گیلان، زیباکنار
0133416

معرفی آبشار لونک

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1399-01-27
آبشار لونک

طبیعت با جاذبه‌های بی‌نظیر که در خود جای داده است حس زندگی را به انسان القاء می‌کند. سیر و سفر در طبیعت باعث می‌شود تا آدمی جان تازه‌ای بگیرد. جاذبه‌های رنگارنگ طبیعت هرکدام قدرت بی‌نظیر خالق را برایمان تداعی می‌کند. آبشار لونک یکی آبشار کوچک ولی زیبا در استان گیلان است، که دارای طبیعتی منحصربه‌فردی برای گذراندن یک روز زیبا برای تفریح و گردش است.

آبشار لونک و جاذبه‌های گردشگری

آبشار لونک از دو آبشار به‌هم چسبیده تشکیل شده است، این آبشار در دل طبیعت و در میان شاخ و برگ درختان خودنمایی می‌کند. پهنای این آبشار زیبا به حدود بیست متر می‌رسد. ارتفاع آبشار لونک در حدود 6 الی 8 متر است، که تصویر زیبایی از سقوط آبشار را به نمایش می‌گذارد. با اجاره ارزان ویلا شمال شما نیز صاحب ویلا شوید. آبشار زیبا و پر خروش  لونک محفلی برای زوج های جوانی است که شروع زندگی مشترکشان را در کنار این آبشار جشن می‌گیرند و می آموزند که باید همچو آبشار همیشه عشقشان در زندگی جریان داشته باشد.

در فصول بارندگی به‌ویژه فصل بهار و تابستان که بهترین زمان سفر به آبشار لونک است آب آبشار نیز به حداکثر خود می‌رسد و جلوه و شکوه زیبایی از عظمت آبشار را به رخ می‌کشد.  با خرید ویلای ارزان گیلان و همچنین اجاره ویلای ارزان گیلان قبل از سفر ویلا مد نظر خود را رزرو و خریداری نمایید تا به‌هنگام سفر وقت خود را صرف پیدا کردن اقامتگاه ویلایی نکنید چرا که باید وقت را به خوشی گذراند.

برخی از جاذبه‌های گردشگری آبشار لونک عبارتند از:

1.تفریح و گردش در دل جنگل: با سفر به آبشار لونک شما می‌توانید به گردش و پیاده‌روی در دل جنگل‌های اطراف لونک بروید آبشار لونک در دل یک منطقه جنگلی قرار دارد. فروش ویلای ارزان شمال در استان گیلان باعث رونق ساخت‌وساز ویلا شده است.

2.تماشای رودخانه پر جنب و خروش نزدیک آبشار: در کنار آبشار لونک رودخانه‌ای پر خروش و زیبا قرارداد که یک منطقه بکر برای استراحت و تفریح در کنار خانواده و دوستان است. در کنار این رودخانه آرامش را تجربه کنید. خرید ویلا قسطی گیلان به شما کمک می‌کند تا ویلایی متناسب با درآمد و سلیقه خود انتخاب کنید.

3.آب بازی: اصولاً سفر به مناطق آب خیز بدون آب بازی تکمیل نمی‌شود، لذتی که در آب بازی است در هیچ بازی نمی‌توان سراغ داشت، به‌ویژه در فصول گرم سال که می‌تواند لحظات شادی را به شما هدیه دهد. با گرفتن عکس و فیلم یادگاری سفر رویایی خود را در آلبوم و دفتر خاطرات خود ثبت کنید. طبیعت زیباست اگر زیبایی‌های طبیعت را ببینید و بنگرید در طبیعت باید زیبایی را لمس کرد نه اینکه فقط با چشم دید. با خرید ویلا قسطی گیلان می‌توانید به‌هنگام سفر در ویلا شخصی خود استراحت کنید. اگر توانایی مالی برای خرید ندارید می‌توانید با اجاره ویلای گیلان در مسافرت صاحب ویلا شوید. فروش ویلای گیلان طی سال‌های گذشته به‌دلیل علاقه مردم به سفر و گردش گسترش یافته است.

مسیر رسیدن به آبشار لونک

آبشار لونک در یک منطقه جنگلی در کنار جاده کوهستانی سیاهکل به دیلمان و پس از شهر سیاهکل جای گرفته است. فاصله آبشار لونک تا شهر سیاهکل در حدود بیست و پنج کیلومتر است.  مسیر رسیدن به آبشار لونک سرشار از زیبایی و شگفتی است، که این زیبایی و طبیعت سرشار را به گردشگران و مسافران هدیه می‌دهد تا با دیده بینا از جهان اطراف لذت ببرید و یک خاطره شیرین را از سفر به منطقه خوش آب هوای گیلان در دفتر زندگی خود ثبت کنند.

طی چند سال اخیر فروش قسطی ویلا گیلان و فروش ارزان ویلا گیلان در این منطقه افزایش یافته است. عبور از منطقه کوهستانی و جنگلی با درختان سربه‌فلک‌کشیده با شالیزارهایی که پرندگان از لابه‌لای آنها جلوه زیبای عشق را آوا می‌کنند حس زندگی را به انسان منتقل می‌کنند. با خرید ویلای قسطی گیلان و همچنین اجاره ویلای گیلان به‌راحتی و در کمترین زمان صاحب ویلا شوید و از عواید آن استفاده کنید.

 

فروش ویلا ارزان گیلان و فروش ویلای قسطی گیلان طی سال‌های اخیر در استان گیلان افزایش چشمگیری یافته است تا آنجا که افراد مختلف با خرید ویلا سعی دارند تا ویلایی برای سفر و گردش خود داشته‌باشند و از عواید آن استفاده‌کنند. اگر قصد سفر به استان زیبا گیلان را دارید می‌توانید قبل از سفر با اجاره ویلا ارزان شمال سفر خود را رویایی کنید. با شرکت انبوه‌سازان آرش سازنده شهرک‌های ویلایی آرش، معتبرترین شرکت در زمینه ساخت ویلا در زیباکنار، ویلا شمال و ویلا گیلان، ویلا انزلی همراه شوید تا بیشتر درباره زیبایی‌های آبشار لونک بدانید.

 

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×