گیلان، زیباکنار
0133416

ویژگی‌های بی‌نظیر زیباکنار برای سرمایه‌گذاری

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1396-12-25
سرمایه گذاری در زیباکنار

ویژگی‌های بی‌نظیر زیباکنار برای سرمایه‌گذاری چیست؟ زیباکنار یکی از مقاصد اصلی گردشگران به شمال کشور است و روزبه‌روز شاهد افزایش تقاضا برای خرید ویلا در زیباکنار هستیم. اما چرا زیباکنار تا این حد مورد استقبال مردم برای خرید ویلا در شمال و همچنین سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در شمال قرار گرفته است.

در این مقاله میخواهیم درباره­ی زیباکنار و اینکه چه دلایلی وجود دارد که بخواهیم برای خرید ویلا آنجا را انتخاب کنیم، بحث کنیم.

ابتدا باید بدانیم هدف ما از خرید ویلا چیست؟ اول فرض می­کنیم برای خودمان و استراحت و تفریح میخواهیم در شمال ویلا داشته باشیم تا مکانی برای تقویت روحیه باشد و از آرامش شمال و هوای پاک و مطلوب آن بهره‌مند شویم. در این صورت چند نکته برای ما مهم می­شود. برای آشنایی بیشتر با این دلایل پیشنهاد می‌کنیم با این مطلب از وب‌سایت شرکت انبوه‌سازان آرش سازنده شهرک‌های ویلایی آرش همراه شوید تا علل ترغیب خریداران و سرمایه‌گذاران برای خرید و فروش ویلا در زیباکنار را بدانید.

1. آن منطقه راه­های ایمن و مناسب برای رفت‌وآمد داشته باشد.

با توجه به موقعیت مکانی زیباکنار این مسئله کاملاً حل شده است. زیباکنار هم از لحاظ قرارگرفتن در منطقه آزاد انزلی و هم از لحاظ راههای دسترسی که به آنجا منتهی می‌شود، بهترین شرایط ممکن را دارد. در واقع از سه راه اصلی که عبارتند از محور ( قزوین – رشت – زیبا کنار )، محور ( رامسر – رودسر – لنگرود – جاده ساحلی چمخاله – زیبا کنار ) و محور (اردبیل – آستارا – تالش – بندر انزلی – زیبا کنار ) می‌توان از سه سمت جنوب، شرق و غرب وارد استان گیلان شد و به شهر زیباکنار رسید. پس با این وجود از هر جای کشور که باشید می‌توانید به‌راحتی به این منطقه وارد شوید و از نظر راه مواصلاًتی مشکلی ندارد و خیلی مناسب است.

زیباکنار به فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت بسیار نزدیک است و با یک تاکسی در عرض چنددقیقه به آن منطقه و به ویلای خود میرسید. یعنی اگر شما حتی بخواهید با هواپیما به ویلای خود بروید باز هم بسیار ساده است و فاصله فرودگاه تا ویلا شما کوتاه و مسیری راحت است و نیازی نیست درگیر شلوغی راه شوید و از شهرهای مختلف بگذرید.

2. به بازار و مکان‌های تجاری نزدیک باشد.

توقعی به‌جا و درست است. شما حق دارید که همه‌چیز را با هم داشته‌باشید. زیباکنار فاصله نزدیکی با منطقه آزاد انزلی دارد. بندر انزلی از بزرگترین بنادر کشتی رانی است که هر روزه اجناس زیادی با قیمت مناسب وارد آن می­شود و شما می‌توانید از اجناس جدید و لوکس دیدن کرده و خرید کنید.

حتی اگر تاجر باشید و به فکر کسب‌وکار و تجارت باشید، منطقه آزاد انزلی مکان مناسبی برای این کار است و همه روزه می‌توانید از کشتی‌های تجاری و اجناس جدید با قیمت‌های خوب استفاده کنید و سود کنید. یعتی اگر به تجارت در بندر انزلی فکر می‌کنید می‌توانید ویلا را در زیباکنار خریداری کرده و فقط چنددقیقه محل استراحت تان با محل تجارت شما فاصله دارد.

3. استفاده از مناظر طبیعی و جاهای دیدنی و تفریحی

خوب مشخص است که همه ما بعد از استراحت و آرامش نیاز به گردش و تفریح داریم. همه ما شمال را برای آب‌وهوای خوش و مناظر طبیعی انتخاب می‌کنیم. زیباکنار نیز از این نعمت خدادادی بی‌بهره نبوده و همانند مناطق دیگر در شمال زیبایی خاص خود را دارد. این منطقه را می‌توان شمال کوچک نامید چرا که همه زیبایی‌های شمال را یک جا دارد. این زیبایی شامل سواحل زیبا دریای خرز، تالاب های طبیعی نظیر تالاب بوجاق در کیاشهر، رودخانه‌های بزرگ نظیر سفیدرود و رودخانه اوشمک برای ماهیگیری و … است که بسیار زیبا و دیدنی هستند.

برای مکان‌های تفریحی و گردشگری نیز برای مثال می‌توان منطقه تجاری تفریحی کاسپین، آستانه اشرفیه را نام برد. از بناهای مهم تاریخی کاخ قطبی را نام برد که هم‌اکنون جزو مجتمع آموزشی رفاهی صدا و سیما است.

این سه دلیل را می‌توان دلایل اصلی برای انتخاب محل ویلا دانست که همانطور که دیدیم، زیباکنار تمامی دلایل را یکجا و تمام و کمال دارا است.

در ادامه بررسی می‌کنیم که اگر سرمایه‌گذار هستیم و مشغول ساخت و فروش ویلا هستیم چرا زیباکنار می‌تواند بهترین انتخاب ما باشد؟

توجه به‌همان دلایلی که برای خرید بیان شدند برای سرمایه‌گذاران نیز مفید است. هر سرمایه‌گذاری به مشتری و فروش محصول خود فکر می‌کند و با توجه به‌همین مورد، زیباکنار با جاذبه‌هایی که دارد برای جذب مشتری و خریدار بسیار مناسب است.

رشد اقتصادی ملک و سرمایه‌گذاری و خرید زمین و ساخت ویلا بدون شک از بهترین سرمایه‌گذاری ها است، چرا که روزبه‌روز بر ارزش اراضی آن اضافه می‌شود. هر روز زیباکنار در حال رشد و گسترش است و برای همه روشن است که در آینده‌ایی نزدیک به یکی از قطب‌های توریستی تفریحی کشور تبدیل خواهد شد. پس مطمئناً نه‌تنها ضرر نمی‌کنید بله بر ارزش سرمایه شما بسیار افروزده خواهد شد.

افرادی که به‌دنبال سرمایه‌گذاری روی ساخت و فروش ویلا هستند کافی است به زیبا کنار سر بزنند و ببینند چند مشاور املاکی در این منطقه وجود دارد و از رونق ساخت‌وساز آنجا مطلع شوند. در گذشته ایی نه‌چندان دور زمین‌های زیباکنار هیچ رونقی نداشت ولی هم‌اکنون از مناطقی است که رشد سرمایه در ویلا سازی به‌خوبی در آن دیده می­شود.

اگر سرمایه‌گذار هستید و قصد سرمایه‌گذاری در منطقه‌ای با آینده‌ای روشن را دارید،  زیباکنار را به شما پیشنهاد می‌دهیم چرا که با توجه به مطالبی که در بالا ذکر کردیم، از هر نظر سرمایه‌گذاری در این منطقه به‌نفع شماست. پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی و زیباکنار با کارشناسان واحد جذب سرمایه‌گذاری شرکت انبوه‌سازان آرش تماس بگیرید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×