گیلان، زیباکنار
0133416

بررسی نکات مربوط به تأمین امنیت ویلا

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1399-11-18
چگونه ویلای ما در امان باشد

چگونه ویلای ما در امان باشد ؟ یکی از مسائل مهم در هنگام انتخاب مکان ویلا امنیت آن است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تأمین امنیت ویلا با ما همراه باشید. اغلب ویلاهای موجود در شمال کشور به‌دلیل اینکه در مناطق روستایی قرار ندارند و در تمام طول سال پر نیستند، باید شرایط مناسبی از نظر تأمین امنیت ویلا داشته‌باشند.

ویلا هم مانند هر ساختمان و آپارتمانی ممکن است در معرض دزدی قرار بگیرد و نمی‌توان گفت که ویلاها در شمال کشور در امان هستند. تامین امنیت ویلا سخت نیست و تنها نیاز است تا اصولی را در هنگام ساخت ویلا رعایت کنید تا امنیت ویلای شما به‌راحتی تامین شود.

در ادامه مقاله همراه ما باشید تا راهکار های امنیت ویلا را با هم بررسی کنیم.

در حال حاضر بازار خرید و فروش ویلا در شمال کشور بسیار داغ است و افراد مختلفی برای خرید ویلا در شمال کشور اقدام می‌کنند. با توجه به نوسانات بازار طلا، ارز و بورس در حال حاضر خرید ویلا یکی از راه‌های ایمن برای سرمایه‌گذاری به‌شمار می‌آید و احتمال ضرر در خرید ویلا بسیار کم است.

شما مطمئن باشید با خرید ویلا شاید در کوتاه مدت سود زیادی نکنید اما متحمل ضرر هم نخواهید شد و در بلند مدت به‌سود دلخواهتان هم خواهید رسید.

نکاتی مهم و مفید برای تأمین امنیت ویلا جنگلی در شمال

بازار خرید ویلا در شمال کشور در همه فصول داغ است و شمال کشور از هر جنبه برای سرمایه‌گذاری مفید است. شما با خرید ویلا در شمال کشور علاوه بر حفظ سرمایه‌تان می‌توانید محلی برای گذراندن اوقات فراغت و تعطیلات داشته‌باشید.

ویلاها در شمال کشور به دو دسته تقسیم می‌شوند ویلاهای جنگلی و ویلاهای ساحلی هر دو نوع ویلا طرفداران خاص خودشان را دارند. شمال کشور پر از زیبایی‌های بی‌نظیر و منحصربه‌فرد است که در کمتر نقطه‌ای از کشورمان دیده می‌شوند این زیبایی‌ها شرایطی را فراهم کرده‌اند تا همه مردم با هر سلیقه‌ای که دارند بتوانند از امکانات موجود در شمال کشور استفاده‌کنند.

آمار های توریستی نشان می‌دهد علاوه بر مردم کشورمان هر ساله توریست‌های زیادی خصوصا از کشورهای عربی برای گذراندن تعطیلات و دوری از فضای شهری به مناطق زیبایی شمال کشور می‌آیند که نشان‌دهنده فرصت خوبی برای سرمایه  گذاری در شمال کشور است.

همان‌طور که می‌دانید چه برای مردم کشورمان و چه برای توریست‌ها یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفر محل اقامت و داشتن امنیت کافی در محل اقامت است. به‌همین دلیل است که اغلب افراد ترجیح می‌دهند تا برای اقامت در شمال کشور خودشان ویلا داشته‌باشند تا خیالشان از بابت امنیت ویلا راحت باشد.

راهکارهایی برای افزایش امنیت ویلا در شمال

اگر شما هم جزو افرادی هستید که قصد خرید ویلا در شمال کشور را دارید و معمولاً در تعطیلات یا روزهای پایانی هفته به شمال می‌روید لازم است تا برای تامین امنیت ویلایتان در زمانی که در شمال نیستید راه کارهای مناسبی را در نظر بگیرید.

در ادامه به‌طور کلی به تعدادی از مهم‌ترین راهکار ها برای تامین امنیت ویلا اشاره خواهیم کرد توجه‌داشته‌باشید که نیاز نیست شما تماماًً این روش‌ها را با هم انجام دهید.

استفاده از راهکار های حفظ امنیت ویلا بستگی به فضا و وسعت ویلای شما و محل قرارگیری ویلای شما دارد. به‌عنوان مثال اگر شما ویلای بزرگی در مناطق جنگلی دارید بهتر است تا از سیستم‌های ضد سرقت برای ولایتان استفاده کنید.

این کار باعث می‌شود تا ویلای شما کمتر در معرض سرقت قرار بگیرد چرا که معمولاً  سارقان ویلاهایی که سیستم امنیتی دارند را نادیده  می‌گیرند.

تحقیقات انجام‌شده نشان می‌دهد که استفاده از یک سیستم ضد سرقت قوی که دارای آژیر بلند باشد نقش زیادی در به دام انداختن سارقان دارد. توجه‌داشته‌باشید که اگر از سیستم هشداردهنده استفاده می‌کنید حتماً آلارم ها را هرچنددقیقه ریستارت کنید تا برای همسایه‌های دیگر مزاحمتی ایجاد نکند.

 

راهکارهای تأمین امنیت ویلا عبارتند از:

  • استخدام یک نگهبان یا سرایدار
  • استفاده از سیستم‌های هوشمند
  • درب ضد سرقت
  • قفل ضد سرقت
  • دوربین مداربسته

استخدام سرایدار یا نگهبان ویلا

داشتن سرایدار در شمال کشور برای ویلا کی مزیت محسوب می‌شود و شغل سرایداری در شمال کشور یکی از شغل های پرطرفدار است و هر ساله تعداد زیادی از افراد به‌عنوان سرایدار در ویلای‌های شمال کشور مشغول به‌کار می‌شوند.

اهمیت داشتن سرایدار برای ویلا به حدی است که در هنگام خرید اگر ویلا سرایدار داشته باشد یک امتیاز مثبت برای ویلا به‌حساب می‌آید و هزینه‌ای نیز بابت آن بر روی قیمت ویلا اضافه می‌شود.

خرید ویلاهایی که از ابتدا سرایدار دارند برای افرادی که به مناطق شمال کشور آگاهی ندارند و نمی‌توانند شخصی را به‌عنوان سرایدار انتخاب کنند انتخاب مناسبی است.

در این صورت شما نیاز نیست تا زمان اضافی را برای پیدا کردن شخص مورد اعتماد برای حفظ امنیت ویلایتان  انتخاب کنید. سرایدار در ویلا علاوه بر حفظ امنیت ویلا وظایف مختلف دیگری نیز بر عهده دارد که این وظایف عبارتند از مراقبت از گل  و گیاه، کنترل رفت‌وآمد، نظم بخشیدن به فضای خارجی ویلا و  مواردی از این دست در زمانی که شما در ویلا ساکن نیستید.

اگر فردی که سرایدار ویلای شما است فرد مسئولیت پذیری باشد و تمام وقت در ویلای شما قرار داشته باشد دیگر جای نگرانی از بابت امنیت ویلا برای شما نیست و علاوه بر این شما  می‌توانید با استفاده از گوشی هوشمند خود نیز ورود و خروج سرایدار به داخل ویلا را کنترل کنید.

استفاده از درب  و قفل ضد سرقت

اغلب قفل های ضد سرقت دارای هستهای آهنی هستند علاوه بر این در هنگام خرید درب ضد سرقت توجه‌داشته‌باشید که درب علاوه بر داشتن هسته آهنی قفلی که انتخاب می‌کنید فقط با چرخش کلید باز شود و امکان باز کردن درب بدون کلید در هیچ صورتی وجود نداشته باشد. استفاده از درب و قفل های ضد سرقت می‌توانند تا حد بالایی امنیت ویلای شما را تامین کنند.

 

 

استفاده از انواع سیستم‌های هوشمند

یکی از جدید ترین فناوری ها برای حفظ امنیت ویلا در شمال کشور استفاده از سیستم‌های هوشمند است. استفاده از سیستم‌های هوشمند امکان ورود سارقان به ویلای شما را تا حد بسیار بالایی کاهش می‌دهد و شما می‌توانید با خیال راحت از امنیت ویلایتان، ویلا را ترک کنید.

با استفاده از تکنولوژی که در سیستم‌های هوشمند قرار داده شده است شما می‌توانید ورود و خروج افراد را شخصی سازی کنید و به هر کس که مایل بودید اجازه ورود به ویلا را بدهید، بوسیله گوشی یا رایانه شخصی خود پیام ها و هشدارهای داده شده  از سیستم هوشمند را دریافت کنید  و حتی این امکان برای شما فراهم است که از راه دور و با کمک گوشی هوشمند خود آب، برق و گاز را نیز کنترل کنید.

با وجود  گوشی های هوشمند شما نیازی سرایدار یا درب ضد سرقت نخواهید داشت. هزینه نصب سیستم‌های هوشمند بالاتر از سایر راه‌ها برای حفظ امنیت ویلا است به‌همین دلیل است که در اغلب ویلاها از این فناوری تنها در صورت در خواست شما استفاده می‌شود.

استفاده از سگ های نگهبان

استفاده از سگ نگهبان یکی دیگر از راه‌های حفظ امنیت ویلا در شمال کشور استفاده از سگ های نگهبان است البته استفاده از این روش در حال حاضر منسوخ شده است.

چرا که متاسفانه برخی از سارقان به‌دلیل قیمت بالایی که این دسته از سگ ها داشتند سگ ها را سرقت می‌کردند. یا سگ ها را مورد ضربه قرار می‌دادند. به‌دلیل ریسک بالایی که این روش دارد اغلب افراد ترجیح می‌دهند در کنار سگ نگهبان از سرایدار استفاده‌کنند چرا که اگر سگ دزد ها را شناسایی کند باید سرایدار داخل ویلا باشد تا سریعاً با پلیس تماس بگیرد و گرنه وجود سگ در داخل ویلا اصلاً به‌صرفه نیست.

 

نتیجه‌گیری

یکی از بخش‌های مهم و کلیدی در هنگام ساخت  و خرید ویلا بحث امنیت ویلا است. شما باید در هنگام خرید یا ساخت  ویلا حتماً به این جنبه توجه‌داشته باید تا ویلای شما از سارقان محفوظ باشد همان‌طور که اشاره کردیم راه‌های مختلفی برای حفظ امنیت ویلا در شمال کشور وجود دارند که شما می‌توانید بر اساس بودجه‌ای که دارید یکی از روش‌های نام برده شده را برای حفظ امنیت ویلایتان استفاده کنید .

توجه‌داشته‌باشید که اگر قصد استخدام سرایدار برای ویلایتان را دارید ترجیحاًً از افراد آشنا کمک بگیرید یا فردی را که قبلاً هم سرایدار ویلا بوده است انتخاب کنید چرا که برخی از سارقان با هم‌دستی سرایدار ها وارد ویلا می‌شوند و در حال حاضر انتخاب سرایدار برای ویلا کار سختی به خصوص برای افراد غیربومی است.

شرکت انبوه‌سازان آرش به مدیریت و سرمایه‌گذاری امین و آرش تقی پور دهکاء بیش از ۱۵ سال است که در حوزه ساخت‌وساز شهرک‌های ویلایی در حوزه منطقه آزاد انزلی مشغول به فعالیت است.

مرکز اصلی شرکت ساختمانی انبوه‌سازان آرش منطقه آزاد انزلی در زیباکنار بعد از صدا و سیما شهرک آرش ۲ میباشد. اگر شما هم قصد ساخت‌وساز یا خرید ویلا در شمال کشور را دارید شرکت انبوه‌سازان آرش انتخاب مناسبی برای شما است.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×