گیلان، زیباکنار
0133416

معرفی پل چوبی بندر کیاشهر

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1397-01-03
پل چوبی بندر کیاشهر

یکی از مقاصد گردشگری که جاذبه‌های فراوانی نیز دارد پل چوبی بندر کیاشهر است. این پل چوبی و خاطره انگیر سالانه هزاران گردشگر را به سوی خود جلب می‌کند. با خرید ویلا زیباکنار اوقات خوشی را برای خانواده خود به‌ارمغان بیاورید. شرکت انبوه‌سازان آرش با فروش ویلا زیباکنار به شما در یافتن ویلای متناسب با سلیقه خود  کمک می‌کند. شرکت انبوه‌سازان آرش با ساخت ویلا گیلان و ویلا زیباکنار بهترین امکانات را برای سفر شما تدارک دیده است تا سفری خاطره انگیری را به‌نام خود ثبت کنید.

امروزه گردش و تفریح  بعنوان بخشی از فعالیت‌های روزمره مردم شناخته می‌شود. دیگر مثل گذشته نیست که مردم علاقه‌ای به سفر نداشته‌باشند. زندگی شهری در آپارتمان و آلودگی ها محیطی و خستگی روزمره سبب‌شده که مردم معمولاً آخر هفته‌ها و در تعطیلات به مسافرت می‌روند تا با پیاده‌روی در دل طبیعت ،کوه، جنگل، دریا و ساحل و … فعالیتی کرده باشند و در کنار خانواده و دوستان چند روزی را خوش بگذرانند.

پل چوبی بندر کیاشهر در استان گیلان و در پنجاه کیلومتری شهر رشت و در هفده کیلومتری آستانه اشرفیه قرار دارد. توجه‌داشته‌باشید که پل چوبی بندر کیاشهر در نزدیکی پارک جنگلی کیاشهر قرار دارد. این پل چوبی از میان تالاب بین‌المللی بوجاق می‌گذارد عبور از این پل چوبی خاطره انگیز که یک کیلومتر طول و در حدود 60/2 متر عرض دارد و همچنین عبور از میان نیزارهای بلند به‌همراه پوشش گیاهی سرسبز آن چنان لذت‌بخش است، که گویی آدمی به سرزمین رویاها قدم گذاشته جایی که نه ماشینی است و نه صدایی جز صدای جیک جیک پرندگان که هرکدام آوای خاصی را نجوا می‌کنند. گذر از پل چوبی کیاشهر حس را به آدمی القاء می‌کند که انگاری با طبیعت پیرامون یکصدا شده است.

پل چوبی بندر کیاشهر، پارک جنگلی کیاشهر را به ساحل و دریا متصل می‌کند، این پل چوبی از وسط تالاب بوجاق می گذار. با خرید ویلا در زیباکنار می‌توانید چند روزی را به‌دور از آلودگی‌های شهری سپری کنید فروش ویلا در گیلان به وفور یافت می‌شود که شما می‌توانید به‌راحتی ویلای مورد نظر خودر را خریداری کنید. شرکت انبوه‌سازان آرش سازنده شهرک‌های ویلایی آرش به شما این امکان را می‌دهد تا ویلای گیلان را خریداری و یا از پیش اجاره کنید.

پل چوبی بندر کیاشهر یکی از بهترین مراکز توریستی ایران است که علاوه بر وجود قایق‌سواری می‌توانید از اقامتگاه ها و مراکز تفریحیای که برای رفاه گردشگران تدارک دیده شده است استفاده کنید. تماشای تالاب بوجاق از روی پل چوبی بندر کیاشهر خالی از زیبایی و لذت نیست. این پل فضای زیبایی را در کیاشهر به‌وجود آورده است یک طرف پل به تالاب بوجاق و طرف دیگر آن به دریا و ساحل ختم می‌شود این پل چوبی نیز بر بالای تالاب ایجاد شده است.

با خرید ویلای گیلان می‌توانید اوقات خوشی را در بندر کیاشهر سپری کنید. همچنین می‌توانید با خرید ویلای زیباکنار که به مرکز توریستی و گردشگری شهر متصل است به مکان‌های مختلف گردشگری شهر متصل شوید. خرید و فروش زمین در گیلان به‌واسطه وجود گردشگران بیشمار از بازار خوبی برخوردار است، که شما به وفور می‌توانید آن را در گیلان مشاهده کنید.

تالاب کیاشهر با پل چوبی بند کیاشهر چشم‌اندازه طبیعی خاصی را در منطقه کیاشهر به‌وجود آورده است که چشم هر رهگذری را به‌خود جلب می‌کند. پل چوبی کیاشهر به‌دلیل اینکه در کنار دریا، جنگل و تالاب قرار گرفته است زیبایی خاصی را در خود جای داده است،همین عوامل سبب‌شده تا مقصد اصلی گردشگران باشد. با خرید ویلا زیبا کنار می‌توانید به نقاط مختلف شهر دسترسی داشته‌باشید.با خرید زمین در گیلان می‌تواند برای ما در آینده سودآوری داشته باشد، چرا که این منطقه به‌دلیل پتانسیل بالای گردشگری که دارد قیمت زمین هر روز افزایش پیدا می‌کند.

مسیر ورود به کیاشهر:

اگر از سمت تهران به‌سمت کیاشهر قصد حرکت دارید، بعد از گذشتن از پلیس راه قزوین رشت و سه‌راهی سنگر و عبور از کمربندی لاهیجان به‌سمت کیاشهر تغییر مسیر داده و پس از عبور از شهرهای سنگر، کوچصفان، آستانه اشرفیه به بندر کیاشهر خواهید رسید. بیشتر مسافران از سمت آستانه اشرفیه به کیاشهر وارد می‌شوند.خرید ویلا گیلان می‌تواند زیبایی سفر شما را دو چندان کند پس برای این منظور با شرکت انبوه‌سازان آرش همراه شوید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×