گیلان، زیباکنار
0133416

راهنمای خرید ویلا شهرکی در شمال

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1396-12-28
خرید ویلا شهرکی در شمال

عمده علاقه‌مندان به خرید ویلا در شمال کشور ترجیح می‌دهند که ویلا خود را در شهرک‌های ساحلی خریداری نمایند. خرید ویلا شهرکی در شمال مزایای زیادی دارد که در مقاله چرا باید ویلا در شهرک ساحلی خریداری شود به تفصیل توضیح دادیم.

در کل باید گفت خرید ویلای شهرکی به‌دلیل داشتن دسترسی های عالی، کیفیت ساخت بالا، امنیت فوق‌العاده، امکان فروش بهتر، قیمت مناسب‌تر، داشتن پشتوانه بهتر و … از جمله‌این مزایا است.

اما وقتی قرار است ویلا شهرکی بخرید باید برخی از موارد را هم در نظر داشته‌باشید. در این مقاله قصد داریم به خریداران ویلای شهرکی توصیه ها و راهنمایی هایی را انجام دهیم تا در انتخاب خود دقت بیشتری بکنند و بتوانند از خرید خود رضایت کامل را داشته‌باشند.

نکاتی که باید در هنگام خرید ویلا شهرکی در شمال در نظر داشت

  • در خرید ویلا شهرکی هرچند عمدتاًدارای دسترسی مناسبی هستند ولی با این وجود باز هم قبل از خرید ویلا بهتر است در منطقه چرخی بزنید و شرایط دسترسی به امکانات را بررسی کنید. شما قرار است در این ویلاها زندگی کنید و حتی اگر چند روز در این ویلاها بودید باید در شرایط مختلف بتوانید به‌راحتی به امکانات اولیه زندگی دسترسی داشته‌باشید.
  • اغلب سازندگان ویلاهای شهرکی سعی می‌کنند شهرک‌های خود را در مناطقی با چشم‌اندازهای خوب بسازند. اما نباید این حقیقت را هم نادیده گرفت که اولا سلیقه افراد متفاوت است و ممکن است ویو و یا منظره ویلا را دوست نداشته‌باشید و دوما ساخت بی رویه ویلا در یک شهرک کوچک در درازمدت ممکن ایت ویو و منظره مورد نظر شما را تحت الشعاع قرار دهد. پس بدون اینکه ویلای شهرکی را ببینید و یا نمایندهای را داشته‌باشید معامله را انجام ندهید
  • بهتر است ویلای شهکری خود را در مناطق بکر و روستایی انتخاب کنید که چشم‌اندازهای طبیعی بهتری دارد و در ضمن رشد زندگی شهری را ندارد ولی باز هم دسترسی فراموش نشود.
  • در انتخاب ویلای شهرکی امنیت منطقه و نگهبانی و یا حراست از ویلاها را در نظر داشته‌باشید. ویلاهای شهرکی باید بهترین حراست را داشته باشد
  • به‌دنبال خرید ارزان‌قیمت همیشه نباشید. بسیاری از ویلاهای شهرکی ارزان‌قیمت به‌دلیل استفاده از مصالح بی‌کیفیت شرایط خوبی ندارند. بهتر است به‌خوبی در این خصوص تحقیق کنید
  • بهترین شهرک‌های ویلایی شهرک‌هایی است که با اصول معماری نوین و با زراحی شیک ساخته‌شده باشند. هرچند مناظر طبیعی مهم‌ترین رکن خرید ویلا در شمال کشور هستند ولی چشم‌انداز و طراحی ویلا را نمی‌توان نادیده گرفت. هر چه نما و طرح ویلاها و شهرک ویلایی بهتر باشد برای روحیه و سلیقه شما هم مناسب‌تر خواهند بود و در ضمن در هنگام فروش ویلا بیشتر جلب توجه خواهد کرد.
  • در هنگام خرید ویلا شهرکی این نکته را در نظر داشته‌باشید که نگهبانان شهرک‌های ساحلی بعضاً حقوق خود را از مالکین دریافت می‌کنند به‌همین دلیل باید قبل از معامله هزینه ماهیانه خود را در قرارداد خرید مشخص کنید.
  • در انتخاب نوع ویلای شهرکی خود در نظر داشته‌باشید که ویلاهای شهرکی یا نزدیک به دریا هستند، یا جنگلی هستند و یا شهری. این موضوع در انتخای شما از این نظر اهمیت دارد که بدانید هر یک از این شهرک ها با چه چشم‌اندازی ساخته‌شده‌اند و نوع مصالح آنها متفاوت هستند.
  • در انتخاب ویلای شهرکی در نظر داشته‌باشید که ویلا را در شهرک ساحلی خرید کنید که امکانات کافی مانند تلفن، آب، برق و گاز را داشته باشد.
  • یک شهکر ساحلی خوب دارای فروشگاه مواد غذایی، رستوران، و سایر امکانات اولیه است
  • شهرک‌های ساحلی مدرن و پیشرفته به دریا و یا مناطق جنگلی دسترسی مناسبی دارند و حتی برای ساکنین خود امکانات گردشگری و رفاهی کافی درنظرگرفته‌اند.
  • ویلاهای ساحلی عمدتاًباید مبله باشند. در این خصوص در نظر داشته‌باشید که تجهیزات زندگی مانند یخچال، مبل، میز و تلویزیون آن از نوع مرغوب و با کیفیت باشد
  • سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی ویلاهای شهرکی را باید بررسی کنید تا بهترین نوع انتخاب شدهباشد
  • در خرید ویلای شهرکی بهتر است خرید خود را از شرکت‌های معتبر و صاحب نام انجام دهید تا تعهدات و پشتوانه لازم را به شما بدهند

ویلاهای شهرکی آرش

شرکت انبوه‌سازان آرش بزرگترین و معتبر ترین شرکت انبوه‌ساز در شمال کشور و در منطقه گیلان، انزلی و زیباکنار است. این شرکت با ساخت پیشرفته‌ترین و مدرن ترین شهرک‌های ساحلی در مناطق آزاد انزل و منطقه آزاد زیبا کنار این امکان را برای سرمایه‌گذاران فراهم نموده تا بتوانند ضمن اطمینان از کیفیت ساخت و مصالح به‌کار رفته با تعهدات این شرکت نسبت به ویلاها در خصوص سرمایه‌گذاری خود و سود این سرمایه‌گذاری در کوتاه مدت اطمینان داشته‌باشند.

مناطق آزاد انزلی و زیباکنار به‌دلیل اینکه یکی از بهترین مناطق آزاد و بندرگاهی ایران هستند همواره رو به رشد و توسعه هستند و بهترین امکانات ترانزیتی و حمل و نقل و تفریحی را در ئل خود جای داده‌اند. استفاده از این قابیلت منطقه‌ای و همچنین ایجاد بهترین کلوپ دریایی شرکت انبوه‌سازان آرش سرمایه‌گذاری و خرید ویلاهای شهرکی در این منطقه را امری پر سود و پربازده کرده که می‌تواند آینده درخشان و مطمئنی برای سرمایه  گذاری خریداران ویلا در این منطقه باشد

شرکت انبوه‌سازان آرش سازنده شهرک‌های ویلایی آرش با دریافت انواع استانداردهای داخلی و بین‌المللی و با به‌کار گیری مجرب‌ترین نیروهای انسانی و مهندسین خبره داخلی و خارجی بهترین و مدرن ترین ویلاها و شهرک‌های ویلایی را در این منطقه و با رعایت تمامی اصول مهندسی سازه ساخته  و با شرایط متنوع به خریداران عرضه می‌کند و با عقد قرارداد شرکتی تمامی تعهدات و ضمانت های لازم را به سرمایه‌گذاران می‌دهد.

برای اطلاع از آخرین شرایط فروش ویلا در شمال با ما تماس بگیرید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×