گیلان، زیباکنار
0133416

دریاچه ویستان بره‌سر زیبایی در دل طبیعت

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1399-01-16
دریاچه ویستان بره‌سر

اگر به‌دنبال طبیعت بکر می‌گردید دریاچه ویستان بره‌سر می‌تواند مقصد خوبی برای سفر شما باشد. دریاچه ویستان بره سر در شهرستان رودبار استان گیلان قرار گرفته است. این دریاچه در 55 کیلومتری مرکز شهرستان رودبار و در چهل کیلومتری شهر رستم آباد واقعی شده است.

منطقه‌ای زیبا با آب‌وهوای خوب و پوشش گیاهی سرسبز که آدمی را به هیجان وا می دارد. با خرید ویلای ارزان گیلان و یا اجاره ویلای گیلان می‌توانید لذت سفر خود را دو چندان کنید با اقامت در ویلاهای ارزان گیلان می‌توانید خاطره خوشی از سفر بر جای بگذارید.

دریاچه ویستان بره‌سر در کجا قرار دارد

دریاچه ویستان در روستای بره سر و در میان جنگل‌های بره سر این روستا قرار دارد. منطقه‌ای شگف انگیز که آدمی با تماشای طبیعت دلنواز آن روح تازه‌ای می‌گیرد. مسیر رسیدن به دریاچه ویستان بسیار سرسبز و خوش آب‌وهوا است، البته توجه‌داشته‌باشید قسمتی از مسیر دریاچه ویستان خاکی است که اگر حوصله پیاده‌روی داشته‌باشید می‌توانید این قسمت را که سرسبز هست را پیاده‌روی کنید و یا اینکه آهسته با ماشین خود بروید.

پیاده‌روی به شما این امکان را میدهد تا مناظر اطراف بره سر را به‌خوبی تماشا کنید و از پیچ خم مسیر خاکی سرسبز لذت ببرید. بره سر یک منطقه نمونه گردشگری منطقه خورگام به‌حساب می‌آید که بیشتر در بهار و تابستان مورد توجه گردشگران و مسافران قرار می‌گیرد.

با سفر به دریاچه ویستان و جنگل‌های اطراف بره سر که در کنار دریاچه ویستان قرار دارد می‌توانیدی یک روز زیبا را سپری کنید، و از طبیعت بکر و جنگل چشم‌نواز کوهپایه‌ای لذت ببرید.

با خرید ویلا در گیلان و همچنین اجاره ویلا ارزان گیلان از شرکت انبوه‌سازان آرش می‌توانید چند روزی را در منطقه خوش آب‌وهوای شمالی سپری کنید. فروش ویلا گیلان توسط شرکت ویلا سازی آرش طی سال‌های اخیر گردشگران و مسافران زیادی را به‌سمت خرید ویلا ارزان گیلان از این شرکت سوق داده است و توانسته رضایت آن‌ها را تامین نماید.

مسیر دسترسی به دریاچه ویستان بره‌سر

اگر قصد سفر به دریاچه ویستان و روستای بره سر را دارید می‌توانید پس از اتوبان قزوین رشت تا لوشان به حرکت خود ادامه دهید و پس از آن با تغییر مسیر خود به‌سمت داماش بروید.

از داماش تا دریاچه ویستان حدود 8 کیلومتر راه است و پس از آن نیز با استفاده از تابلوهای راهنما می‌توانید خیلی راحت به دریاچه ویستان که مسیر ان دارای شیب های تند و سنگ لاخی است برسید پیشنهاد ما به شما برای طی مسیر خاکی این دریاچه استنفاده از خودروهای دو دیفرانسیلی است. با خرید ویلای ارزان گیلان و همچنین خرید زمین گیلان و یا اجاره ویلای گیلان از سفر خود لذت ببرید و اوقات خوشی را در کنار دوستان و خانواده به‌ثبت برسانید.

توصیف زیبایی‌های دریاچه ویستان بره‌سر

دریاچه ویستان به آبشار استخر ویستان نیز معروف است و در داخل دریاچه شما می‌توانید ماهی‌ها کوچک قرمز تزئینی و ساده را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید به شنا و ماهیگیری بپردازید. جالب است بدانید که دریاچه ویستان بر اثر زلزله به‌وجود آمده است آب دریاچه ویستان از آب کوه‌های اطراف که در کنار دریاچه با درختان سربه‌فلک‌کشیده قرار دارد تامین می‌شود.  در دریاچه ویستان هیچ رود دایمی جریان ندارد.

دریاچه ویستان یک موقعیت و منظره عالی برای سپری‌کردن یک روز تعطیلی است. چراکه هم آب استخر یا دریاچه دارد هم پوشش گیاهی که در دامنه کوه قرار گرفته و هم مسیر پر پیچ و خم و سر سبزی که چشم هر بینده‌ای را به‌خود مجذوب می‌کند. پوشش گیاهی جنگل‌های بره سر بیشتر شامل موارد زیر است:

  • بلوط و راش
  • گل گاوزبان
  • لاله کوهی
  • نی
  • بید
  • زالزالک
  • شیرین‌بیان

وجود اینهمه پوشش گیاهی زیبایی خاصی را به این جنگل بخشیده است.با خرید ویلا ارزان گیلان زیبایی سفر خود را دو چندان کنید.

توجه‌داشته‌باشید که در ویستان هیچ‌گونه اقامتگاه و رستوران و …. ندارد پس به‌هنگام سفر وسایل ضروری خورد و خوراک به‌همراه داشته‌باشید و از سفر خود بی نهایت لذت ببرید. با خرید ویلا ارزان گیلان و همچنین اجاره ویلای ارزان گیلان سفر خود را ویژه کنید و با اقامت در ویلاهای شرکت ویلا سازی آرش آرامش و آسایش را به خانواده خود هدیه دهید و یک روز دلنشین را در تقویم خود ثبت کنید.

وسعت دریاچه ویستان بره‌سر در حدود چهار هکتار است طول این دریاچه طبیعی در حدود 225 متر 101 متر است. دریاچه ویستان از امینت خوبی برخوردار است یک منطقه آرام بدون دود و آلودگی و خودرو که به شما این امکان را می‌دهد در آرامش و در کنار طبیعت بکر و دلنواز استراحت کنید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×