گیلان، زیباکنار
0133416

معرفی بازار ماهی‌فروشان در انزلی

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1399-01-14
بازار ماهی فروشان انزلی

بازار ماهی‌فروشان در انزلی

استان گیلان به‌دلیل تنوعی که در محصولات کشاورزی دارد و همچنین به‌خاطر تولید صنایع‌دستی مختلف و طبیعت‌گردی و گردشگری خاص خود جزء مناطق ممتاز ایران محسوب میشود. در استان گیلان بازارهای مختلفی به‌دلیل موقعیت خاص منطقه وجود دارد از بازارهای هفتگی و روزانه گرفته تا جمعه بازار و سه شنبه بازار که هرکدام  کالایی را بفروش می‌رسانند در این نوشتار قصد داریم شما را با بازار ماهی‌فروشان انزلی آشنا کنیم. با خرید ویلا در منطقه آزاد انزلی و خرید ویلای گیلان از سفر خود لذت ببرید.

با شرکت انبوه‌سازان آرش سازنده شهرک‌های ویلایی آرش، معتبرترین شرکت در زمینه ساخت ویلا در زیباکنار، ویلا شمال و ویلا گیلان، ویلا انزلی همراه شوید.

 

منبع اقتصادی بومی و مشکلات بازارماهی

اگر توجه جدی به بازار ماهی‌فروشان انزلی شود می‌تواند یک منبع اقتصادی خوب برای ساکنین این منطقه باشد. تا بتوانند از این مزیت استفاده‌کنند. بازار انزلی سابقه طولانی دارد و با کمی‌رسیدگی می‌توان مسافران بیشتری را برای خرید ماهی به سوی خود جلب کند. با دادن امکانات و بهینه سازی بازار و رعایت نکات بهداشتی این بازار رونق دو چندانی پیدا می‌کند. مسولان امر باید از مزیت وجود بندر انزلی نهایت استفاده را ببرند. ولی متاسفانه این امر مورد غفلت واقع‌شده است. با خرید ویلای گیلان می‌توانید سفر خود را با طبیعت عجین کنید.

بسیاری از ماهی‌فروشان بازار انزلی را دست فروشان تشکیل می‌دهند که معمولاً فروش ماهی را بر روی تخته و یا بر روی زمین انجام می‌دهند که معمولاً مسافران با دیدن چنین صحنه‌های از خرید در این بازار دست می‌کشند، وجود مغازه های قدمی نیز مانع خرید مردم می‌شود ،این روش مناسبی برای فروش ماهی تازه صید شده نیست با کمی‌رسیدگی می‌شود یک منبع اقتصادی برای ساکنان این منطقه فراهم کرد. با خرید ویلای شمال اوقات خوشی را از سفر به گیلان در ذهن خود ثبت کنید.

آشنایی با قدیمی ترین بازار ماهی انزلی

اصولاً سفر بدون خرید کامل نمی‌شود اگر به استان گیلان سفر کردید حتماً به بازار ماهی‌فروشان بندر انزلی سر بزنید. گفته می‌شود این بازار یکی از قدیمی ترین بازار ماهی‌فروشان  در استلان گیلان و در شهر انزلی است که شما می‌توانید ماهی تازه خود را از این بازار خریداری کنید و با خرید ویلای در منطقه آزاد انزلی آن را نوش جان کرده همچنین شما می‌توانید با خرید ویلای گیلان به‌هنگام شب خریدهای خود را به ویلای خود ببرید.

همانطورکه می‌دانید بندر انزلی شهری است که دارای گستره و ساحل دریایی فراوانی است به‌همین خاطر به این شهر صید و ماهی نیز گفته می‌شود. توجه‌داشته‌باشید که بازار ماهی‌فروشان بندر انزلی در زیر پل انزلی واقع‌شده است البته این بازار هنوز به‌شکل سنتی است و نیازمند توجه مسولان برای بهینیه سازی است. عمر این بازار سنتی به حدود یک قرن می‌رسد. بازار ماهی انزلی محل عرضه مستقیم ماهی تازه صید شده از دریا توسط صیادان است. سفر به استان گیلان با خرید ماهی تازه چه لذتی دارد سفر ما ایرانی‌ها هم که بدون خوردن و آشامیدن و خرید کامل نمیشه پس با خرید ویلای منطقه آزاد انزلی  اوقات خوشی را از سفر به استان گیلان در دفتر خاطرات خود ثبت کنید. با خرید ویلای گیلان می‌توانید لذت سفر خود را دو چندان کنید چرا که ویلای‌های گیلان دارای طبیعت بکر و چشم‌اندازی زیبا هستند که طبیعت آن را احاطه کرده است.

خرید و گردش در بازار ماهی‌فروشان انزلی

بازار ماهی انزلی یک جاذبه گردشگری منحصربه‌فرد محسوب می‌شود. شما می‌توانید در بازار ماهی انزلی هر نوع ماهیای را که می‌خواهید در اسرع وقت خریداری کنید. در این بازار انواع ماهی وجود دارد. قدم‌زدن در این بازار می‌تواند بریتان جالب باشد. گویی که در تاریخ بازار ماهی قدم می‌زنید بدو بدو ماهی تازه هنوز به‌شکل سنتی در این بازار وجود دارد. وجود دستفروشان و مغازه های قدیمی شما را به قدیم الایام رهنمون می‌کند. با خرید ویلای گیلان می‌توانید علاوه بر تفریح و سرگرمی از طبیعت دلنواز مناطق ویلایی استفاده کنید. همچنی شما می‌توانید با خرید ویلای منطقه آزاد انزلی به بخش‌های اصلی و گردشگری گیلان دسترسی داشته‌باشید.

استان گیلان یکی از مقاصد اصلی سفر ایرانیان را در تعطیلات تشکیل می‌دهد. این شهر گردش گر پذیر سالانه میلیون‌ها گردشگر را به سوی خود جذب می‌کند. بسیاری از گردشگران با خرید ویلا گیلان و خرید محصولات بومی باعث رونق اقتصادی ساکنان بومی این منطقه شده‌اند. شما نیز می‌توانید با خرید ویلای منطقه آزاد انزلی گامی مهم در جهت بهبود اقتصادی منطقه بردارید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×