گیلان، زیباکنار
0133416

پارک جنگلی سراوان کجاست ؟

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1399-01-17
پارک جنگلی سراوان

پارک جنگلی سراوان کجاست؟

استان گیلان یک منطقه منحصربه‌فرد با جاذبه‌های طبیعی و پوشش گیاهی بی‌نظیر است. در این استان انواع گونه‌های درختی و گیاهی وجود دارد. یکی جاذبه‌های دیدنی این استان پارک سراوان است. پارک سراوان یکی از قدیمی ترین جنگل‌های استان رشت است. پارک جنگلی سراوان در استان گیلان و در پانزده کیلومتری شهر رشت  قرار دارد.

این پارک زیبا و سرسبز یکی از بی‌نظیرترین جلوه‌های طبیعت استان گیلان است، که دارای مناظر و چشم‌اندازهای زیبایی است، که آدمی از دیدن آن لذت می‌برد و جان تازه‌ای می‌گیرد. شرکت انبوه‌سازان آرش که در زمینه ساخت ویلا در استان گیلان فعالیت می‌کند شرکت انبوه‌سازان آرش با فروش ویلای قسطی زیباکنار خرید ویلا زیباکنار را برای شما امکان‌پذیر می‌کند. خرید ویلای زیباکنار به شما این امکان را می‌دهد تا به تمامی نقاط گردشگری گیلان دسترسی آسانی داشته‌باشید.

بخش‌های مختلف پارک جنگلی سراوان

وسعت پارک سراوان در حدود 1488 هکتار است که در قسمت غربی جاده رشت –تهران قرار دارد.  در این پارک گونه‌های مختلف گیاهی وجود دارد. بازدید و گذر از این پارک جنگلی حس و حال دیدنیای را به نمایش می‌گذارد، که تا به حال نظیرش را تجربه نکرده‌اید. با خرید ویلا زیب کنار در ساحل زیبا کنار صاحب ویلا شوید و از مناطق اطراف لذت ببرید. توجه‌داشته‌باشید که پوشش درختی پارک جنگلی سراوان از دو بخش تشکیل شده است یک بخش آن جنگل طبیعی و دست‌نخورده است و بخش دیگر آن جنگل دست کاشت است که هرکدام از آنها ویژگی مربوط به‌خود را دارد. شرکت انبوه‌سازان آرش برای ویلا دار شدن تمام قشرهای جامعه اقدام به فروش ویلای قسطی زیباکنار نموده است.

در پارک سراوان و در بخش طبیعی این جنگل موزه میراث روستایی کشور قرار دارد. توجه‌داشته‌باشید بازدید از پارک جنگلی سراوان رایگان است. شما می‌توانید همه روزه از این پارک بی‌نظیر بازدید کنید. با خرید ویلای زیباکنار زیبایی را به خانواده خود هدیه دهید. در پارک جنگلی سراوان امکانات خدماتی و رفاهی برای آسایش و امنیت مسافران و گردشگران تعبیه شده است، که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

امکاناتی همچون پارک بازی کودکان، وجود پارکینگ ،وجود کلبه‌های اقامتی با مکان‌های برای روشن‌کردن آتش و پخت کباب، زمین والیبال و کلی امکانات دیگر. شما می‌توانید از کلبه‌های داخل پارک جنگلی سراوان که متناسب با طبیعت پارک ساخته‌شده‌اند استفاده کنید. نزدیکی پارک جنگلی سراوان به جاده سراسری و همچنین مرکز شهر سبب‌شده تا گردشگران زیادی از این پارک جنگلی دیدن کنند. این پارک به‌دلیل بافت جنگلیای که دارد از سایر پارک‌ها متفاوت است و حس و حال گذر از لابه لای درختان بلند و پوشش گیاهی سرسبز که منطقه را پوشانده بی‌نظیر است، که باید این زیبایی و حس حال را از نزدیک دید و لمس کرد. شرکت انبوه‌سازان آرش با فروش ویلای قسطی زیباکنار در کنار مسافران و گردشگران است تا بتوانند به‌راحتی ویلا خود را تهیه کنند.

سخن پایانی

پارک جنگلی سراوان این پارک قدیمی بی قدری زیباست که چشم هر بیننده‌ای را به‌خود جلب می‌کند. در ابتدای ورودی این پارک جنگلی آبگیر کوچکی با دو قایق قو شکل برای گشت‌وگذار  وجود دارد، که باعث زیبایی دو چندان پارک شده است. همچنین در این پارک یک سکوی چوبی براش ساخته‌اند تا زیبایی پارک جنگلی سراوان کامل شود. این پارک جنگلی تمامی زیبایی‌های طبیعی و انسانی یک پارک فوق‌العاده را دارا است، تا زمانی مسافران به این پارک می‌آیند حسابی لذت ببرند. با خرید ویلای زیباکنار همچون زیباکنار زیبایی را به نزدیکان خود هدیه دهید.

گذر از این پارک جنگلی زیبا  با گونه‌های جانوری مختلف و صدای آوای پرندگان که در لابه لای درختان آوای زندگی را فریاد می‌زنند شنیدنی است. در پارک جنگلی سراوان شما می‌توانید از طبیعت جنگلی نهایت لذت را ببرید، و یک خاطره شیرین را از پارک و جنگل در ذهن خود ثبت کنید. شرکت انبوه‌سازان آرش مفتخر است که توانسته با فروش ویلای قسطی گیلان گامی مهم در جهت ویلا دار شدن مردم عزیز ایران بردارد.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×