گیلان، زیباکنار
0133416

شهرک‌های آرش به‌عنوان بهترین گزینه برای خرید ویلا در شمال

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1399-01-23
شهرک‌های آرش

در این مقاله می‌خواهیم شهرک‌های آرش را به‌عنوان بهترین گزینه برای خرید ویلا در شمال به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید تا مزایای شهرک‌های آرش را برایتان بگوییم.

زمانی که به بحث خرید ویلا در شمال می‌رسیم بسیاری از افراد تنها به فکر راهی هستند که از طریق آن بتوانند هم کم‌ هزینه کنند و هم این که خیلی سریع به ویلا مورد علاقه خود برسند. اگر شما هم جزء این دسته افراد هستید پس حتماً از شهرک‌های آرش دیدن فرمایید.

مدیران شرکت انبوه‌سازان آرش، برای این که بتوانند برای تمام سلیقه ها پیشنهادی داشته‌باشند و پاسخگوی نیاز مخاطب و مشتری خود باشند، طراحی‌های ویلایی خود را در قالب پروژه‌های گوناگون به اجرا در می‌آورد. در حال حاضر کلیه ویلاهای شرکت انبوه‌سازان آرش را می‌توان در 6 دسته گوناگون قرار داد. هرکدام از این شهرک‌های آرش در موقعیت‌های جغراقیایی مختلف با طراحی‌های گوناگون ایجاد شده‌اند.

 

  • شهرک آرش 1 : این شهرک اولین پروژه شرکت انبوه‌سازان آرش است که در سال 1387 در منطقه آزاد بندر انزلی، زیبا کنار ایجاد شده است. تنوع ویلا در این شهرک به 3 دسته قابل تقسیم است. ویلای یک طبقه، دوبلکس و تریپلکس ۲ خوابه و ۳ خوابه. مساحت کلی آن شهرک 10 هزار متر مربع است که شامل 29 ویلا می‌شود. از جمله ویژگی‌های این شهرک نزدیک بودن به جاده و مراکز خرید و چشم‌انداز زیبا است. امکانات این شهرک شامل نگهبانی، سرایداری و دوربین مداربسته است.

 

  • شهرک آرش 2 : این شهرک تجربه دوم شرکت انبوه‌سازان آرش است، که در آن بر اساس خواسته مشتریان از نظرات آن‌ها در ساخت ویلا استفاده شد. این شهرک نیز مشابه شهرک آرش 1 شامل امکاناتی مانند نگهبانی، سرایداری و دوربین مداربسته است.

 

  • شهرک آرش 3 : مدارک مربوط به این شهرک در حال آماده‌سازی است.

 

  • شهرک آرش 4 : به‌دنبال ویلای مدرن و لوکس می‌گردید؟ شهرک آرش 4 می‌تواند بهترین انتخاب باشد مساحت کلی این شهرک 29 هزار متر مربع است که تنوع ویلایی در آن به 3 گروه مختلف تقسیم می‌شود. ویلاهای یک طبقه، دوبلکس و دوطبقه ۲ تا ۵ خواب. طراحی‌های 85 واحد ویلای این شهرک آرش، الهام گرفته از طرح‌های اروپایی و اسپانیایی است. چیدمان ویلاها در این شهرک به گونه‌ای در نظر گرفته‌شده‌اند که شباهتی بین آن‌ها وجود ندارد. همچنین از نظر فضای داخلی شباهتی وجود ندارد. این شهرک دارای چشم‌اندازهای بی‌نظیر است.موقعیت جغرافیایی این شهرک در کنار تالاب زیبا کنار در نظر گرفته‌شده است که محیطی آرامش‌بخش با چشم‌اندازهای بی‌نظیر برای شما فراهم می‌آورد.

 

  • شهرک آرش 5 : اگر به‌دنبال ویلا با ساخت منحصربه‌فرد هستید باید از ویلاهای شهرک آرش 5 دیدن فرمایید. تمامی ویلاهای این شهرک به‌صورت دوبلکس طراحی شده‌اند چیزی خواسته بسیاری از افراد هنگام خرید ویلا در زیبا کنار است. متراژ زمین این ویلاها همگی 265 متر است که دارای بنای مفید 165 متر است. یکی از بهترین ویژگی‌های این شهرک این است که با ساحل دریا تنها 700 متر فاصله دارد!

 

  • شهرک آرش 6 : ویلاهای موجود در این شهرک در حال ساخت با طراحی‌های برگرفته از طرح‌های رومی است. مساحت کلی این شهرک چیزی حدود 5 هزار متر مربع است که شامل 14 واحد ویلا است. ویژگی برجسته این شهرک نزدیکی به ساحل دریای کاسپین است. اگر به‌دنبال سرمایه‌گذاری بلند مدت و یا کوتاه مدت هستید خرید ویلا در این شهرک می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

شرکت انبوه‌سازان آرش با داشتن بیش از 13 سال تجربه در زمین، خرید و فروش ویلا در زیبا کنار و شمال همواره به‌دنبال رویکردهایی بوده است تا بتواند راحت ترین روش خرید ویلا را به شما ارائه دهد. کارمندان و افرادی که در گروه شهرک آرش در حال فعالیت هستند همگی دارای تجربه کافی هستند و می‌توانند در زمینه خرید ویلا شما را راهنمایی کنند. با شرکت انبوه‌سازان آرش سازنده شهرک‌های ویلایی آرش، معتبرترین شرکت در زمینه ساخت ویلا در زیباکنار، ویلا شمال و ویلا گیلان، ویلا انزلی همراه شوید.

با خرید ویلا در شهرک‌های آرش دیگر نیازی نیست که نگران وضعیت سند زمین و ویلا باشید چرا که از همان ابتدا سند به‌صورت رسمی به‌نام شما خواهد شد.

همراهان عزیز علاوه بر اینکه مدیران اجرایی شرکت انبوه‌سازان آرش تنوع طراحی را در اختیار شما قرار می‌دهند شرایط خرید ویلا در شمال رانیز برای شما به گونه‌ای مهیا می‌کنند تا تحت فشار از نظر اقتصادی قرار نگیرید. مسئله پرداخت هزینه برای خرید ویلا همیشه یک نگرانی است و معمولاً افراد کمی هستند که بتوانند تمام هزینه را یک جا پرداختنمایند. شهر آرش برای رفاه حال شما پیشنهاد می‌دهد تا قسمتی از هزینه ویلا را ابتدا پرداخت کرده و بقیه را طی اقساط 12 ماهه بپردازید. همچنین شما می‌توانید برای پرداخت مابقی از وام‌های بانکی استفاده نمایید.

بهترین گزینه برای خرید ویلا

شهرک‌های وبلایی آرش امیدوار است که بتواند با طرح‌های خود خرید ویلا در منطقه زیبا کنار آسان‌تر کند تا شما بتوانید با سرمایه‌گذاری از این طریق شاهد نتایج مثبت آن باشید.

 

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×