گیلان، زیباکنار
0133416

معرفی تالاب عینک بزرگترین و زیباترین تالاب ایران

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1397-01-05
معرفی تالاب عینک

در این متن به معرفی تالاب عینک بزرگترین و یکی از جذاب‌ترین تالاب‌های ایران می‌پردازیم. این مکان حیرت‌انگیز در استان گیلان و در شهر رشت قرار دارد که سالانه هزاران گردشگر داخلی و خارجی را به سوی خود می‌کشاند. تالاب عینک بزرگترین تالاب شهری ایران است. به تالاب عینک تالاب استخر نیز گفته می‌شود به‌دلیل جاذبه‌های فراوان گردشگری استان گیلان خرید زمین در گیلان و فروش زمین در گیلان نیز به  وفور وجود دارد اگر شما قصد سفر به گیلان را دارید می‌توانید با خرید ویلا ارزان گیلان و یا اجاره ویلا ارزان گیلان سفر رویایی را از خود به یادگار بگذارید.

با شرکت انبوه‌سازان آرش سازنده شهرک‌های ویلایی آرش، معتبرترین شرکت در زمینه ساخت ویلا در زیباکنار، ویلا شمال و ویلا گیلان، ویلا انزلی همراه شوید.

دلیل نامگذاری تالاب عینک بزرگترین و زیباترین تالاب

دلیل نامگذاری این تالاب زیبا به عنیک این است که از عکس هوایی که از این تالاب گرفته‌شده این تالاب شبیه عینک است به‌همین خاطر به آن تالاب عینک می‌گویند. تالاب عینک که به استخر عینک نیز معروف است یکی از زیبایی‌های منحصر بفرد استان گیلان است، که علاوه بر تالاب دارای پوشش گیاهی فوق‌العاده‌ای است

گفته می‌شود منبع آب این تالاب در حدود 27 هکتار است، همچنین محیط تالاب عینک در حدود 11 کیلومتر است. طول این تالاب در حدود 2630 متر و عرض آن در حدود نیز 129 متر است. با خرید زمین در گیلان می‌توانید اقدام به ساخت ویلا کنید اگر به تالاب عینک سفری کردید با خرید ویلا ارزان گیلان و یا در صورت لزوم اجاره ویلای ارزان گیلان سفر خوشی را از خود به یادگار بگذارید و زیبایی سفر را برای خود و خانواده دو چندان کنید.

آب تالاب عینک از طریق چشمه‌های جوشان کف آبگیر تامین می‌شود. توجه‌داشته‌باشید که تالاب عینک از سه قسمت کاملاً مجزا تشکیل شده است که این سه قسمت عبارتند از آبگیر غربی، شرقی و میانی است.که این قسمت‌ها توسط دو معبر ماشین رو به طول 142 متر از همیدگر جدا می‌شود و جلوه‌های زیبایی را به‌وجود می‌آورند. این آبگیرها به وسیله لوله‌های سیمانی به یگدیگر مرتبط شده‌اند. عمق هرکدام از این ابگیرها در حدود 1 تا 4 متر است جریان آب زیبا ترین و بزرگترین تالاب شهری از جهت غربی و شرقی است.

با خرید ویلا ارزان گیلان می‌توانید از طبیعت بکر منطقه گیلان نهایت استفاده و لذت را ببرید، همچنین با خرید زمین ارزان گیلان و یا خرید ویلای ارزان گیلان در تعطیلات خود به این منطقه خوش آب‌وهوا سفر کنید و از طبیعت بکر و دلنواز آن روح تازه‌ای به کالبد جسم خود وارد کنید و آلودگی‌های شهری را از خود دور کنید. تالاب عینک از طرف شرق به تقاطع غیر همسطح شهدای گمنام  و از سمت شمال نیز به بلوار شهید افتخاری و از سمت جنوب به  پارک دانشجو و از غرب نیز به اراضی کشاورزی منطقه متصل می‌شود.

تالاب عینک به جهت قرارگیری در مسیر مهاجرت پرندگان  می‌تواند به‌عنوان زیستگاه پرندگان مهاجر نیز قرار گیرد و عبور پرندگان مهاجر در این تالاب زیبایی این تالا را دو چندان می‌کند. صدای جیک جیک پرندگان که از لابه‌لای درختان شنیده می‌شود آوای عشق را در این تالاب طنین‌انداز می‌کند. بهترین زمان سفر به این تالاب نیز فصل بهار و تابستان است.

با خرید ویلای ارزان گیلان و خرید زمین در گیلان زیبایی را به خانواد خود هدیه دهید و اگر قصد سفر دارید می‌توانید با اجاره ویلای ارزان گیلان از شرکت انبوه‌سازان آرش سفر خود را از پیش طراحی کنید تا نهایت لذت را ببرید و وقت خود را بیهوده برای خرید ویلا گیلان و یا اجاره ویلای ارزان گیلان تلف نکنید.

ابعاد تالاب متناسب با بارندگی سالانه است گفته می‌شود آبگیرهای موجود عمل ذخیره سازی آب را برای فعالیت کشاورزی بعهده دارند. در کنار و روبه‌روی تالاب باغی جنگلی به‌نام باغ سالار وجود دارد که در مبحث بعدی به‌طور مفصل به زیبایی این باغ خواهیم پرداخت. توجه‌داشته‌باشید که در تالاب عینک شما به وسایل نقلیه، اقامتگاه و همچنین رستوران دسترسی دارید. تالاب شهری عینک به‌دلیل قرار‌گیری در ناحیه شهری رشت موقعیت منحصر بفردی برای گردشگران فراهم می‌کند .

با خرید زمین در گیلان و همچنین خرید ویلا ارزان گیلان می‌توانید سفر خود را به گیلان خاطره ساز کنید. شرکت انبوه‌سازان آرش به شما این اجازه را می‌دهد تا با اجاره ویلا گیلان سفر زیبا و خاطره انگیر را از خود به یادگار بگذارید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×