گیلان، زیباکنار
0133416

معرفی منطقه ساحلی حاجی‌بکنده

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1399-02-06
منطقه ساحلی حاجی بکنده

از سواحل زیبای استان گیلان می‌توان به منطقه ساحلی حاجی‌بکنده اشاره کرد. منطقه ساحلی توریستی حاجی‌بکنده سالانه گردشگران زیادی را به سوی خود جلب می‌کند. منطقه ساحلی حاجی‌بکنده در روستای به‌ همین نام از توابع بخش خشک‌بیجار شهر رشت است.

در دهستان حاجی‌بکنده دو رودخانه قرار دارد. رودخانه امین آباد در شرق روستا و رودخانه حاجی‌بکنده در غرب روستا، زیبایی منحصربه‌فردی را به دهستان حاجی‌بکنده بخشیده است.

اگر قصد سفر و مسافرت دارید و عاشق طبیعت و مناطق ساحلی هستید پیشنهاد ما به شما بازدید از منطقه ساحلی حاجی‌بکنده است. با خرید زمین در زیباکنار و یا زمین زیباکنار می‌توانید با سرمایه‌گذاری در این بخش و فروش زمین زیباکنار درآمد کسب کنید و از عواید آن استفاده نمایید.

با شرکت انبوه سازان آرش سازنده شهرک‌های ویلایی آرش همراه شوید تا منطقه ساحلی حاجی بکنده را بیشتر بشناسیم.

منطقه ساحلی حاجی‌بکنده در کجا قرار دارد

منطقه ساحلی حاجی بکنده در رشت استان خشک‌بیجار و در دهستان بکنده جای گرفته است. روستایی زیبا و سرسبز که باید زیبایی‌های آن را از نزدیک دید و لمس کرد. حاجی‌بکنده در حدود 10 کیلومتری شمالی شرقی شهرستان خشکبیجار و در سی و سه کیلومتری شهر رشت قرار دارد.

فاصله شهر رشت تا روستای حاجی‌بکنده در حدود 40 الی 50 دقیقه است که شما به‌راحتی می‌توانید هنگام سفر به رشت به منطقه ساحلی حاجی‌بکنده سفر کنید و ساحل زیبا و پر خروش آن را به نظاره بنشینید. با خرید زمین در زیباکنار در منطقه گردشگری زیباکنار صاحب زمین شوید و از آپشن‌های رفاهی موجود در زیباکنار استفاده نمایید.

ویژگی‌های منطقه ساحلی حاجی‌بکنده

منطقه ساحلی حاجی بکنده در یک منطقه توریستی و گردشگری واقع‌شده است. زوج‌های جوان معمولاً شروع زندگی مشترکشان را در کنار این ساحل جشن می‌گیرند و شروع عشق و ماه عسل خود را در این منطقه خاص سپری می‌کنند. منطقه ساحلی حاجی‌بکنده در زمینی به مساحت صد هکتار و در مسیر جنگلی و ساحلی واقع‌شده است.

توجه‌ داشته‌ باشید که این منطقه ساحلی جنگلی را در لیست مناطق گردشگری استان گیلان به‌ ثبت رسانده‌اند. امکانات خدماتی و رفاهی از قبیل محل اقامت، محل بازی، سرویس‌های بهداشتی و قایق‌سواری و… در این منطقه ساحلی گردشگری وجود دارد که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

در داخل روستا نیز مردم محلی با ساختن سوئیت به گردشگران سرویس‌دهی می‌کنند. خرید ویلا زیباکنار می‌تواند انتخاب شما برای گذراندن ماه عسل و جشن یکی شدن شما با عشق جاودانه‌تان باشد. فروش زمین زیباکنار طی سال‌های اخیر گسترش فراوانی پیدا کرده است.

اگر قصد خرید زمین و سرمایه‌گذاری در این بخش را دارید با خرید زمین زیباکنار یک اتفاق خاص برای سرمایه‌گذاری را تجربه کنید. هم‌جواری منطقه ساحلی حاجی‌بکنده با ساحل جفرود و منطقه آزاد انزلی باعث‌ افزایش تعداد مسافرانی که از این منطقه بازدید به عمل می‌آورندشده است.

جاذبه‌های گردشگری منطقه

پس از بازدید از منطقه ساحلی حاجی‌بکنده شما می‌توانید از مناطق و جاذبه‌های گردشگری روستا نیز دیدن‌ کرده و لذت ببرید. فروش ماهی تازه و ساحل شنی و… زیبایی را به انسان منتقل می‌کند. خرید و فروش زمین در زیباکنار طی سال‌های گذشته  ویلاسازی را در استان گیلان و منطقه زیباکنار رونق داده است.

تماشای طلوع و غروب خورشید از ساحل حاجی‌بکنده لحظات منحصربه‌فردی برای انسان است که باید این زیبایی را از نزدیک لمس کنید. هنگام غروب وقتی خورشید بر پهنای دریا قد علم می‌کند صحنه‌های فوق‌العاده‌ای از طبیعت را نمایان می‌کند. این منظره زیبا سوژه مناسبی برای عکاسی است تا این زیبایی را نشر داده و در آلبوم خاطرات خود ثبت کنند.

پوشاک مردمان و زنان روستا که لباس‌هایشان را با رنگ‌های شاد مزین کرده‌اند، پیام‌آور شادی برای مسافران است که قدم به منطقه‌ای گذاشته‌اند که باید شاد زیستن را بیاموزند و آن را سرلوحه زندگی خود قرار بدهند. ساحل همچنان حس آرامش را به آدمی منتقل می‌کند و دریا همچنان مواج است و این بزرگترین پارادوکس زندگی است. خرید و فروش زمین در زیباکنار طی سال‌های اخیر به‌خاطر موقعیت سوق‌الجیشی منطقه زیباکنار گسترش چشمگیری داشته است.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×