گیلان، زیباکنار
0133416

خرید ویلا لوکس و مدرن در دهکده ساحلی آرش

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1396-12-20
دهکده ساحلی آرش

امروزه با رشد روزافزون ساخت‌وساز و خرید و فروش ویلا در شمال، افراد زیادی به‌دنبال خرید ویلای مدرن و لوکسی هستند که اوقات فراغتشان را در آنچا سپری کنند. همانطور که می‌دانید ویلا به بنایی گفته می‌شود که از هر طرف به بیرون دید داشته و چشم‌اندازی از جنگل و دریا را به بیننده القا کند. به‌همین دلیل، احداث ویلا غالبا در شهرهای ساحلی شمال انجام می‌شود. امروزه ویلاهای مدرن و با معماری منحصربه‌فردی ساخته و طراحی شده‌اند که می‌توانید بهترین و لوکس‌ترین ویلاهای شمال را در دهکده ساحلی آرش در زیباکنار بیابید. ویلاهایی خاص برای افرادی خاص! اگر شما هم قصد خرید ویلا در زیباکنار را دارید، برای داشتن بهترین انتخاب همراه ما باشید.

 در مورد دهکده ساحلی آرش بیشتر بدانید:

دهکده ویلایی آرش با داشتن مدرن ترین و لوکس‌ترین ویلاهای دوبلکس را می‌توان کم نظیر ترین دهکده ویلایی در زیباکنار دانست. فضای 10 هزارمتر مربع با فاصله‌ی 500 متری از دریای خزر، بهترین موقعیت جغرافیایی را به‌خودش اختصاص داده که  برای هر خریداری، این ویلاهای خوش‌ساخت با معماری کلاسیک و نمای رومی آن، جذاب و خیره‌کننده است. یکی از آیتم های اصلی ویلاهای مجموعه آرش اینست که به‌دلیل نزدیکی به ساحل و دریا، معماری بیرونی این ویلاها منطبق بر ساحلی بودن محیط طراحی شده است که در حد خودش بی‌نظیر است. همچنین جالب است بدانید: نزدیکی جنگل در چند قدمی این دهکده، موقعیت بی‌نظیری را برای خرید ویلا و یا سرمایه‌گذاری ایجاد کرده است که می‌تواند برای شما از هر جهت سود‌آور باشد.

چرا خرید ویلا از مجموعه ویلاهای آرش ؟

شهرک‌های ویلایی آرش، سبک و سیاق منحصربه‌فردی دارد که با اطمینان می‌شود گفت، تمامی سلایق افراد خاص و مدرن‌پسند را پوشش می‌دهد. این شرکت نام آشنا، با تنوع ویلاهای خوش سبک در بهترین مناطق زیباکنار، خیال شما را از نزدیکی به ساحل و جنگل آسوده کرده است و به‌راحتی می‌توانید در هر زمانی که دلتان بخواهد در کمترین زمان خودتان را به ساحل برسانید و یا در جنگل‌های سرسبز اطراف ویلا قدم بزنید. سبک و معماری مجموعه ویلاهای شرکت انبوه‌سازان آرش حاصل آنالیز نظرات مشتریان در سال‌های متمادی است که زیر نظر مهندسین قوی و متخصص به اجرا در آمده است.

خرید ویلای لوکس و مدرن در دهکده ساحلی آرش

نزدیکی دهکده ویلایی آرش به مسیرهای اصلی

زیباکنار تنها شهر در شمال کشور است که با داشتن روستاهای آرام و دنج و منتهی به ساحل، شما را غافلگیر می‌کند. این شهر ساحلی به‌دلیل نزدیکی به منطقه‌ ازاد انزلی، به شاهراه اقتصادی لقب گرفته است و یکی از دلایل انتخاب زیباکنار برای ساخت‌وساز ویلاهای انبوه، به‌دلیل رونق اقتصادی و نزدیکی مناطق ویلا به مسیرهای اصلی است. از این رو درنظر گرفتن این آیتم مهمترین فاکتور در مجموعه ویلاهای آرش بوده و مناطقی را برای ساخت‌وساز ویلا انتخاب کرده‌اند که نه‌تنها به مسیرهای اصلی نزدیک است، بلکه از مراکز خرید، مراکز خدماتی، پزشکی، تفریحی و مسافرتی هم فاصله چندانی ندارد.

فاصله‌ی زیباکنار تا فرودگاه

یکی دیگر از موارد مهم و مزیت‌های خرید ویلا در زیباکنار و از مجموعه ویلاهای آرش، نزدیکی زیباکنار به فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت است. جالب است بدانید: زیباکنار در فاصله‌ی 30 کیلومتری فرودگاه قرار دارد و هنگامیکه شما مسیر هوایی را برای رفت‌وآمد به زیباکنار انتخاب کنید، تنها در 15 دقیقه می‌توانید به ویلای خود برسید. شاید در تمام استان گیلان هیچ شهر ساحلی نظیر زیباکنار از این ویژگی بی همتا برخوردار نباشد. همچنین شما از هر مسیری که به استان گیلان وارد شوید، شهر زیباکنار در چند قدمی شماست و شما به‌راحتی می‌توانید خودتان را به ویلای لوکس و شیکی که خریده‌اید برسانید و اوقات خوب و خوشی را با داشتن تمامی امکانات داشته‌باشید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×