گیلان، زیباکنار
0133416

سرمایه‌گذاری در شمال چگونه است؟

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1396-12-29
سرمایه‌گذاری در شمال

سرمایه‌گذاری در شمال کشور عمدتاًبرای خرید ویلا در شمال و یا باغ و زمین در شمال کشور اتفاق می افتد و عمدتاًهم سرمایه‌گذاران در این بخش‌ها تنها به‌دنبال استفاده منافع شخصی خود هستند و رضایت قلبی خود را می جویند. از این رو شاید بتوان گفت بهترین مقوله سرمایه‌گذاری در شمال کشور مقوله زمین، ویلای شمالی  و یا باغ‌های ساحلی در شمال است.

استفاده از آب‌وهوای عالی این مناطق که روح و روان انسان را نوازش می‌دهد تنها جنبه اقتصادی برای افراد به‌دنبال ندارد. کسانی که این سرمایه‌گذاری ها را انجام می‌دهند بیشتر به‌دنبال استفاده از زیبایی‌ها و نعمت‌های خدواند برای سلامتی بیشتر و روانی راحت‌تر و آرام‌تر دارند.

اما گاهی باید در انجام سرمایه‌گذاری هم دید بازتری داشت. منظور اینکه وقتی می‌شود در یک سرمایه‌گذاری ضمن به‌دست آوردن خواسته‌های اولیه که همان آرامش و سلامتی است و لذت‌بردن از آب‌وهوا و زیبایی‌های شمال کشور باید به این موضوع هم فکر کرد که اگر نیاز به پول داشته‌باشید و بخواهید زمین شمال و یا ویلای شمالی خود را بفروشید آیا مشتری خوبی به‌راحتی پیدا خواهید کرد؟ آیا سرمایه شما تباه شده و یا سود داشته و با رشد سرمایه مواجه بوده‌اید؟ و آیا به غیر از جنبه‌های تفریحی و حتی رشد سرمایه در قالب زمین راه‌های دیگری نبود برای سرمایه‌گذاری بهتر در این مناطق؟

سرمایه‌گذاری و خرید ویلا در شمال به‌عنوان اولین خواست افراد سرمایه‌گذار جنبه‌های متفاوتی را در بر می‌گیرد و هر کس به فرا خور حال خود به‌دنبال این سرمایه‌گذاری است.

اما باید در نظر داشت که می‌توان سرمایه‌گذاری با دید بهتری انجام داد تا سود بیشتری به‌دست اورد و ضمنا از خواسته خود هم دور نشده‌اید.

راه‌های سرمایه‌گذاری بهینه در شمال کشور

اگر تنها حوزه خرید ملک در شمال و یا خرید ویلا در شمال را بخواهیم به‌عنوان سرمایه‌گذاری مد نظر قرار دهیم باید دید کدام منطقه در شمال کشور توریستی تر و بیشتر مورد توجه توریست‌ها و گردشگران است. آب‌وهوای شمال کشور تقریباً تا حدودی مشابه یکدیگر است و هر منطقه زیبایی‌های خاص خود را دارد اما همه مردم و گردشگران به دلایلی یک منطقه را بیشتر از مناطق دیگر ترجیح می‌دهند. با توجه به این موضوع می‌توان بهترین منطقه را برای خرید انتخاب کرد. مثلا گیلان و بندر انزلی به‌دلیل داشتن شرایط دسترسی عالی و همچنین به‌دلیل راه‌های ارتباطی مناسب و قرارگرفتن در منطقه‌ای که چندین منطقه گردشگری نمونه دارد می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

ضمنا انتخاب مناطق شلوغ تر هم به‌نظر انتخاب عاقلانهای نیست چرا که مناطق مختلف شمال کشور که نام و آوازه زیادی پیدا کرده و خرید خانه و ویلا و انواع ساخت‌وساز ها در این منطقه زیاد است ظرفیت رشد خود را سپری کرده است. هرچند سرمایه‌گذار به هدف اولیه خود که حضور در اب و هوای شمالی است و استفاده از مناطق خوش آب‌وهوای شمال می‌رسد ولی نمی‌تواند رشد سرمایه زیادی را بریا او به‌همراه داشته باشد. اما همین خرید ولای شمالی در مناطق کمتر توسعهافتهای مانند زیباکنار می‌تواند رشد سرمایه زیادی را برای سرمایه‌گذار به‌همراه داشته باشد. این منطقه هم آب‌وهوای فوق‌العاده‌ای دارد و هم اینکه هنوز در ابتدای راه توسعه و پیشرفت است .

یکی دیگر از راه‌های سرمایه‌گذاری در شمال کشور به‌طور خاص خرید زمین به‌منظور توسعه کشاورزی و باغات است. شمال کشور به‌دلیل داشتن نعمت آب و بارندگی فراوان و آب‌وهوای مرطوب برای پرورش برخی از گیاهان و توسعه کشاورزی پتانسیل بسیار بالایی دارد. کشت برنج، انواع مرکبات، انواع داروهای گیاهی  و … به‌خوبی در این مناطق رشد می‌کنند و افرادی که به‌دنبال ایجاد اشتغال در حوزه کشاورزی هستند می‌توانند با هزینه کم بهتری زمین‌ها را در شمال خریداری و در آن سرمایه‌گذاری نمایند.

موضوع سرمایه‌گذاری سوم که اهمیت زیادی هم دارد سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد شمال کشور مانند منطقه آزاد انزلی و منطقه آزاد زیباکنار است. مناطق آزاد تجاری مناطقی هستند که به سرمایه‌گذار اجازه ثبت شرکت با معافیت 20 ساله مالیاتی را می‌دهند. سرمایه‌گذار در این منطقه می‌تواند به‌راحتی با شرکا خارجی شراکت کند و به‌سادگی کسب‌وکار خود را داشته باشد. خرید یک قطعه زمین در این مناطق و ساخت کارخانه‌های تولیدی یعنی ایجاد بازار تولید در دل بازار مصرف و درست در جایی که به لحاظ بازار های داخلی و خارجی و دسترسی به راه‌های مواصلاًتی اصلی زمینی و هوایی و دریایی بهترین مناطق هستند.

ضمن اینکه سرمایه‌گذار می‌تواند کسب‌وکار خود را داشته باشد می‌تواند با خرید یک ویلا در شهرک‌های ساحلی شمال و یا یک مجتمع ویلایی شرایط اقامت عالی خود و خانواده را هم در بهترین منطقه آب‌وهوایی ایران فراهم نماید.

چگونه می‌توان در شمال ویلا و یا زمین مناسب خرید؟

برای خرید ویلا و یا زمین مناسب تجاری در شمال باید حتماً با شرکت‌های معتبر وارد گفتگو و معامله شوید. بسیاری از زمین‌های شمال و ویلاهای شمال دارای سند درستی نیستند و یا پروانه ساخت معتبر ندارند. و یا ساخت مناسبی برای آنها درنظرگرفته نشده که به‌راحتی پس از چند سال تنها ویرانهای از آنها باقی می‌ماند.

حال اگر هدف شما توسعه کسب‌وکار و یا راه‌اندازی شرکت و کارخانه‌ای در این منطقه باشد کیفیت ساخت کارخانه و سازه از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود.

در این راستا شرکت انبوه‌سازان آرش با شناخت نیاز مشتریان خود و در راستای اعتلای ارزش و احترام به‌جایگاه ایرانی بهترین شهرک‌های ساحلی و مجتمع‌های ویلایی را در شمال کشور ساخته که مطابق با بالاترین استانداردهای روز دنیا هستند و بنا بر تایید بزرگترین مراجع استاندارد و قوانین ساخت‌وساز بهترین مصالح و امکانات فنی و اجتماعی برای ساخت این ویلاها  به‌کار گرفته‌شده است.

شرکت انبوه‌سازان آرش سازنده شهرک‌های ویلایی آرش ضمن ارائه انواع راه‌ها و پتانسیل های سرمایه‌گذاری برای مردم ایران آماده واگذاری ویلاهای شهرکی و ویلاهای مجتمعی خود در بهترین مناطق زیباکنار ،گیلان و انزلی با شرایط ویژه است. ضمنا شما می‌تواند برای احداث کارخانه و یا شرکت خود در این منطقه بر روی تخصص کارشناسان ما حساب کرده و در بهترین زمین‌های شمال و با بهترین دسترسی ها و آینده کاری کارخانه خود را احداث کنید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×