گیلان، زیباکنار
0133416

زیبایی‌های مسیر تهران به زیباکنار

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1397-08-01
مسیر تهران به زیباکنار

ویدیویی زیبا از مسیر تهران به‌سمت زیباکنار که سرتاسر جاده از طبیعت فوق‌العاده برخوردار است و در طول مسیر نیز می‌توانید از فضای بکر گیلان علی‌الخصوص خط ساحلی زیباکنار استفاده کنید و از طبیعت موجود لذت کافی را ببرید.

استان گیلان از جمله استانی های شمالی کشور محسوب می‌شود که دارای آب‌وهوای معتدل و مرطوب است. مرکز استان گیلان شهر رشت است. استان گیلان به‌دلیل وجود ذخایر غنی آب و خاک حاصلخیر وجود دریا و جنگل، آبشار و دریاچه و … عنوان نگین گردشگری ایران را یدک می‌کشد شهری زیبا با جاذبه‌های گردشگری فراوان. معمولاً استان گیلان را با دریا و جنگل می‌شناسند. خرید ارزان زمین در گیلان و همچنین خرید زمین ارزان گیلان به شما این امکان را می‌دهد تا در نگین گردشگری شهر ایران صاحب زمین شوید و یک سرمایه‌گذاری در این رابطه انجام دهید. فروش ارزان زمین در گیلان طی سال‌های گذشته در این استان وجود داشته است.

نگاهی گذرا به تاریخ استان گیلان نگین گردشگری ایران:

استان گیلان در گذشته مرکز اقوام مختلفی من‌جمله گیل و دیلم بود. این استان در گذشته به وارنا معروف بود و یونانیان این سرزمین را کادوسیان می‌نامیدند. گفته می‌شود گیل ها در دوره حکومت مادها مستقل بودند و کورش هخامنشی با کمک گیل ها توانست دولت قدرتمند ماد را منقرض کند. در دوران قاجاریه گیلان به‌عنوان دروازه اروپا شهرت یافت. در نهضت مشروطه گیلان نقشی مهمی را برعهده داشت. استان گیلان بزرگمردان زیادی را در خود جای داده است. شهر شعرا و مشاهیر، وجود مبارزان سرسختی همچون میرزا کوچک‌خان جنگلی و .. که نشان از عدم ظلم‌پذیری مردمان این منطقه است. گیلانیان در زمان انقلاب اسلامی ایران و به ثمر رساندن پیروزی انقلاب نیز نقش پررنگی داشته‌اند.

طبق برآوردهای و باستان‌شناسی های انجام‌شده تاریخ گیلان به‌دوره پیش از آخرین یخبندان بین ۵۰ تا ۱۵۰ هزار سال پیش می‌رسد که این نشان‌دهنده تاریخ غنی و پرا فراز نشیب استان گیلان است. فروش زمین ارزان گیلان در استان گیلان وجود دارد که شما می توایند به‌راحتی از طریق شرکت آرش درخواست زمین کنید.

مساحت استان گیلان :

استان گیلان دارای مساحتی بالغ بر ۱۴۰۴۳ کیلومتر مربع است. استان گیلان همچنین از ۱۶ شهرستان تشکیل شده است که عبارتند از:آستارا، آستانه آشرفیه، بندر انزلی، تالش، سیاهکل، املش، ماسال، رضوانشهر، رشت، لنگرود، فومن، صومعه‌سرا، لاهیجان، رودبار، رودسر، شفت است. استان گیلان به‌دلیل چشم‌اندازهای طبیعی که در خود جای داده است، عنوان نگین گردشگری ایران را از آن خود کرده است، چرا که همچو نگینی بر پهنه این گسترده خاکی می‌درخشد. با خرید زمین ارزان گیلان و خرید ارزان زمین گیلان صاحب زمین شوید.

ویدیویی زیبا از مسیر تهران به‌سمت زیباکنار که سرتاسر جاده از طبیعت فوق‌العاده برخوردار است و در طول مسیر نیز می‌توانید از فضای بکر گیلان علی‌الخصوص خط ساحلی زیباکنار استفاده کنید و از طبیعت موجود لذت کافی را ببرید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×