گیلان، زیباکنار
0133416

راهنمای خرید زمین در زیباکنار

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1396-12-15
راهنمای خرید زمین در زیباکنار

داشتن یک ویلای همه‌چیز تمام در شمال، ممکن است گاهی با خرید ویلا میسر نشود، به این‌صورت که بودجه‌ی موردنیاز برای خرید ویلای کامل با چند خواب و متراژ بالا در دستتان نباشد، در این صورت بهترین راه حل، خرید زمین در شمال است. هنگامیکه متراژ زمین موردنیازتان را خریداری کنید، می‌توانید هر نوع سبک ویلایی که مدنظرتان باشد را روی آن ساخته و به مرحله‌ی اجرا درآورید. از این رو گاهی اوقات توصیه‌ی ما به افرادی که قصد کوچ کردن به شمال و داشتن یک ویلای لوکس و مدرن با میزان بودجه‌ی تعیین‌شده‌ی خودشان ‌ را دارند، خرید زمین در زیباکنار است. برای اینکه بدانید چگونه صاحب یک زمین در زیباکنار شوید تا پایان این مطلب همراه شرکت انبوه‌سازان آرش سازنده شهرک‌های ویلایی آرش باشید.

راهنمای خرید زمین در زیباکنار و ساخت ویلا

شاید تصمیم گرفته باشید که با خرید زمین در بهترین منطقه‌ زیباکنار، در محیطی آرام و دنج برای خودتان یک ویلای دوبلکس همراه با حیاط بزرگ و چشم‌انداز بی‌نظیر داشته‌باشید. ویلایی که فاصله نزدیکی با دیگر ویلاهای ساخته‌شده در آن منطقه نداشته و بلعکس به جنگل و ساحل نزدیک باشد. همچنین برای ساخت‌وساز ویلا با چنین آپشن‌هایی، یک بودجه هم برایش تعیین کرده‌اید و می‌خواهید ویلای شما در بهترین موقعیت جغرافیایی ساخته شود که امنیت و دسترسی به خدمات رفاهی و تفریحی هم در آن لحاظ شده باشد.

ممکن است برای پیدا کردن و خرید چنین ویلایی زمان زیادی را گذاشته باشید منتها با توجه به بودجه‌ی تعیین‌شده به نتیجه‌ای نرسیده‌اید. از این رو خرید زمین در شمال می‌تواند یک گزینه‌ی عالی برایتان باشد. زیبا کنار به‌دلیل موقعیت جغرافیایی کم نظیر، آب‌وهوای عالی و معتدل، فضاهای تفریحی و گردش پذیر، مناطق گردشگری همچون پارک ملی بوجاق، پارک‌های ساحلی زیبا و آرام، رودخانه و تالاب های دل‌انگیز و سواحل شنی و دریایی، توانسته هر ساله افراد بیشماری را برای خرید ویلا در شمال جلب کند. به‌همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم برای ساخت‌وساز هر نوع ویلایی که در ذهنتان است، خرید زمین در زیباکنار را تجربه کنید.

از کجا و چگونه اقدام به خرید زمین کنید؟

ممکن است این سوال خیلی از افرادی باشد که می‌خواهند در شمال زمین خریداری کنند. خرید یک زمین با سند، با برخورداری از امنیت، سلامت و داشتن تمامی مجوزهای قانونی، از جمله نکات مهمی است که لازم است بدانید و اما چگونه اقدام کردن به خرید زمین در زیباکنار! شرکت انبوه‌سازان آرش با در اختیار داشتن تیمی مجرب و قوی، با سالها تجربه ساخت‌وساز در منطقه آزاد انزلی، اقدام به خرید و فروش زمین در بهترین منطقه‌ زیباکنار، در متراژها و قطعات مختلف از 250 متر تا 2500 متر اعم از کاربری مسکونی، سند و امکان ساخت ویلا بر روی آن، توانسته نظر خیلی از افراد را از خرید ویلا به خرید زمین در زیباکنار تغییر دهد.

از این رو می‌توانید در رابطه با هرگونه سوالی بابت خرید زمین، موقعیت زمین، دسترسی به تمامی امکانات و همچنین نحوه ساخت ویلا بر روی زمین مورد نظر، با مشاوران شرکت آرش، مشورت نمایید.

چرا زیباکنار را انتخاب کنید؟

قطعاً همه‌ی  انسان‌ها دلشان می‌خواهد محیطی که برای زندگی انتخاب می‌کنند، ارام و توام با شادی  و آرامش باشد. هنگامیکه پای خرید ویلا و یا خرید زمین در زیباکنار مطرح می‌شود، مسلماً فضای ارام و دنج، چشم‌انداز دلنواز، نزدیکی به جنگل و ساحل در ذهن نقش می بندد و می‌خواهید صاحب یک ویلای کلاسیک و مدرن باشید و یا با توجه به نقشه و سبک و سیاق خودتان یک ویلای منحصربه‌فرد بسازید، اگر می‌خواهید تمامی این ویژگی‌ها را در شمال داشته‌باشید، قطعاً زیباکنار برای شما ایده ال ترین شهر برای خرید زمین، ویلا و ساخت‌وساز است.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×