گیلان، زیباکنار
0133416

راهکارهایی برای فروش ویلا شمال

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1399-01-12
زمان خرید ویلا شمال

راهکارهایی برای فروش ویلا شمال

فروش ویلا شمال یکی از گزینه‌هاییست که خریداران ویلا باید به آن فکر کنند و کسانی که قصد سرمایه‌گذاری در این زمینه را دارند باید با شیوه‌ها و راهکارهای ویلا آشنا باشند. فروش ویلا بدون مشاورین املاک و شرکت‌های معتبر کار بسیار سختی است و اغلب خریداران با دیدگاه منفی به استقبال این خرید می‌روند. درواقع این خریداران نه‌تنها در بازدید از ویلا نهایت سخت‌گیری را انجام می‌دهند، مدارک مالکیت را نیز با وسواس خاصی چک می‌کنند. حتی اگر در حین فرایند فروش ویلا شمال به مشکل کوچکی مشکوک شوند سریعاً واکنش داده و حتی ممکن است معامله را لغو کنند.

البته نگران نباشید! فروش ویلا شمال همانند خرید و فروش هر ملک دیگری قلق خاص خود را دارد و اگر بتوانید از این حربه‌ها استفاده کنید به‌راحتی ویلای خود را خواهید فروخت و از این سرمایه‌گذاری سود خواهید برد. یک ویلا مشخصات خاص خود را دارد، اندازه ویلا، سند مالکیت آن، منابع و امکانات اولیه و محل ساخت ویلا در روند فروش آن اهمیت دارد. بنابراین اگر با چشم باز به‌سراغ این گزینه‌ها بروید و آنها را ترمیم کنید مشکلی نخواهید داشت. توجه‌داشته‌باشید که در فروش ویلا شمال هرگز کلک نزنید و صادق باشید.

 

نکته اول؛ برای فروش ویلا شمال، مثل مشاورین املاک باشید!

باوجوداینکه پیشنهاد اصلی ما برای فروش ویلا شمال استفاده از تجربه و هنر مشاورین املاک و شرکت‌های انبوه‌ساز است، اما اگر می‌خواهید شخصاً این کار را انجام دهید و به‌نوعی مستقل عمل کنید، باید مثل مشاورین املاک حرف بزنید و رفتار کنید. مشاورین املاک بازاریابان خوبی هستند که می‌توانند نقاط قوت یک ملک را برجسته کنند و ایرادات احتمالی آن را در لفافه بپوشانند. درواقع این افراد بدون اینکه دروغ پردازی یا اغراق کنند همان ملک را طوری توصیف می‌کنند که فرد خریدار متوجه مشکلی در ویلا نمی‌شود.

شما هم برای فروش ویلا شمال خود باید از همین هنر استفاده کنید. قبل از اینکه ویلا را برای فروش بگذارید، مجدداً به‌سراغ آن بروید و قسمت‌های مختلف آن را بررسی کنید و ببینید چه قسمت‌هایی از همین ویلا برای خود شما جذاب بوده است. نقاط قوت و ضعف ویلا را یادداشت کنید و در صورت امکان مشکلات آن را برطرف کنید. اکنون زمان آموزش فرا رسیده است! می‌توانید به‌سراغ یکی از مشاورین املاک آشنا بروید و نحوه حرف زدن و معامله آنها را ببینید و به‌تنهایی آنها را تکرار کنید. این شیوه به شما کمک می‌کند که در برابر مشتری حرفی برای گفتن داشته‌باشید. دروغ نگویید! زیرا ممکن است معامله را فسخ کند.

نکته دوم؛ ظاهر ویلا و قسمت‌های آسیب دیده آن را تعمیر کنید!

یکی دیگر از کارهایی که می‌تواند سرعت شما را در فروش ویلا شمال افزایش دهد، رسیدگی به ظاهر ویلا و رفع مشکلات آن است. توجه‌داشته‌باشید که طول عمر یک ویلا معمولاً بالاست و اگر اتفاق خاصی برای آن رخ ندهد، نیازی به تعمیر اساسی نخواهد داشت و رفع ایراد آن هزینه بر نخواهد بود. اولین چیزی که یک مشتری از ویلای شمال می‌بیند، طبیعتاً نمای بیرونی و ظاهر ویلا است و اگر در قدم اول با یک ظاهر نامناسب مواجه شود مطمئن باشید به‌سراغ دیدن بخش‌های داخلی و دکوراسیون آن نخواهد رفت. تعمیر ظاهر ویلا در جذب مشتری و بردن وی به مرحله بعدی بسیار مهم است.

برای اینکه بتوانید مشتری را به خرید وادار کنید و در نگاه اول جذب شود، باید درب ورودی، دیوارهای حیاط و دیوار اصلی ساختمان را رنگ‌آمیزی کنید. حتی اگر این دیوارها ترک برداشته‌اند و نمای نامناسبی دارند باید به فکر تعمیر آنها باشید. تمیز کردن شیشه‌ها، عوض کردن پرده‌ها، تعمیر کردن لامپ‌ها، مرتب کردن فضای حیاط و در صورت نیاز رسیدگی به گیاهان و درختان شما را به رسیدن به هدف خود یعنی فروش ویلا شمال کمک می‌کند. توجه‌داشته‌باشید که این گزینه هزینه‌چندانی ندارد و برای فروش ویلا بسیار مهم است.

نکته سوم؛ نورپردازی و رنگ‌آمیزی داخلی را فراموش نکنید!

حال اگر فکر می‌کنید که نمای بیرونی ساختمان مشکلی ندارد و مشتری را راضی کرده‌اید که نمای داخلی ساختمان را ببیند، باید به‌سراغ رنگ‌آمیزی و نورپردازی داخلی ساختمان بروید و حتی در صورت لزوم دکوراسیون آن را تغییر دهید. معمولاً کسانی که ویلا می‌خرند، در سال اول آن را تعمیر و مرتب کرده و در سال‌های بعد سراغی از آن نمی‌گیرند. این اتفاق برای فروش ویلا یک شکست بزرگ محسوب می‌شود و شک نداشته‌باشید که شما نیز با این روند شکست خواهید خورد. یک نمای داخلی جذاب به معنی نظافت و اهمیت شما به ساختمان در طول اقامت است.

یک برگه بردارید و وضعیت دیوارها، کمدها، سنگ و گچ کاری ساختمان، لامپ‌ها و چراغ‌های داخلی و حتی رنگ دیوارها را بررسی کنید و مشکلات مربوط به هرکدام را بنویسید. سعی کنید نورپردازی ساختمان را به‌حالت ایده‌آل خود درآورید و نور پنجره‌ها و پرده‌ها را تنظیم کنید. دیوارها را با توجه به رنگ اولیه ساختمان رنگ‌آمیزی کنید و اجازه دهید تا کامل خشک شود. اگر ویلا به‌صورت مبله است می‌توانید سرویس مبلمان را نیز تغییر دهید و یک گزینه مناسب را جایگزین کنید. فقط هزینه‌های خود را افزایش ندهید که از فروش ویلا شمال پشیمان شوید.

نکته چهارم؛ آشپزخانه به‌عنوان قلب یک ویلا و حمام و سرویس بهداشتی به‌عنوان نیازهای ضروری ویلا

اگر سابقه خرید ویلا یا هر ساختمان دیگر را داشته‌باشید، احتمالاً دیده‌اید که اولین قسمت‌هایی از فضای داخلی ساختمان که مورد بازدید قرار می‌گیرند، آشپزخانه و سپس حمام و سرویس بهداشتی است. آشپزخانه به‌عنوان قلب یک ساختمان شناخته می‌شود و می‌توان نهایت سلیقه را در طراحی آن به‌کار برد. بنابراین می‌توانید کابینت‌ها را بررسی کنید و در صورتی که شکسته باشند آنها را تعمیر کنید. اگر هم قسمتی از رنگ آنها خراب شده باشد می‌توانید مجدداً آنها را رنگ‌آمیزی کنید.

بخش دیگری که در هنگام فروش ویلا شمال بررسی و تعمیر کنید، حمام و سرویس بهداشتی است. اگرچه این دو قسمت به ندرت دچار مشکل و خرابی می‌شوند ولی پیشنهاد ما این است که حتماً آنها را بررسی کنید و با مواد شوینده قوی بشورید. حتی اگر امکان استفاده از تجهیزات ویژه را دارید سطح کاشی و سرامیک‌ها را پولیش بکشید و آنها را برق کنید.

موارد بسیاری وجود دارد که می‌توانید با تغییر جزئی در آنها روند فروش ویلا شمال خود را بهبود ببخشید. اما مطمئن باشید با اجرای همین نکات ساده و کم‌خرج می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن ویلای خود را بفروشید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در شرکت انبوه‌سازان آرش در تماس باشید.

در این مطلب، چند راهکار ساده ولی مطمئن برای فروش ویلای خود در شمال به شما پیشنهاد می‌دهیم که می‌تواند سرعت فروش شما را بهبود ببخشد. پس با شرکت انبوه‌سازان آرش سازنده شهرک‌های ویلایی آرش، معتبرترین شرکت در زمینه ساخت ویلا در زیباکنار، ویلا شمال و ویلا گیلان، ویلا انزلی همراه شوید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×