی را بگذارانید. انواع درختان در این جنگل وجود دارند که همگی دیدنی هستند. در فصل پاییز که درختان به رنگ‌های زرد و نارنجی درمی‌آیند، این پارک جنگلی واقعاً دیدنی و جذاب است و می‌توان از آن عکس‌های فوق‌العاده زیبایی گرفت.

برای خرید ویلا گیلان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

برخی از درختان در این جنگل بزرگ و دارای تنه های تنومند و قطور هستند و برخی درخت‌ها نیز کوچکتر و دارای تنه های کوچک و لاغر هستند. کنار هم قرارگرفتن این درختان باعث‌شده است تا جنگلی زیبا و دیدنی به‌وجود آید که چشم همگان را خیره کند.

2.مناظر زیبا و دیدنی:

در پارک جنگلی نور تا دلتان بخواهد مناظر زیبا و دیدنی خواهید دید. برخی از این مناظر مربوط به درختان زیبا و سرسبز است و برخی مربوط به پوشش‌های گیاهی جنگل است. در این پارک جنگلی پوشش گیاهی متنوعی وجود دارد که همین موضوع باعث تنوع و جذابیت این پارک شده است. این پارک جزء آخرین باقیمانده جنگل‌های جلگلهای در ایران است.

برای فروش ویلا در رشت با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

اگر به عکاسی علاقه‌مند هستید در این جنگل زیبا، سوژه های متعدد زیبایی برای عکس‌گرفتن پیدا خواهید کرد.

3.رانندگی در دل جنگل:

از خوبی ها و جذابیت‌های پارک جنگلی نور این است که می‌توانید در دل آن به‌راحتی رانندگی کنید. بخش‌های از این پارک به‌راحتی از طریق جاده آسفالته قابل دسترس است. بنابراین اگر به رانندگی در دل جنگل علاقه دارید، پارک جنگلی نور گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود. شما می‌توانید با ماشین به این پارک جنگلی وارد شوید و از رانندگی در میان درختان سرسبز و سربه فلک کشیده لذت ببرید و در حین رانندگی چشم‌اندازهای زیبای این پارک را مشاهده کنید.

برای خرید ویلا در آستارا با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

4.حیات وحش:

از دیگر جذابیت‌های این پارک جنگلی زیبا، حیات وحش است. پرندگان مختلف و حیوانات دیگر در این پارک وجود دارند که شما ممکن است با آن‌ها روبه‌رو شوید. این پارک به‌ویژه زیستگاه قرقاول ایرانی است و شما می‌توانید شانس دیدن این پرنده زیبا را در پارک جنگلی نور داشته‌باشید. صدای پرندگان در این جنگل به‌طور واضح شنیده می‌شود و این خود یکی دیگر از زیبایی‌های این پارک است.

5.امکانات مناسب:

در این جنگل برای مسافران و گردشگران، امکانات مناسبی فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند لحظات خوبی را در آن سپری کنند. این امکانات شامل الاچیق ها، پارک بازی کودکان، محوطه های اسب‌سواری و موتور چهارچرخ سواری و دیگر موارد است. در پارک بازی کودکان، برای بچه ها وسایل بازی مانند تاب و دیگر چیزها وجود دارد. کودکان می‌توانند در فضایی سرسبز و زیبا به بازی بپردازند و شما نیز از دیدن آنها لذت ببرید. همچنین در پارک جنگلی نور، مکان‌هایی مشخص شده است که در آن شما می‌توانید سوار اسب شوید .

برای خرید ویلا در صومعه‌سرا با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

برای سوار اسب شدن باید هزینه آن را بپردازید. همچنین اگر دوست داشتید می‌توانید سوار دوچرخه هایی شوید که در آنجا اجاره داده می‌شوند. در برخی اوقات نیز که پارک شلوغ است بساط موتورهای چهارچرخ وجود دارد که می‌توان از آنها استفاده کرد و لحظاتی خوش را سپری کرد. در کنار این‌ها شما می‌توانید در بخش‌هایی از جنگل که آلاچیق وجود دارد بساط خود را برپا کنید و به خوردن غذا یا تفریح و استراحت بپردازید.

برای خرید ویلا در تالش با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

سخن آخر

برای سفر به پارک جنگلی نور، بهترین فصل‌ها فصل بهار وتابستان است. در تابستان این پارک اوج سرسبزی خود را به شما نشان می‌دهد اما هوا مرطوب و شرجی است. البته در پاییز نیز مناظر زیبایی را در این جنگل مشاهده خواهید کرد اما هوا سردتر است و به این نکته باید دقت کنید. در زمستان هم این پارک جنگلی زیبایی‌های خودش را دارد.

اگر دنبال خرید یک ویلا در شمال با شرایط ایده ال و قیمت مناسب هستید، حتماً شرایط فروش انبوه‌سازان آرش را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×