گیلان، زیباکنار
0133416

تجربه شبی آرام و زیبا در پارک ملل ساری

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
پارک ملل ساری

ساری مرکز استان مازندران است و در این شهر جاهای دیدنی و جذاب متعددی وجود دارد. یکی از این جاذبه‌ها پارک زیبا و دیدنی ملل است که از بزرگترین پارک‌های شمال کشور است. در این مطلب به این پارک زیبا پرداخته شده است و برای شما از تجربه شبی آرام و زیبا در پارک ملل ساری سخن گفته شده است.

برای خرید ویلا اکازیون در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

پارک ملل ساری کجاست؟

پارک ملل در در حاشیه رود تجن و درون شهر ساری قرار دارد و به این دلیل به آن ملل می‌گویند که در ورودی این پارک پرچم تمام کشورها نصب شده است و این در نوع خود بسیار جذاب و جالب است. احداث این پارک در سال 1393 کلید خورد و در طی 100 روز به پایان رسید و افتتاح شد. این پارک به‌دلیل مساحت زیاد، بودن در کنار حاشیه رود تجن و نیز امکانات تفریحی متنوع و زیاد بین مردم ساری و نیز مسافران و گردشگران محبوبیت دارد و خیلی‌ها در این پارک به سپری‌کردن اوقات خود می پردازند.

برای خرید ویلا کلنگی در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

در این پارک می‌توان تفریحات متعددی را تجربه کرد و از هوای پاک و نیز فضای سبز آن استفاده کرد. خیلی‌ها در روزهای تعطیل به این پارک می‌روند و اوقات خود را می گذرانند. خوبی این مجموعه تفریحی بزرگ این است که مساحت بالایی دارد و در نتیجه می‌تواند میزبان عده زیادی از گردشگران و افراد باشد. سازه‌هایی که در این پارک زیبا به‌کار رفته است بر زیبایی آن افزوده است و فضای سبز این پارک به‌شکل جالب و زیبایی طراحی شده است.

جاذبه‌ها و تفریحات پارک ملل ساری

همان‌طور که گفته شد در پارک ملل ساری، تفریحات متعددی وجود دارد. شب‌ها این پارک به‌شکل زیبایی درمی اید و واقعاً می‌توانید در آن شبی زیبا و آرام را گذراند. در زیر به تفریحات و جاذبه‌های این پارک بزرگ و زیبا پرداخته شده است:

1.ورودی جذاب با پرچم کشورها:

یکی از جذابیت‌های این پارک زیبا، وجود پرچم کشورها در ورودی آن است. شما می‌توانید پرچم کشورهای مختلف را در ابتدای این پارک مشاهده کنید که افراشته شده‌اند و با باد به این سو و آن سو می‌روند. این خود در نوع خود جالب و دیدنی است.

2.فضای سبز عالی و بی‌نظیر:

از دیگر جذابیت‌های این پارک وسیع، فضای سبزی است که به‌شکلی عالی و زیبا وجود دارد.افراد می‌توانند به‌خوبی از این فضای سبز استفاده‌کنند و لحظاتی خوش را سپری کنند.

3.جزیره مصنوعی:

یکی از جذابیت‌های جالب پارک ملل، جزیره مصنوعی آن است. در وسط رود کنار پارک ملل فضایی ساخته‌شده است که جزیره مصنوعی نام دارد. این جزیره از طریق پل به اطراف خود و به پارک متصل شده است. شما می‌توانید با عبور از روی این پل به جزیره مصنوعی بروید. روی این جزیره می‌توانید عکس‌های جذابی بگیرید و از منظره هایی که می‌بینید لذت ببرید.

4.پل کابلی :

از دیگر جاذبه‌های این پارک، پل کابلی است که می‌توان روی آن قدم زد. این پل به‌شکل زیبایی ساخته‌شده است و در نوع خود زیبا و دیدنی است. این پل کابلی معلق و زیبا می‌تواند برای عکاسی بسیار گزینه خوبی باشد.

5.وسایل ورزشی :

در پارک ملل ساری می‌توانید از طریق تجهیزات و وسایل ورزشی که در آن قرار دارد به ورزش بپردازید. مانند همه پارک‌ها در این پارک نیز افراد مختلف در حال ورزش هستند و تجهیزات و وسایل ورزشی به‌خوبی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

6.پیست دوچرخه‌سواری:

از تفریحات مناسبی که می‌توان در پارک ملل انجام داد. پیست دوچرخه‌سواری این پارک زیبا می‌تواند محلی مناسب برای افرادی باشد که به دوچرخه‌سواری علاقه‌مند هستند و می‌خواهند تا لحظاتی را با دوچرخه رکاب بزنند. پیست دوچرخه‌سواری پارک ملل در طول این پارک ساخته‌شده است و مسیری مناسب و جذاب است. خیلی‌ها از این پیست استفاده می‌کنند و در ان دوچرخه‌سواری می‌کنند و لحظات خوشی را سپری می‌کنند.

برای خرید ویلا شهرکی در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

افرادی که دارای دوچرخه هستند و به دوچرخه‌سواری علاقه دارند به‌خوبی می‌توانند از پیست دوچرخه‌سواری پارک ملل استفاده‌کنند.

7.جت اسکی و قایق:

از تفریحاتی که می‌توان در پارک ملل ساری تجربه کرد، جت اسکی و قایق است. شما می‌توانید سوار بر قایق شوید و روی رود کنار این پارک زیبا  قایق‌سواری کنید. لحظاتی خوش را می‌توان با قایق‌سواری و نیز جت اسکی در پارک ملل تجربه کرد و حس خوبی پیدا کرد.

8.پیاده‌روی کردن:

یکی از تفریحات عالی در پارک ملل همان راه‌رفتن عادی است. مسیری زیبا و جذاب در پارک ملل وجود دارد که برای پیاده‌روی است و افراد می‌توانند در طول این پارک قدم بزنند. در طول این مسیر شما می‌توانید از فضای زیبای پارک لذت ببرید و لحظاتی خوش را بگذارنید. پارک ملل مخصوصاً در شب‌ها بسیار زیبا و دیدنی است و می‌توان لحظات خوشی را در آن سپری کرد. اگر دوست داشتید می‌توانید در آلاچیق‌های این پارک بنشینید و لحظات آرامی را سپری کنید.

برای خرید ویلا نوساز در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

در اخر باید بگوییم که نگران شلوغی در این پارک نباشید. این پارک زیبا دارای پارکینگی با ظرفیت 2000 خودرو است که باعث می‌شود تا افراد با خیال راحت به‌سراغ این پارک بروند. حوضچه های ماهیگیری و مجسمه‌های زیبا از دیگر موارد جاذبه‌های پارک ملل هستند. به‌طور کلی این که پارک ملل ساری پارکی بزرگ، زیبا و مکانی عالی و جذاب برای گذراندن اوقات در کنار رود با هوایی خوش است. حتماً اگر به مازندران رفتید سری به این پارک بزنید.

اگر دنبال خرید ویلا در مناطق شمالی ایران هستید، انبوه‌سازان آرش گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. ما بهترین شرایط فروش را به شما ارائه می دهیم.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×