گیلان، زیباکنار
0133416

متریال لازم برای ساخت ویلا لوکس در شمال

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1397-03-25
ساخت ویلا لوکس

ویلا لوکس در شمال

برای داشتن یک زندگی لوکس لازم است که از وسایل لوکس برای زندگی‌کردن استفاده کنید. یکی از آرزوهایی که برای هر کسی وجود دارد داشتن یک ویلای لوکس در شمال کشور است. در این مقاله به این موضوع می‌پردازیم که چه عواملی موجب لوکس شدن ویلا می‌شوند و متریال لازم برای ساخت ویلای لوکس کدام هستند. همراه ما باشید.

دو واژه دریا و لوکس هر دو به‌خودی خود یادآور یک زندگی راحت، سالم و امن برای ما هستند. حال هر دو را در یک پکیج تصور کنید. ساخت ویلای لوکس در شمال با چشم‌انداز دریا! می‌تواند عالی باشد اگر شما هر بار که از ویلای لوکس شاهد دریای آبی و ماسه های طلایی رنگ باشید.

اما متریال لازم برای ساخت ویلای لوکس در شمال کشور کدام است؟ در صورتی که شما خود می‌خواهید ساخت ویلای خود را به عهده بگیرید یعنی قادر خواهید بود کیفیت تمامی موادی که برای ساخت ویلای شما استفاده می‌شود را تعیین کنید.

متریال لازم برای ساخت ویلای لوکس در شمال :

موقعیت جغرافیایی ویلا

اولین موردی که شما به آن نیاز دارید داشتن یک زمین با موقعیت جغرافیایی مناسب است. معمولاً افرادی که به‌دنبال خرید و فروش ویلا در شمال کشور هستند، ویلای ساحلی اولین گزینه آنها است. بنابراین زمین ویلای ساحلی خود را به گونه‌ای انتخاب کنید که هم دارای فاصله مناسبی تا ساحل دریا باشد و هم این که نزدیک به مراکز رفاهی و تفریحی باشد.

توجه‌داشته‌باشید که این موضوع خیلی دارای اهمیت است در وصرتی که ویلای شما بسیار هم زیبا و لاکچری باشد اما اگر به ساحل و یا مراکز مورد نیاز نزدیک نباشد ممکن است خیلی هم لوکس به‌نظر نیاید!

نوع مصالح ساختمانی

مسئله بعدی انتخاب نوع مصالحی است که شما می‌توانید برای بدنه اصلی ویلا استفاده کنید. برخی از افراد عقیده دارند استفاده از ویلاهای پیش‌ساخته از جنبه‌های بسیاری مناسب است از طرف دیگر برخی تمایل دارند ویلای خود را به سبک ساخت سنتی ویلا بسازند. در صورتی که ویلای پیش‌ساخته را انتخاب کنید که چندان آزادی عمل برای تنوع در طرح ویلا نخواهید داشت.

اما در صورتی که ویلای خود را به سبک سنتی می‌خواهید بسازید باید به طول عمر ویلای خود توجه زیادی داشته‌باشید. شمال کشور ناحیهای مرطوب همراه با بارش‌های زیاد است. بنابراین باید مصالح پیاه اصلی ساختمان به گونه‌ای انتخاب شود که با گذشت زمان ساختمان دچار نشست نشود.

به‌عنوان مثال برخی از افراد برای پایه گذاری ساختمان از دیوارهایی با پهنای زیاد به‌جای استفاده از بتن و میلگرد استفاده می‌کنند. شاید در نگاه اول تفاوت زیادی به‌چشم نیاید ولی با گذشت زمان قطعاً ساختمان دچار نشست خواهد شد. بنابراین برای ساخت ویلای لوکس تنها نباید به ظاهر توجه کرد بلکه از پایه همه‌چیز باید به بهترین نحو انتخاب شود.

سقف ویلا

متریال لازم برای ساخت ویلای لوکس

سقف ویلا در زیبایی ویلا بسیار موثر است و هنگام ساخت ویلای لوکس شما با گزینه‌های مختلفی از سقف چه از نظر جنس و چه از نظر طرح رو به رو هستید. شما بسته به‌سلیقه خود می‌توانید سقف از جنس تایل، سقف آسفالتی، سقف سنگ چوبی، سقف توفال چوبی و … انتخاب کنید. چیزی که اخیراً در سقف ویلای لوکس استفاده می‌شود، صفحه هیا خورشیدی برای تامین انرژی ویلا است.

اگر شما هم از این فناوری در ساخت ویلای لوکس خود استفاده کنید می‌توانید علاوه بر داشتن ویلای لوکس، زندگی در ویلای سبز را نیز تجربه کنید.

بعد از این که شما کلیت ساخت ویلای لوکس خود را اجرا کردید نوبت به اجرای نکات ریز است. به‌عنوان مثال اینکه جنس کف ساختمان از چه چیزی باشد؟ امروزه بسیایر از افراد به داشتن ویلای لوکس و مدرن علاقه دارند به‌همین دلیل ترجیح می‌دهند که کف ویلای آن‌ها از سرامیک یا پارکت باشد. البته تقریباً فکر کنم همه می‌دانیم که پارکت برای شما گران تر تمام می‌شود ولی زیبایی هم که به ویلای شما می بخشد در مقایسه با سرامیک نخواهد بود!

نورپردازی ساختمان ویلا

ساخت ویلای لوکس

مسئله بعدی نحوه نورپردازی ساختمان ویلا است. نمای ساختمان در شب می‌تواند  از طریق نورپردازی که شما انجام داده‌اید بسیار زیبا باشد. برای داشتن ویلای لوکس حتماً از یک گروه متخصص در زمینه نورپردازی استفاده کنید تا با توجه به معماری ساختمان شما، بهترین سیستم نوری را برای شما پیاده‌سازی کنند.

ساخت استخر برای ویلا

یکی دیگر از مواردی که موجب زیبایی ویلای شما می‌شود و همچنین راحتی لازم را برای کاربران فراهم می‌کند، داشتن یک استخر است. ساحلی بودن ویلا لزوماً به این معنا نیست که هر موقع خواستید می‌توانید برای شنا به دریا بروید، پس داشتن یک استخر می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

برای داشتن یک استخر در ویلای لوکس خود باید مواردی مانند سایز استخر، رنگ و طبیعت کناری آن را مورد توجه‌داشته‌باشید تا بتوانید بیشترین لذت را از آب تنی در آن ببرید و به بهبود منظره ویلای لوکس خود کمک کرده باشید.

ساخت ویلای لوکس

همراهان عزیز هنگام ساخت ویلای لوکس ممکن است شما نظرهایی داشته‌باشید که تنها از دید تئوری خوب به‌نظر برسند ولی هنگامی که نوبت به ساخت می‌رسد چندان جالب نباشند. به‌همین دلیل توصیه می‌شود برای ساخت ویلای لوکس خود حتماً از یک گروه متخصص به انجام این کار استفاده کنید که به اندازه کافی نمونه کار از آن‌ها دیده‌اید. به این وسیله شما یک دید کلی از نحوه ساخت ویلای لوکس خود خواهید داشت.

شرکت انبوه‌سازان آرش با ساخت شهرهای مختلفی در طرح‌ها و معماری‌های گوناگون توانسته است در حدود بیش از 15 سال پاسخگوی نیاز افراد هنگام خرید و فروش ویلا در شمال، زیبا کنار، بندر انزلی  و … باشد. بنابراین اگر به‌دنبال یگ گروه خبره در زمینه ساخت‌وساز ویلا هستید می‌توانید از طریق شماره‌های موجود در سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×