گیلان، زیباکنار
0133416

ویلا ارزان در شمال

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1396-12-18
معماری ویلا در شهرک آرش

داشتن یک ویلا ارزان در شمال کشور موقعیت بسیار خوبی را برای اوقات فراغت هر شخص فراهم می‌کند. با توجه به فشار های عصبی و مشغله‌های شهری. یک پناهگاه بی‌نظیر در شمال کشور، دارای ارزشی بی‌اندازه است.

مزایای خرید ویلا ارزان در شمال

در حال حاضر بسیاری از مردم برای گذران اوقات فراغت خود، به شمال کشور سفر می‌کنند. همچنین مهم‌ترین دغدغه این مسافرین، پیدا کردن سرپناه و یک ویلای ارزان و مناسب است.

در چنین اوضاعی تهیه کردن یک ویلای ارزان‌قیمت نه‌تنها رفت‌وآمد شما را به شمال کشور آسان‌تر می‌کند، بلکه مشکل پیدا کردن مسکن مناسب و ارزان را به‌طور کامل حل می‌کند.

همچنین با توجه به توسعه صنعت توریسم و قرارگیری این منطقه بر نبض اقتصاد کشور، نمودار قیمت مسکن در شمال کشور صعودی است می‌تواند یک خرید ارزان ولی سودده را برای شما تضمین کند.

راهکار خرید یک ویلای مناسب

شرکت انبوه‌سازان آرش، با بیش از چهارده‌سال سابقه درخشان تاکنون موفق به ساخت سیزده شهرک ویلایی در شمال کشور بوده است. همچنین این شرکت، مالک ویلاهای انفرادی و اختصاصی بی‌نظیری در سرتاسر شمال کشور است. تمامی این ویلاها، با معماری روز دنیا و با نهایت کیفیت ساخت، بنا شده‌اند.

دو نوع معماری زیبا

در مجموع، این ویلاها در دو نوع معماری کلاسیک و یونانی طراحی شده‌اند. که نظیر آنها را در هیچ‌کجای کشور نخواهید دید. هر ویلا دارای فضای سبز محصور و اختصاصی با مساحتی مناسب است. که موجب ایجاد فضایی امن، برای شما و خانواده عزیزتان می‌شود.

یک‌طبقه تا دوبلکس

ویلاهای شرکت آرش، در ساختار های یک طبقه، دوبلکس و دوطبقه بنا شده‌اند. همچنین باید گفت که هرکدام از ویلاهای شهرک آرش، دارای دو الی پنج خوابه است. که می‌توانید بسته به‌سلیقه و جمعیت خانواده خود. هر نوع را بدون هیچ تردیدی انتخاب کنید و از کیفیت آن مطمئن باشید.

شرکت آرش، شهرک‌هایی تحت عنوان VIP برای مشتریان سخت‌پسند طراحی کرده است. ویلاهای این شهرک ها، بنا شده با معماری مدرن هستند و دارای آخرین تکنولوژی‌های روز هستند.

ویلاهای VIP

قیمت ارزان این ویلاها نسبت به سرویس و تکنولوژی بی‌نظیری که در ساخت آنها به‌کار رفته است باعث افزایش ارزش خرید ویلاهای VIP شهرک آرش شده‌است. همچنین این ویلاها در انواع یک الی پنج خوابه بنا شده‌اند. تا دست شما را در انتخاب، کاملاً باز بگذارند.

قیمت ارزان و کیفیت بالا

به‌طور کلی اگر بخواهیم نسبت قیمت ویلاهای آرش را به کیفیت آنها در نظر بگیریم. باید با قاطعیت اعلام کنیم که با خرید ویلا از شرکت آرش بالاترین کیفیت و رفاه ممکن را در ازای قیمتی ارزان تهیه می‌نمایید. به‌همین دلیل به شما اطمینان خاطر می دهیم. که بهترین گزینه ممکن را تنها و تنها می‌توانید در شهرک آرش پیدا کنید.

ارزان‌قیمت‌بودن ویلاهای شرکت آرش، شرایط مناسبی را برای اقشار مختلف کشور فراهم‌آورده است تا که با توجه به بودجه و سرمایه مدنظر خود، بهترین ویلاها را در مناسب‌ترین مناطق شمال کشور و با ارزان‌ترین قیمت خریداری نمایند. به‌لطف خداوند متعال، شهرک آرش در طی فعالیت خود، توانسته است دیدگاه مردم را نسبت به خرید ارزان‌قیمت عوض کند.

خرید ارزان همواره نمایانگر عدم وجود کیفیت در کار نیست. بلکه شرکت آرش، سعی در این داشته که با نادیده‌گرفتن منفعت خود، نهایت کیفیت ممکن را با ارزان‌ترین قیمت، در اختیار مشتریانش قرار دهد.

شرکت آرش، با توجه به نیازهای فعلی جامعه، قصد دارد. امکان خریدی آسان و ارزان را برای هموطنان عزیزمان فراهم آورد تا که بدون در نظر گیری محدودیت‌های مالی و بدون صرفنظر از کیفیت ساختمان، انتخابی ارزان‌قیمت و بسیار با کیفیت داشته‌باشند.

شما می‌توانید هر لحظه از شبانه‌روز با مسئولین شرکت آرش تماس‌گرفته و از راهنمایی‌های بی‌‎دریغ آنان استفاده کنید.

«یک خرید ارزان، بیانگر عدم وجود کیفیت در سازه نیست»

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×