گیلان، زیباکنار
0133416

چه نوع کفپوش مناسب پوشش ویلاها در شمال است؟

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-18
کفپوش مناسب پوشش ویلاها

انتخاب کفپوش مناسب پوشش ویلاها یکی از تصمیم‌های اساسی در دکوراسیون داخلی ویلا است. کفپوش هم باعث روح‌بخشیدن به فضای ویلا می‌شود و هم نقش مهمی در عایق بودن دارد.

بنابراین اگر می‌خواهید چشم‌اندازی زیبا را در دکوراسیون داخلی ویلا ایجاد کنید از انتخاب کفپوش مناسب غافل نشوید. کفپوش‌ها دارای تنوع بسیار بالایی هستند اما تمام آن‌ها مناسب برای ویلاهای شمال نیستند. ویلاهای شمالی احتیاج به کفپوشی دارند که در برابر شرایط آب‌وهوایی این خطه مقاومت بالایی از خود نشان دهد و در عین حال زیبا و چشم‌نواز باشد. در ادامه قصد داریم تعدادی از مناسب‌ترین کفپوش‌ها برای ویلاهای شمالی را معرفی کنیم بنابراین در ادامه همراه ما باشید.

برای خرید خانه ویلایی در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

آشنایی با انواع کفپوش مناسب پوشش ویلاها

کفپوش سنگ طبیعی برای ویلای شمال

کفپوش‌های سنگی آن هم از نوع سنگ‌های طبیعی همچون گرانیت، مرمر، تراورتن و سنگ آهکی طرفداران زیادی را به‌خود اختصاص داده‌اند. این کفپوش‌ها مناسب برای ویلاهای هستند که دارای چیدمان داخلی لاکچری و تجملاتی هستند چرا که این کفپوش‌ها اساساً بسیار گران‌قیمت هستند و به‌طور ویژه در ویلاهای لوکس با چیدمان فاخر استفاده می‌شوند. مقاومت بالای این کفپوش‌ها در برابر خش و رطوبت ستودنی ست. همچنین به‌سادگی قابل نظافت هستند.  تنوع بالای کفپوش‌های سنگ طبیعی باعث‌شده تا بتوانید در اغلب ویلاهای لاکچری با هر نوع چیدمانی از آن‌ها استفاده کنید. دقت داشته‌باشید که این کفپوش‌ها کمی سرد هستند و ممکن است سطح آن‌ها کمی لغزنده باشد. بنابراین اگر ویلای شما در منطقه‌ای با آب‌وهوای کوهستانی و جنگلی بنا شده ممکن است از بابت سردی کف زمین کمی اذیت شوید.

برای خرید خانه در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

کفپوش اپوکسی برای ویلای شمال

کفپوش اپوکسی یکی از کفپوش‌های نوین است که استفاده از آن در ویلاهای لوکس متداول است. قیمت کفپوش اپوکسی کمی گران است اما دارای ظاهری بسیار منحصربه‌فرد و صد البته درخشان است. اجرای طرح‌های سه بعد با استفاده از کفپوش‌های سه بعدی به تازگی در ویلاهای شمال صورت می‌پذیرد. بنابراین اگر مایل به ایجاد طرح‌های سه بعدی در کف ویلا هستید می‌توانید سراغ کفپوش‌های اپوکسی بروید. مدت‌زمان لازم برای نصب کفپوش اپوکسی کمی بالاست و قیمت آن نیز کمی گران است با این حال تنوع بی‌نظیری در طرح و نقش را شامل می‌شود.

کفپوش بتنی برای ویلای شمال

شاید از بابت انتخاب بتن برای کفپوش ویلا کمی تعجب کنید اما باید گفت که این نوع کفپوش مختص ویلاهایی با فضای مدرن و مینیمال است. به‌ویژه اگر دکوراسیون داخلی ویلا را به سبک و سیاق صنعتی چیدمان کرده باشید. این کفپوش‌ها بسیار شیک و ساده هستند و در ویلاهای مدرن بسیار استفاده می‌شوند. قیمت ارزان و سازگاری با محیط‌زیست از جمله ویژگی‌های کفپوش بتنی است.

برای خرید ویلا در محمود آباد با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

کفپوش چوب پنبه‌ای برای ویلای شمال

اگر از ایجاد سر و صدا و شنیده شدن صدای قدم ها روی کفپوش گریزان هستید می‌توانید دست به انتخاب کفپوش چوب پنبه‌ای برای ویلا بزنید. این کفپوش باعث جذب صدا می‌شود و با اجرای آن در کف ویلا دیگر در حین راه‌رفتن و فعالیت در سطح ویلا کوچک ترین صدای مزاحمی به گوش نخواهد رسید. بد نیست بدانید کفپوش‌های چوب پنبه‌ای سازگار با محیط‌زیست هستند و هیچ آسیبی برای محیط‌زیست ایجاد نمی‌کنند.

کفپوش سرامیک برای ویلای شمال

سرامیک به‌عنوان بهترین مصالح برای محیط‌های مرطوب شناخته می‌شود چرا که مقاومت و ماندگاری آن در برابر رطوبت بسیار تا بسیار بالاست. بنابراین می‌توانید در ویلای شمال از این متریال به‌عنوان کفپوش استفاده کنید. هزینه کفپوش سرامیکی کمی بالاست با این حال در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم است. شما می‌توانید با انتخاب کفپوش سرامیکی به تنوع بی حد و حصری از طرح و رنگ و ابعاد دسترسی داشته‌باشید.

برای خرید ویلا در متل قو با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

کفپوش موکت برای ویلای شمال

اگر به‌هیچ‌عنوان نمی‌توانید با کفپوش‌های نوین ارتباط برقرار کنید و می‌خواهید فضایی گرم و صمیمانه در ویلای خود ایجاد کنید انتخاب موکت برای کفپوش ویلای شما انتخابی بهینه خواهد بود. موکت ها تنوع بسیار بالایی در طرح و نقش دارا هستند و جنس بسیار نرمی‌دارند. آن‌ها قابل شستشو هستند، باعث کاهش چشمگیر سر و صدا می‌شوند و برای فضاهایی که کودکان خردسال در آن بازی می‌کنند بسیار مناسب است.

کفپوش بامبو برای ویلای شمال

کفپوش بامبو در واقع یک نوع کفپوش چوبی ست با این تفاوت که دارای ساختار نرم و منعطفی است. ظاهر این کفپوش بسیار نرم و منعطف است اما گول ظاهر آن را نخورید چرا که مقاومت آن بسیار عالی ست. رنگ‌های زیبایی همچون زرد کهربایی را می‌توانید با خرید کفپوش بامبو انتخاب کنید. از آنجایی که این نوع کفپوش ضریب انبساط و انقباض پایینی دارد و تحت تأثیر شرایط آب‌وهوایی تغییری در آن ایجاد نمی‌شود می‌توان آن را برای هر نوع آب‌وهوا از جمله آب‌وهوای شمال مناسب دانست.

برای خرید ویلا در لاهیجان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

کفپوش وینیل برای ویلای شمال

این نوع کفپوش در واقع کفپوشی از جنس پلاستیک فشرده است که دارای خاصیت انعطاف پذیری بسیار بالایی است و ساختاری چند لایه دارد. شما می‌توانید کفپوش وینیل را در انواع طرح و رنگ‌های مختلف از جمله طرح سنگ، چوب، سرامیک و ساده خریداری کنید. این کفپوش‌ها شیوه نصب و نگهداری بسیار ساده‌ای دارند و در برابر رطوبت و آب بسیار تا بسیار مقاوم هستند بنابراین برای تعبیه در ویلاهای شمال انتخابی بسیار هوشمندانه محسوب می‌شوند.

کفپوش پارکت برای ویلای شمال

اگر از کفپوش‌های سنگی و سرامیکی به‌دلیل سرد بودن سطح آن‌ها روی گردان هستید می‌توانید کفپوش‌هایی مانند پارکت و لمینت را انتخاب کنید. این کفپوش‌ها چوبی هستند و می‌توانند به فضای ویلای شما گرما ببخشند. آن‌ها دارای مقاومت بالایی هستند و نسبت به سنگ و سرامیک نیاز به پرداخت هزینه کمتری دارند.

برای ساخت ویلا سنتی در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

جمع‌بندی کفپوش مناسب پوشش ویلاها

کفپوش‌های مختلف دارای ویژگی‌های متنوع هستند بنابراین نمی‌توان صرفاً از روی ظاهر آن‌ها اقدام به خرید و نصب آن‌ها در ویلای شمال نمود. مقاومت در برابر رطوبت و ضد آب بودن از جمله مهم‌ترین ویژگی‌هایی ست که برای کفپوش‌های ویلای شمال مطرح است. با این حال می‌توان از ویژگی‌های منحصربه‌فردی که در هر کفپوش وجود دارد بهره برد. توصیه می‌شود برای انتخاب کفپوش متناسب با دکوراسیون داخلی ویلا و بودجه تان از یک شرکت تخصصی در این زمینه کمک بگیرید تا بهترین کفپوش را برای ویلای خود انتخاب کنید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×