گیلان، زیباکنار
0133416

اهمیت راه‌های دسترسی برای خرید ویلا شمال

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1396-12-06
برای خرید ویلا شمال

اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که این مطلب را به‌صورت کامل مطالعه کنید تا با نکاتی که برای خرید ویلا شمال به شما کمک می‌کنند، به‌ویژه راههای دسترسی، آشنا شده و خرید موفقی را تجربه کنید. با شرکت انبوه‌سازان آرش همراه شوید.

تعیین بودجه مشخص برای خرید ویلا شمال

اولین‌گام برای خرید ویلا شمال، جست و جوی کافی است. برای یک جست و جوی موثر میان گزینه‌های بسیاری که برای خرید ویلا شمال موجود هستند، نخست می بایست بودجه‌ای که برای خرید ویلا اختصاص می‌دهید را مشخص کنید. برای این کار باید کمترین و بیشترین مبلغ برای خرید را مشخص کنید.

به این ترتیب بسیاری از ویلاهایی که از نظر قیمت پایین‌تر یا بالاتر از بودجه شما هستند از گزینه‌های شما کنار می‌روند و شما به‌صورت هدفمند به‌دنبال ویلا در شمال می پردازید و امکان یافتن بهترین گزینه برای شما بالاتر می‌رود.بهتر است که به بودجه خود هزینه‌هایی که ممکن است هنگام خرید وجود داشته باشد مانند هزینه سند، دفتر ثبت اسناد، پایان کار، مالیات و کمیسیون را نیز اضافه کنید.

توجه به سازه و طراحی ویلا در شمال

هنگامی که یک ویلا در شمال که از نظر قیمتی به بودجه شما می‌خورد را پیدا کردید، باید به نکاتی که در طراحی و ساخت ویلا به‌کار رفته است توجه کنید. جهت وزش باد به ویلا و زاویه تابش خورشید به ویلا، مخصوصاً زاویه تابش خورشید به پنجره‌های آن بسیار مهم هستند.

همچنین به وضعیت بافت و ویلاهای اطراف از نظر اینکه به‌صورت شهرکی و غیر شهرکی هستند توجه نمایید، و در صورتی که قصد خرید در یک شهرک ویلایی در شمال را دارید، بهتر است که نظر صاحبان و استفاده‌کنندگان دیگر ویلاها را نیز جویا شوید.

در پایان نیز به طراحی دکوراسیون داخلی ویلا هم از نظر زیبایی و هم از نظر کیفیت متریال به‌کار رفته در آن توجه کنید. امکانات ویژه دیگری هم که سازندگان در ساخت ویلا به جهت رفاه و آسایش ساکنین به‌کار برده‌اند، مورد دیگری است که باید به آن توجه شود.نمای سالن پذیرایی دهکده ساحلی آرش زیباکنار

مسیرهای دسترسی به ویلا در شمال

فاکتور دیگری که در انتخاب شما برای خرید ویلا شمال بسیار تعیین کننده است راه‌های دسترسی به ویلا است. این مورد از آن نظر مهم است که راه‌های دسترسی ساده‌تر و متنوع تر به یک منطقه در رشد آن منطقه چه از نظر ویلا سازی و جلب نظر خریداران و چه از نظر سطح اشتغال منطقه‌ای که می‌خواهید در آنجا ویلا بخرید بسیار مهم است.

در اینجا باید به این نکته اشاره شود که هر چه سطح اشتغال در یک منطقه بالاتر باشد علاوه بر آرامش و امنیتی که برای آن‌جا به‌همراه دارد، نوید دهنده رشد هر چه بیشتر آن در آینده نیز است.
در رابطه با مسیرهای دسترسی به ویلا در شمال، به‌عنوان نمونه می‌توان به مسیر های دسترسی به ویلا در زیباکنار اشاره کرد. به‌طور کلی با توجه به راه‌های اصلی و شبکه گسترده و بسیار کارآمد راه‌های فرعی آسفالته در استان گیلان که شهرها و روستا های مختلف را به همدیگر مرتبط می‌کنند، می‌توان گفت که دسترسی شما به هر نقطه‌ای در استان گیلان به‌راحتی فراهم شده است. اما زیباکنار از این نظر ویژگی‌هایی دارد که آن را بسیار متمایز می‌کند و به‌همین علت هم مورد توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران و خریداران ویلا در شمال قرار گرفته است.

اما بیایید راههای دسترسی به ویلا در زیباکنار را بهتر بشناسیم. اگر شما بخواهید با خودروی شخصی خود به زیبا کنار بیایید، سه راه اصلی زمینی برای دسترسی به زیبا کنار موجود است. در صورتی که از سمت جنوب وارد استان گیلان شوید، محور ( قزوین – رشت – زیبا کنار ) راه شما برای رسیدن به ویلا در زیباکنار است. اگر از سمت شرق وارد استان گیلان شوید نیز محور ( رامسر – رودسر – لنگرود – جاده ساحلی چمخاله – زیبا کنار ) راه رسیدن شما برای رسیدن به ویلا در زیباکنار است. راه دیگر شما برای رسیدن به زیباکنار ورود از سمت غرب به استان گیلان است که در آن صورت محور ( محور اردبیل – آستار – تالش – بندر انزلی – زیبا کنار ) راه دسترسی شما به ویلاهای زیبا در زیباکنار است.

مسیرهای دسترسی به زیباکنار

اما مسیر های زمینی که معرفی شدند تنها راه رسیدن به زیباکنار نیستند. اگر با هواپیما به شهر رشت بیایید از آن‌جا به‌راحتی و به‌سرعت از مسیر جاده انزلی حسن رود – زیبا کنار به ویلای خود در زیباکنار می‌رسید.
زیباکنار را شاهراه تجاری استان سرسبز و زیبای گیلان می نامند، چرا که شما از هر سمتی که به استان گیلان وارد شوید، همیشه یک مسیر اصلی برای رسیدن به زیباکنار دارید. پس اگر دسترسی به مراکز خرید و مراکز خدماتی برای شما در انتخاب نهایی تان برای خرید ویلا شمال مهم است، پیشنهاد ما به شما خرید ویلا در زیباکنار است.

برای مشاوره در رابطه با خرید ویلا در زیباکنار می‌توانید با کارشناسان شرکت انبوه‌سازان آرش که طراحی و ساخت بیش از 500 واحد مسکونی در قالب شهرک‌های ویلایی و غیر شهرکی را در زیباکنار در کارهای خود دارد تماس بگیرید. کارشناسان واحد فروش شرکت انبوه‌سازان آرش به شما برای خرید بهترین ویلا در زیباکنار ، راهنمایی ها و مشاوره های لازم را ارائه می‌دهند.

شرکت انبوه‌سازان آرش همواره تلاش در ارائه بهترین ها را به مشتریان خود داشته و سعی شده است که در طراحی ویلاها از جدیدترین متدهای روز طراحی بهر ببرد. همچنین بهره‌گیری از با کیفیت‌ترین متریال‌ها در ساخت ویلا در زیباکنار همواره مد نظر مدیران و مهندسان شرکت انبوه‌سازان آرش بوده است. برای مشاهده پروژه‌های اجرا شده توسط شرکت انبوه‌سازان آرش پیشنهاد می‌کنیم از صفحات زیر نیز دیدن فرمایید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×