گیلان، زیباکنار
0133416

چیدمان اتاق نشیمن لاکچری برای ویلاهای شمال

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-18
چیدمان اتاق نشیمن لاکچری

هیچکس از داشتن یک اتاق نشیمن دلباز و البته لاکچری بدش نمی‌آید. داشتن چنین اتاق نشیمنی حسی از شکوه و عظمت را در اتمسفر ویلا شما به جریان در می‌آورد. اتاق‌های نشیمن در ویلاها عموماً مرکز کانونی ویلا هستند و تمام توجهات روی آن‌ها معطوف می‌شود. بنابراین هرچه دیزاین زیباتر و لوکس تری را در این بخش پیاده‌سازی کنیم مطمئناً چشم‌انداز نهایی نیز بسیار باشکوه تر خواهد بود.برای داشتن یک اتاق نشیمن لاکچری نیازی نیست که فضایی گسترده در اختیار داشته‌باشید بلکه می‌توانید در هر ابعادی، چیدمان خاص و لاکچری را پیاده‌سازی کنید. کافیست تا به ترفند های چیدمان اصولی اشراف داشته‌باشید و هنر و خلاقیت را چاشنی آن کنید.

ویلاهای شمالی دارای ابهت خاصی هستند و بسیار مهم است که درون آن‌ها نیز به زیبایی بیرون شان طراحی شود. بنابراین باید از ایده‌های ناب و منحصربه‌فرد برای چیدمان داخلی ویلا کمک گرفت. طراحان داخلی افرادی هستند که می‌توانند شما را در جهت داشتن یکی اتاق نشیمن لاکچری یاری نمایند.برای داشتن یک اتاق نشیمن لاکچری نیازی نیست که فضایی گسترده در اختیار داشته‌باشید بلکه می‌توانید در هر ابعادی، چیدمان خاص و لاکچری را پیاده‌سازی کنید. کافیست تا به ترفند های چیدمان اصولی اشراف داشته‌باشید و هنر و خلاقیت را چاشنی آن کنید.

چیدمان اتاق نشیمن لاکچری

چیدمان اتاق نشیمن لاکچری می‌تواند شامل جزئیات و المان‌های هنرمندانهای باشد که همگی الهام بخش سبک زندگی، شخصیت و تفکرات شماست. بنابراین می‌توانید سبک زندگی خود را آینهای قرار دهید تا با الهام گرفتن از آن، چیدمان لاکچری و شیکی را در اتاق نشیمن پیاده‌سازی نمایید. در ادامه قصد داریم ترفندهای پیاده‌سازی یک چیدمان لاکچری در اتاق نشیمن در ویلاهای شمالی را معرفی کنیم. بنابراین برای الهام گرفتن از این ایده ها و ترفند ها با ما همراه شوید.

در اتاق نشیمن خود یک کتابخانه برپا کنید

همیشه که نباید اتاق نشیمن را با مجسمه‌های عظیم سنگی و شیشه‌ای تزیین کرد تا نمایی لاکچری و شک به اتاق داد. شما می‌توانید یک کتابخانه دیواری تعبیه کنید و طراحی آن را کاملاً شیک و منحصربه‌فرد انجام دهید. کتابخانه‌های دیواری لزوماً قرار نیست در چارچوب و قالب های قدیمی طراحی شوند. به‌عنوان مثال می‌توانید یک کتابخانه دیواری با ظاهری دایرهای شکل داشته‌باشید که یک صندلی راحتی در کنار ان تعبیه شده است.

همچنین اشکال دیگری از کتابخانه وجود دارد که می‌تواند در اتاق نشیمن شما پیاده‌سازی شود. اتاق نشیمن معمولاً بهترین و دنج ترین مکان برای مطالعه است. به‌ویژه نوری که از پنجره‌های اتاق نشین به داخل می تابد می‌تواند این فضا را بسیار دل‌انگیز تر نماید. بنابراین اگر اهل کتاب و مطالعه هستید توصیه می‌کنیم که یک کتابخانه شیک و منحصربه‌فرد با ظاهری خاص در اتاق نشیمن خود تعبیه کنید.

تابلو نقاشی های شیک و هنری روی دیوارها اتاق نشیمن نصب کنید

همانطور که گفتیم اتاق نشین باید اتاقی برای کسب آرامش و تمدد اعصاب باشد. اهل خانه معمولاً در این اتاق گرد هم می‌آیند و به‌دورهمی و گپ و گفت و تماشای تلویزیون می پردازند و یا اینکه شما ترجیح می‌دهید ساعاتی از روز را برای استراحت، مطالعه و تمدد اعصاب در این مکان بگذرانید. بنابراین برای داشتن یک اتاق نشیمن شیک و لاکچری باید المان‌های لاکچری و هنرمندانه به آن افزود.س یکی از این المان ها تابلوهای نقاشی شیک و زیبایی هستند که می‌توانید بر دیوارهای اطراف نصب کنید.

اگر طرفدار سبک مدرن هستید می‌توانید تابلو نقاشی هایی با سبک‌های مدرن و مفهومی به دیوارهای اتاق نشیمن بیاویزید. این حرکت نه‌تنها موجب زیبایی اتاق نشیمن می‌شوند بلکه حسی از آرامش و لطافت را به اتاق نشیمن شما خواهد بخشید. افزودن مواردی مانند تابلوهای نقاشی مفهومی و کتابخانه می‌تواند انعکاسی از تفکر سطح بالای شما در امور فرهنگی و هنری و اهمیتی باشد که شما به این موضوعات می‌دهید.

تعبیه لوسترهایی با اشکال خاص و هنرمندانه

همه ما با اشکال متداول لوسترها در خانه‌های ایرانی آشنایی داریم. اما اگر می‌خواهید اتاق نشیمن شیک و لاکچری داشته‌باشید بهتر است سراغ انواع متداول لوسترها نروید و گریزی به طراحی‌های هنرمندانه بزنید. لوسترهای مدرن و چشم‌نوازی وجود دارند که دارای طراحی‌های زیبا و هنرمندانهای هستند. روشن نمودن این لوسترها در شب می‌تواند اتاق نشیمن شما را به فضایی شیک و لاکچری تبدیل کند.
برای اینکه بتوانید ظاهر اتاق نشیمن را به فضای مدرن و لاکچری نزدیک‌تر کنید می‌توانید لوسترها را در ارتفاعات متفاوت نصب کنید تا همه آن‌ها با همدیگر هم سطح نباشند. این کار می‌تواند چشم‌اندازی جذاب و چشم‌نواز به اتاق نشیمن شما بدهد.

نورپردازی اتاق نشیمن را شاعرانه تر کنید

برای داشتن یک اتاق نشیمن لاکچری باید به نکات مهمی توجه کنید. شما نمی‌توانید تمام طول شب لوسترهای اتاق نشیمن را روشن بگذارید بنابراین باید فکری به حال نورپردازی اتاق نشیمن داشته‌باشید. استفاده از آباژور، فانوس‌های کوچک و ریسه های نورمخفی در اتاق نشیمن می‌تواند ظاهر آن را شیک‌تر به نمایش درآورد. بسیار مهم است که نورپردازی اتاق نشیمن را چگونه انجام می‌دهید.

بهتر است نورپردازی ها را حول المان هایی قرار دهید که می‌خواهید عمده تمرکز روی آن‌ها باشد.به‌عنوان مثال اگر مجسمه‌هایی خاص و منحصربه‌فرد در اتاق نشیمن تعبیه کرده‌اید بهتر است فانوس‌های کوچکی حول آنها قرار دهید و یا در قاب کتابخانه از ریسه و نور مخفی استفاده کنید تا در هنگام شب با روشن‌کردن این نور مخفی ها زیبایی آن را دو چندان کنید. داشتن اتاق نشیمن لاکچری همیشه با خرید تجهیزات گران‌قیمت همراه نیست. بلکه بسیاری از اوقات دانستن همین نکات ریز و کوچک است که می‌تواند شما را در این مسیر هدایت کند.

از رنگ‌های سلطنتی در اتاق نشیمن ویلا استفاده کنید

اگر می‌خواهید اتاق نشیمن خود را به سبک کلاسیک طراحی کنید و یک چیدمان سنتی و اصیل را در آن پیاده‌سازی کنید می‌توانید بازی با رنگ‌ها را آغاز نمایید. در چیدمان‌های مدرن و معاصر بیشتر از رنگ‌های خنثی استفاده می‌شود در حالی که در چیدمان‌های کلاسیک می‌توانید از رنگ‌های سلطنتی در چیدمان اتاق نشیمن استفاده کنید. جادوی رنگ را دست کم نگیرید. شما می‌توانید با استفاده از ترکیب هنرمندانه رنگ‌ها چیدمانی جذاب و الهام بخش ایجاد کنید. به‌عنوان مثال رنگ آبی درباری و یا سبز سلطنتی می‌تواند رنگ‌هایی عالی برای یک چیدمان اصیل و کلاسیک در اتاق نشیمن ویلای شما باشد.

تعبیه شومینه در اتاق نشیمن

تعبیه شومینه در اتاق نشیمن لزوماً به این معنا نیست که قرار است شومینه را روشن کنید و از گرمای آن استفاده کنید. از طرفی شما می‌توانید شومینه های مصنوعی در اتاق نشیمن تعبیه کنید و از طرفی می‌توانید شومینه های واقعی تعبیه کنید. این موضوع بستگی به‌سلیقه شما و نوع سیستم گرمایشی ویلا دارد.

اگر اهل استفاده از شومینه نیستید بنابراین می‌توانید انواع تزئینی آن را در گوشه‌ای از اتاق نشیمن تعبیه نمایید. لزوماً هم قرار نیست ابعاد بزرگی داشته باشد. اما اگر می‌خواهید از شومنیه واقعی استفاده کنید می‌توانید شومینهای کوچک در یکی از کنج های اتاق نشیمن تعبیه کنید و یک صندلی شیک نیز در کنار آن قرار دهید تا بتوانید در عصر های پاییز و زمستا ن از گرمای آن محظوظ شوید.

تعبیه دیوارهای شیشه‌ای در اتاق نشیمن

اتاق‌های شیشه‌ای به شما حس نفس کشیدن می‌دهند. اگر اهل شلوغ کاری و چیدمان‌های پر از جزئیات نیستید می‌توانید دیوارهای شیشه‌ای در اتاق نشیمن نصب کنید. این کار باعث بزرگتر به‌نظر رسیدن فضا و تابش نور کافی به درون اتاق نشیمن خواهد شد. داشتن دیوارهای شیشه‌ای در اتاق نشیمن محیط زندگی شما را از بی نظمی پاک خواهد کرد.

به‌جای تمرکز روی کل، روی جزئیات تمرکز کنید

قرار نیست اگر ایده‌ای در مورد داشتن اتاق نشیمن لاکچری دارید آن را در سرتاسر اتاق نشیمن پیاده‌سازی کنید. این کار نه‌تنها به داشتن اتاق نشیمن لاکچری کمک نخواهد کرد بلکه شما را تا جای ممکن از آن دور خواهد کرد. به‌عنوان مثال اگر می‌خواهید دیوار را با المان‌های تزئینی نقرهای رنگ یا طلایی رنگ تزئین کنید، این ایده را روی کل دیوارها پیاده‌سازی نکنید. اجرای آن روی بخش کوچکی از یکی از دیوارها می‌تواند کافی باشد.

نتیجه‌گیری

همانطور که میبینید داشتن یک اتاق نشیمن لاکچری لزوماً به این معنا نیست که آن را با تجهیزاتی بی استفاده و صرفاً زیبا و گران‌قیمت پر کنیم. هرچند که برخی از تجهیزاتی که برای دیزان اتاق نشیمن لاکچری در ویلای شمال نیاز است کمی گران‌قیمت تز از سایر تجهیزات هستند اما همیشه اینطور نیست. شما می‌توانید جلوه‌ای فرهنگی و هنری به اتاق نشیمن خود بدهید و به‌واسطه ارزشمند بودن این المان ها چهره‌ای لاکچری و شیک به ویلای خود ببخشید.

در واقع ما اثبات کردیم که داشتن یک اتاق نشیمن لاکچری در ویلا می‌تواند حتی با صرف کمترین هزینه صورت پذیرد. بنابراین با شنیدن نام لاکچری دچار اضطراب و هراس نشوید و ایده‌های ناب داشتن اتاق نشیمن لاکچری در ویلای شمال را بررسی کنید. شک نکنید که می‌توانید تعدادی از جذاب‌ترین های آن را پیاده‌سازی کنید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×