گیلان، زیباکنار
0133416

تنوع قیمت روز خودرو در منطقه آزاد انزلی

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1397-03-08
قیمت روز خودرو

خودروهای لوکس و مدرن در منطقه آزاد بندر انزلی

داشتن یک ماشین لوکس و به روز خواسته بسیاری از افراد است اما در بسیاری از موارد به‌دلیل بالابودن قیمت ماشین‌ها نمی‌توان به این آرزو به‌سادگی دست پیدا کرد. اما خبر خوب این است که به‌لطف بنادر آزادی که در ایران وجود دارد شما می‌توانید به‌راحتی به این آرزوی خود جامع عمل بپوشانید. در این مقاله از سری مقالات انبوه‌سازان آرش همراه ما باشید تا از قیمت روز خودرو منطقه آزاد انزلی آگاهی های لازم را پیدا کنید.

برای آشنایی بهتر شما، در ابتدای مقاله به معرفی برخی از مفاهیم می‌پردازیم تا درک درستی از خرید خود از منطقه آزاد بندر انزلی داشته‌باشید.

منطقه آزاد یعنی چی؟

منطقه آزاد به ناحیهای گفته می‌شود که در کنار یک بندر قرار دارد. بودن این منطقه باعث می‌شود که فرصت‌های اشتغال زیادی ایجاد شود و بتوان سرمایه‌گذاران خارجی را به این منطه جذب کرد و در نتیجه تأثیر مثبتی در اقتصاد کشور داشت. این منطقه دارای شرایط خاصی است که خرید را در این منطقه بسیار آسان می‌کند. به‌عنوان مثال معافیت‌های مالیاتی، بخشودگی سود و عوارض گمرکی، عدم وجود تشریفات زاید ارزی، سهولت در فرآیند های صادرات و واردات و … .

در حال حاضر ایران دارای 7 منطقه آزاد فعال است :

  • کیش
  • قشم
  • چابهار
  • انزلی
  • ارس
  • اروند
  • ماکو

بندر انزلی در بین این مناطق آزاد توجه بسیاری از افراد را به‌خود جلب‌کرده است. تقریباً تمامی دولت ها در همه زمان‌ها به این منطقه توجه خاصی داشته‌اند چرا که هم فرصت‌های اقتصادی بی‌نظیری دارد و هم این که دارای زیبایی‌های طبیعی بسیاری است. بنابراین علاوه بر این که شما می‌توانید این شهر را برای مسافرت انتخاب کنید بلکه می‌توانید بنا به دلایل گفته شده خرید بسیاری از کالاهای خود را در این شهر انجام دهید. بسیاری از کالاهای اصیل خارجی نیز در این منطقه پیدا می‌شوند. به‌عنوان مثال می‌توان به نوشیدنی های غیر الکلی خارجی  اشاره کرد که به‌راحتی در یخچال های سوپر مارکت های بندر انزلی پیدا می‌شوند.

 

اما در بین تنوع کالایی که در این شهر وجود دارد، خرید خودرو از بندر انزلی بیشترین طرفدار را به‌خود اختصاص داده است.

خودرو هایی که در منطقه آزاد بندر انزلی به فروش می‌رسند دارای تنوع زیادی هستند. قبلا تنها خودروهای کرهای به اجازه ورود به گیلان را داشتند چرا که این نوع خوردو هم دارای قیمت پایین‌تری است و هم این که قطعات آن به‌راحتی پیدا می‌شوند و در صورت بروز مشکل تعمیر قطعات آن‌ها به آسانی انجام می‌شود.

اما این مسئله باعث‌شده بود بسیاری از خودروهای این شهر یک شکل به‌نظر آیند و مخاطب برای انتخاب با تنوع ظاهری رو به رو نباشد. برای همین اخیراً اجازه ورود خودروهای اروپایی و ژاپنی نیز به این شهر صادر شده است. این خودروها در تنوع ظاهری و رنگ‌های مختلف وجود دارند و شما می‌توانید متناسب با هزینه‌ای که در توانتان است یکی را خریداری نمایید.

بزرگترین مزیت خرید خودرور از منطقه آزاد بندر انزلی این است که هزینه‌های گمرکی به مقدار خیلی زیادی به آن تعلق نمی‌گیرد. در برخی از موارد خودرویی که با سایر شهرهای ایران ارسال می‌شود حدود 2.5 برابر افزایش قیمت خواهد داشت. چیزی که اصلاً خوش آیند شما برای خرید خودرو نیست.

قیمت روز خودرو در منطقه آزاد انزلی :

چون تنوع خودرو در این منطقه زیاد است بنابراین رنج قیمت روز خودرو در منطقه آزاد بندر انزلی نیز بسیار متغیر است. از طرف دیگر با توجه به‌شرایط ارزی که در کشور ما وجود دارد نمی‌توان انتظار زیادی داشت که قیمت‌ها برای یک مدتی ثابت باشند و یا حدود آن مشخص باشد.

در صورتی که شما به اطلاع از قیمت روز خودرو منطقه آزاد انزلی دارید می‌توانید از طریق شماره‌های نمایندگی های معتبری که در اختیار شما قرار داده شده است، استفاده نمایید :

نام نمایندگی آدرس مدیر فروش شماره تماس
تات خودروی ایرانیان منطقه آزاد انزلی – بالاتر از سایت خودرو، تات خودرو ایرانیان آقای قلندری ۰۱۳۳۴۴۳۸۶۱۵-۱۷

۰۱۳۳۴۴۳۷۵۴۸

۰۹۱۱۶۱۱۱۴۱۲

۰۹۱۱۱۳۶۵۱۰۱

پیشرو خودرو منطقه آزاد انزلی – مجتمع ونوس – غرفه ۱۰۵ آقای میر کیان بهمن ۰۱۳۳۳۶۰۰۴۵۰

۰۱۳۳۳۶۰۰۴۵۱

۰۱۳۳۳۶۰۰۴۵۲

۰۹۱۱۸۳۱۰۹۱۰

بنیان خودروی زرین منطقه آزاد انزلی – مجتمع ستاره شمال غرفه۲۱۷ آقای قربانی ۰۹۱۱۳۳۶۹۷۴۷

۰۹۱۱۱۳۶۳۱۷۱

۰۱۳۳۳۸۵۰۳۳۳

دلتا موتور خزر منطقه آزاد انزلی – مجتمع کاسپین – غرفه ۱۶۱ آقای ولی اله کهن ۰۱۳۴۴۴۲۷۷۵۲

۰۱۳۴۴۴۲۷۷۵۳

۰۹۱۱۳۸۱۲۹۷۷

آتیه سازان صنعت آرین منطقه آزاد انزلی – گلشن-جنب پل عابر پیاده عدنان محمد پور ۰۱۳۳۴۴۳۷۷۴۵

۰۹۱۷۳۶۲۳۸۷۱

۰۹۱۷۷۶۴۰۲۰۴

آرمان خودرو منطقه آزاد انزلی – مجتمع ستاره شمال غرفه۲۴۰ آقای نوروزی ۰۹۱۱۳۳۳۰۰۱۸

۰۹۱۱۱۳۲۱۸۸۸

۰۱۳۳۳۸۲۴۹۶۶

۰۱۳۳۳۸۲۷۸۶۶

شرکت خانه خودرو شمال منطقه آزاد انزلی – مجتمع ونوس غرفه ۴۳۳ آقای عمل صالح ۰۱۳۳۳۷۳۱۲۳۰

۰۹۱۲۱۱۸۵۶۵۰

ارمغان نوین منطقه آزاد انزلی – مجتمع ونوس – غرفه ۳۹۲ آقای تقی پور ۰۱۳۴۴۴۳۸۲۲۸

۰۹۱۱۷۱۶۴۷۰۳

نیکران مهر کاسپین منطقه آزاد انزلی-انتهای بلوارشهید فاتحی علی بیاکی ۰۹۱۵۱۱۵۸۰۲۶

۰۱۳۳۳۷۳۲۵۱۱

بهساز ماشین پارگام منطقه آزاد انزلی –  باغ محله امام وردی  کیوانپور ۰۹۱۲۰۰۶۵۲۸۱

۰۱۸۱۵۲۲۲۲۰۵

 

همراهان عزیز با توجه به این که بندر انزلی اخیراً جزء یکی از مناطق آزاد ایران محسوب می‌شود، واردات خودرو با تعرفه هایی اندک انجام می‌شود. این واردات باید توسط شرکت‌های مجاز انجام شوند که دارای تائیدیه از سود دولت هستند. امیدواریم که شما بتوانید با استفاده از اطلاعات درست در رابطه با قیمت روز خودرو در منطقه آزاد انزلی بتوانید بهترین انتخاب و خرید را داشته‌باشید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×