گیلان، زیباکنار
0133416

8 گیاه دوست‌داشتنی که باغ شما را در تابستان زیبا می‌کنند

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-05-17
گیاه تابستانی باغ

گل یکی از گیاهان دوست‌داشتنی است که هر کسی در هر سنی که باشد از دیدن و بوییدن گل سیر نمی‌شود. همچنین باید اشاره داشته باشیم به کاشتن گل که یکی از سرگرمی های خوب ما به‌شمار می‌رود که هم مکان مورد نظر زیبا می‌شود و عطری که دارد باعث می‌شود آن فضا برای ما خاطره انگیز تر بشود. شاید شما هم جز کسانی باشید که می‌خواهید باغ خود را با کاشتن گیاهان زیبا و گل‌های رنگارنگ، زیبا کنید. معرفی گیاه تابستانی باغ موضوع مورد بررسی است.

برای خرید ویلا دوبلکس شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

معرفی گیاه تابستانی باغ

تأثیرات نشستن گل بر روی زمین به‌قدری بالا است که باعث تلطیف روحیه می‌شود. گل‌های زیبا و رنگانگی که تنها برای نگاه داری آن‌ها نیازمند خاک خوب هستید و هریک روز درمیان کمی آب پایش بریزید. برای باغ نیاز است که حتماً گلی مناسب‌تر بکارید در واقع هر گلی شاید مناسب باغ شما نباشد. شاید شما ندانید که چه گل‌هایی برای باغ شما مناسب است و یا شاید ندانید چه گلی می‌تواند باعث زیبایی سازی بیشتر باغ شما شود.

برای خرید ویلا اقساطی شمال در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

بنابراین در این مقاله سعی داریم که 8 گیاه دوست‌داشتنی را نام ببریم که نه‌تنها باعث زیباسازی باغ شما می‌شود، بلکه عطر فوق‌العاده آنان شما را مست می‌کند، با ما همراه باشید.

گل‌های مناسب برای باغ که  در تابستان بسیار فضا را زیبا می‌کنند

در ادامه به بررسی گیاهانی می‌پردازیم که در برابر گرما و خشکی مقاوم هستند و زینت بخش باغ شما می‌شوند.

1_گل چمن آبی

گل چمن آبی یکی از گل‌هایی است که در فصل تابستان رشد می‌کند، و با زیبایی فوق‌العاده خود می‌تواندفضا را بسیار زیبا سازد.  گیاه تابستانی باغ

برای پیش‌فروش ویلا در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

گل چمن آبی را می‌توانید در ظرف آب بگذارید و این گل را همیشه شاداب و زیبا ببینید. گل چمن آبی هر دو هفته یک‌بار رشد و تکثیر می‌شود. از نظر ظاهری این گل واقعاً زیبا است و حس خوبی را به شما القا می‌کند و باعث آرام شدن و تلطیف روحیه شما می‌شود. این گل دارای رنگ آبی است که حس سردی را با خود می‌آورد، در گرمای تابستان واقعاً این گل زینت دهنده باغ شما می‌شود و حس و حال شما را عوض می‌کند.

2_براکی کوم

براکی کوم یکی از هم خانواده‌های گل‌های بابونه است. این گیاه به‌طور یک سال دوام دارد که از نظر ظاهری کپهای انبوه از سافه های نازک و برگ‌های فوق‌العاده زیبایی است. گل براکی کوم به رنگ‌های آبی، ارغوانی، صورتی و سفید است که دارای عطری فوق‌العاده ملایم است، می‌توانید از گل در باغ خود استفاده کنید. این گل کمی حساس است و باید مراقب آن باشید.  گل براکی کوم از اواسط تابستان رشد می‌کند و تا زمستان دوام می‌آورد. بنابراین این گل در 3 فصل می‌تواند زینت دهنده باغ شما باشد.

3_گل پامچال

گل پامچال دارای زیبایی بسیار منحصربه‌فردی است که باعث می‌شود باغچه شما بیش از پیش زیباتر شود. همچنین گل پامچال خاصیت دارویی دارد که بسیاری از افراد علاوه بر استفاده از این گل برای زیبایی سازی فضای باغی از خاصیت دارویی آن هم استفاده می‌شود. روش نگه داری این گل به‌صورتی است که تنها نیاز است هفتهای یک‌بار به آن آب دهید. البتهگل پامچال بسیار گلی حساس است که نیاز دارد خاک بسیار مرغوب و خوبی دارد.

برای ویلا جنگلی شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

این گل بسیار فضا را زیبا و شاعرانه می‌کند، پیشنهاد می‌کنیم که از این گل حتماً در باغ خود بکارید.

4_گیاه کاردینال بالارونده

گیاهی فوق‌العاده مناسب برای فضای باغ که بسیار ظاهری زیبا دارد و می‌تواند فضا را زیبا کند. این گل ظاهری به‌شکل علف دارد اما رنگش قرمز است و بسیار جذاب است. این گل یه صورت دسته‌ای است که در شرایط بحرانی و نبود آب می‌تواند شرایط را تحمل کند. گیاه تابستانی باغ

5_سرخار گل

یکی دیگر از گل‌های مقاومی که در برابر خشکی مقاومت دارد سرخارگل است. این گل از خانواده کاسنی ها است گه دارای انشعابات فراوانی است و دارای پرز های زبر و خشن است. گل‌های سرخار به رنگ‌های مختلفی چون ارغوانی، صورتی، قرمز ارغوانی، زرد و نارنجی است که می‌تواند زینت بخش باغ شما شوند و هرکسی را شیفتهی باغ شما کنند.

برای خرید ویلا شمال قسطی با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

6_رعنا زیبا

از جمله گل‌هایی که در دیوار‌های شکسته هم می‌روید و بسیار زیبا و جذاب هستند. این گل‌ها مانند شکوفه گل‌های آفتاب گردان و مینا و داوودی هستند که درواقع می‌شود گفت که هم خانواده آن‌ها محسوب می‌شوند. گل رعنا بسیار زیبا است و یکی از گل‌های بومی آمریکا و کانادا است. این گل می‌تواند در محیط‌های خشک بروید و زندگی کند. شما هم می‌توانید این گل را در باغ خود بکارید و از وجود آن در فضای باغ بسیار لذت ببرید.

7_گیاه دم موشی

یکی دیگر از گل‌های فوق‌العاده زیبایی که بسیار جذاب است گیاه دم موشی است که برای رشد نیازمند نور کافی است. این گل دربرابر گرم و خشکی مقاومت دارد و می‌تواند رشد کند. این گیاه نیاز دارد که در خاک غنی رشد کند. با تمام این ویژگی‌ها می‌توانید این گیاه فوق‌العاده را در حیاط خود بکارید و از وجود آن لذت ببرید.

برای ویلا داخل شهرک شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

8_گیاه شاه پسند

یکی از گیاهان فوق‌العاده زیبایی که می‌تواند فضای باغ را بسیار زیبا سازد گل‌های شاه پسند است. این گل در انعقاد خون بسیار خاصیت بالایی دارد و برگ ها سرشاخه‌های سبر است که اگر به برگ آن دست بزنید بوعی مطبوعی دارد. البته طعم گسی هم دارد که بسیار تلخ است. گونه‌های مختلفی این گیاه دارد که بیش از 100 نوع است و هرکدام می‌توانند برای تزئین بسیار فوق‌العاده باشند. گیاه تابستانی باغ

برای خرید ویلا ساحلی شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

این گیاه خاصیت دارویی دارد و همچنین می‌تواند زینت بخش حیاط و باغ شما باشد. پیشنهاد ما این است که حتماً این گل فوق‌العاده را در باغ خود بکارید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×