گیلان، زیباکنار
0133416

خرید ویلا در شهرک بهتر است یا خرید ویلا مستقل؟

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1397-03-27
خرید ویلا در شهرک

خرید ویلا در شهرک

برای خرید ویلا در شمال کشور شما با انتخاب‌های زیادی رو به رو هستید و تقریباً می‌توان گفت محدودیتی ندارید. ویلاهای شمال در حالت کلی می‌توانند به دوسته شهرکی و غیر شهرکی تقسیم شوند. در این مقاله می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم که خرید ویلا در شهرک بهتر است و یا خرید ویلا مستقل.

مزایای خرید ویلا در شهرک‌های ویلایی

خرید ویلا در شمال یکی از تصمیم های مهم زندگی هر فرد است که حتی در برخی از موارد افراد به دید سرمایه‌گذاری بلند مدت به آن نگاه می‌کنند. برای خرید ویلا در زیبا کنار، بندر انزلی و … شما باید به نیاز های خود و همچنین فاکتورهای بسیار دیگری توجه‌داشته‌باشید. اولین سوالی که هنگام خرید ویلا شما باید به آن پاسخ دهید این است که آیا می‌خواهید خرید ویلا در شهرک داشته‌باشید یا ویلای مستقل را بیشتر دوست دارید.

به‌طور کلی با توجه به قیمت و سایز زمین امکان ساختن یک شهرک در مرکز شهرچندان امکان‌پذیر به‌نظر نمی‌رسد. به‌همین دلیل است که بسیاری از شهرک‌های ویلایی در حومه شهر ساخته می‌شوند چرا که حداقل به 100 هکتار مساحت کین نیاز دارند. پس باید ببینید آیا تمایل به زندگی در شهر دارید و یا حومه شهر؟ از طرف دیگر به‌دلیل این که زمین شهرک در حومه شهر قرار دارد، قیمت آن‌ها از ویلاهای مستقل ارزان‌تر است. پس شما می‌توانید با قیمت بسیار مناسب‌تری خرید ویلا در شهرک را داشته‌باشید.

خرید ویلای مستقل

زمانی که شما خرید ویلا مستقل را انتخاب می‌کنید به‌نوعی تمام کارهای مربوط به ساختمان ویلا را باید خودتان انجام دهید. اما در رابطه با خرید ویلا در شهرک این گونه نیست. در شهرک شما مجموعه‌ای از افراد هستید که برای زیبایی ویلا و ساختمان خود تلاش می‌کنید در این حالت هزینه‌ها بریا شما بسیار کاهش پیدا می‌کند ولی از طرف دیگر تصمیم‌گیری کمی مشکل می‌شود چرا که نظر تعداد بیشتری از افراد باید مشابه با یکدیگر باشد.

امکانات پیش‌فرض برای شهرک ویلایی

هنگامی که در یک شهرک ویلا ساخته می‌شود امکانت اولیه زندگی مانند آب، گاز، برق و … به‌راحتی برای ویلاهای شهرک مهیا می‌شود در حالی که شما هنگام ساخت‌وساز ویلا به‌صورت مستقل خود باید به دنیال تامین این امکانات باشید. از طرف دیگر چون تعداد بیشتری از خانوار در یک منطقه زندگی می‌کنند خیلی سرع امکانات رفاهای و تفریحی، مدرسه و … در نزدیکی شهرک مهیا می‌شود. اما با توجه به این که خرید ویلا در شهرک در حومه شهر اتفاق می افتد باید دید آیا رفت‌وآمد و سیستم‌های حمل و نقل به این منطقه آسان هست یا نه؟

خرید ویلا در شهرک بهتر است یا خرید ویلای مستقل؟

هنگام ساخت‌وساز ویلا به‌صورت شهرک، بسیاری از امکانات تفریحی مانند پارک، سوپر و … در خود شهرک لحاظ می‌شوند که همین مسئله موجب افزایش محبوبیت این نوع ویلا در میان افراد می‌شود. مهمترین مسئله که در رابطه با خرید ویلا در شهرک مطرح است امنیت موجود در شهرک است. زمانی که شما ویلایی را در شمال خریداری می‌کنید، ممکن است تنها ماه‌های محدودی را در ویلا بگذرانید. از طرف دیگر بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند خرید ویلا ساحلی داشته‌باشند در نتیجه بسیاری از محیط اطراف ویلا باز است. این دو مسئله باعث می‌شود ویلا در خطر باشد و در نتیجه خانواده و عزیزان شما در خظر باشند. اما خرید ویلا در شهرک مزیت نگهبانی 24 ساعته بهره‌مند خواهید شد و در نتیجه اطمنیان خاطر بیشتری خواهید داشت.

خرید ویلای شهرکی به‌عنوان سرمایه‌گذاری

خرید ویلا در شهرک و شمال می‌تواند به‌عنوان سرمایه‌گذاری بلند مدت نیز برای شما باشد چرا که هر روز تعداد مهاجران به شهرهای شمالی کشور افزایش یافته و در نتیجه تقاضا برای خرید ویلا و زمین افزایش پیدا می‌کند. پس اگر شما ویلای خود را در یک شهرک لوکس و مدرن خریداری کرده باشید می‌توانید در فرصت مناسب با فروش آن به‌سود خوبی دست پیدا کنید.

همراهان عزیز باتوجه به موارد مطرح شده می‌توان نتیجه گرفت خرید ویلا در شهرک می‌تواند از جنبه‌های بسیاری به‌نفع شما باشد. همچنین با توجه به پخش شدن هزینه ها بین افراد مختلف هزینه کمتری برای ساخت‌وساز ویلای شما استفاده می‌گردد که همین مسئله موجب می‌شود که شما با هر مقدار سرمایه‌ای بتوانید به ویلای مورد نظر خود برسید.

شرکت انبوه‌سازان آرش متخصص ویلاهای شهرکی

به‌همین دلیل شرکت انبوه‌سازان آرش بسیاری از پروژه‌های ساخت‌وساز ویلای خود را به‌صورت شهرک در قسمت‌های مختلف مانند بندر انزلی، زیباکنار و … انجام می‌دهد. برای خرید ویلا در شهرک آرش نیازی نیست که تمام هزینه‌ها را یک جا پرداخت کنید بلکه می‌توانید با پرداخت قسمتی از آن به‌عنوان پیش‌پرداخت و مابقی به‌صورت وام می‌توانید ویلای خود را خریداری نمایید.

در صورتی که قصد خرید ویلای با کیفیت و لوکس را در شمال کشور دارید می‌توانید با استفاده از شماره‌های موجود در سایت با متخصصان ما تماس گرفته و پاسخ سوال‌های خود را بگیرید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×