گیلان، زیباکنار
0133416

چرا باید در شهرک‌های ساحلی ویلا خرید؟

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1396-12-27
شهرک‌های ساحلی

چرا باید در شهرک‌های ساحلی ویلا خرید؟  خرید ویلا شمال همیشه از نظر اقتصادی و سرمایه‌گذاری یک مزیت محسوب می‌شود  و تجربه نشان داده که خرید ویلا در شمال نه‌تنها می‌تواند امکانات رفاهی و گردشگری خوبی برای ما به‌همراه داشته باشد بلکه یک مزیت اقتصادی هم برای ما به‌حساب می‌آید.

قبلا در مقالاتی توضیح دادیم که فواید خرید ویلا در شمال چیست و اینکه حضور در مناطق ساحلی تا چه میزان می‌تواند در سلامت جسمی و روحی ما تأثیرگذار باشد.

خرید ویلا در شمال با بررسی شرایط فرد می‌تواند جوانب متفاوتی داشته باشد ولی یکی از موضوعاتی که همیشه بر آن تاکید می‌شود این است که اگر به‌دنبال خرید ویلا در شمال هستید ویلاهای شهرکی را انتخاب کنید. به‌نظر شاید این ایده برای افرادی که به‌دنبال حضور در مناطف خوش آب‌وهوای شما ل و استفاده  از بکری و سکوت این مناطق هستند این موضوع کمی گیج‌کننده باشد که چرا باید ویلا را در شهرک‌های ساحلی خرید.

در زیر به تلاش می‌کنیم تا چرایی خرید ویلا در شهرک‌های ویلایی را بیشتر توضیح دهیم:

  • ویلاهای شمال کشور وقتی در شهرک‌های ویلایی ساخته‌شده باشند با دیدگاه موقعیتی ساخته‌شده‌اند. توضیح آنکه معمولاً موقعیت شهرک‌های ساحلی بهترین موقعیت ها هستند به‌خصوص اگر توسط شرکت‌های انبوه‌ساز معتبر ساخته‌شده باشند. آنها این شهرک‌های ساحلی را در بهترین موقعیت جغرافیایی احداث می‌کنند تا از نظر دسترسی شرایط مطلوبی داشته باشد. صرف نظر از اینکه آنها با انتخاب این موقعیت برای شهرک‌های ساحلی به‌دنبال سود بهتر خود هستند وقتی دسترسی و موقعیت شرهک ساحلی خوب باشد راحت‌تر می‌توانید از انواع راه‌ها و جاده‌های مواصلاًتی به شهرک خود دسترسی داشته‌باشید. در شرایط بارانی و برفی هم می‌توانید بدون محدودیت در ویلای خود زندگی کنید و رفت‌وآمد داشته باشد.
  • دیدگاه و یا به اصطلاح ویو شهرک‌های ساحلی معمولاً به‌شکلی درنظرگرفته می‌شود که ویلای ساخته‌شده در این شهرک ها چیزی از سایر ویلاها کم نداشته‌باشند. آنها معمولاً یا رو به دریا هستند و یا رو به‌طبیعت جنگلی و بکر شمال
  • شهرک‌های ساحلی امنیت فوق‌العاده بالاتری دارند. این شهرک ها دارای یک نگهبانی و یا حراست شبانه‌روزی هستند و این موضوع باعث می‌شود از موضوعات سرقت و تخریب و استفاده بدون مجوز در امان باشید
  • قیمت ویلاهای ساخته‌شده در شهرک‌های ساحلی معمولاً منطقی تر و به‌صرفه تر است زیرا عموماً به‌صورت انبوه ساختته می‌شوند و در این شرایط قیمت تمام‌شده برای پیمانکار کمتر خواهد بود. دلیل آن هم قطعاً استفاده از تجهیزات و مصالح بی‌کیفیت نیست. مطابق با قانون تجارت هر چه میزان خرید بالاتر باشد قیمت تمام‌شده کمتر است و در شهرک‌های ساحلی به‌دلیل عمده خریدن مصالح قیمت‌ها کمتر تمام می‌شود. ضمن اینکه مساحت ویلاها در شهرک‌های ساحلی هم معمولاً کمتر است.
  • ویلاهای شهرکی می‌توانند بسته به موقعیت مکانی خود ارزش گذاری شوند اما آنچه که اهمیت دارد این است که در این شهرک ها به‌دلیل اینکه قالبا چندین خانواده مختلف زندگی می‌کنند همیشه زندگی در جریان است و همین موضوع هم امنیت بالاتری برای ویلا به‌همراه دارد و هم اینکه باعث می‌شود امکانات در اطراف شهرک‌های ساحلی بیشتر تأسیس شود
  • شهرک‌های ساحلی معمولاً در مناطقی ساخته می‌شوند که دستیابی به امکانات شهری، مراکز درمانی و خدماتی و از همه مهم‌تر دریا و طبیعت بسیار ساده است
  • اغلب شهرک‌های ساحلی توسط انبوه‌سازان معتبر و صاحب نام ساخته می‌شوند. این شرکت ها به‌دلیل اینکه به‌دنبال اعتبار خود هستند به‌هیچ‌عنوان از مصالح بی‌کیفیت و یا تجهیزات بی‌کیفیت در ساخت ویلا خود استفاده نمی‌کنند و اغلب از بالاترین استانداردهای ساخت ویلا در شهرک ها استفاده می‌شود.
  • خرید ویلای مبله در شهرک‌های ساحلی خیلی ساده‌تر ممکن است. این ویلاها البته شرایط مختلفی دارند ولی یکی از بهترین محاسن آنها این است که شما نیازی نیست برای تجهیز ویلا اقدام کنید و ویلا آماده استفاده است.
  • در هنگام فروش ویلا همواره ویلاهایی که در شهرک‌های ساحلی قرار دارند مشتری بیشتری نسبت به ویلاهای انفرادی دارند.
  • ویلاهای ساخته‌شده در شهرک‌های ویلایی معمولاً مشکلات مرسوم در ویلاهای شخصی مانند ورثهای بودن، مشکلات سند، نداشتن پروانه ساخت و … را ندارند.

بهترین شهرک‌های ساحلی

شهرک‌های ساحلی زیادی در منطقه شمال ایران ساخته می‌شوند و عمدتاًمالکین این ویلاها ادعای بهترین بودن را دارند. اما در نظر داشته‌باشید که خرید ویلا در شهرک‌های ساحلی خود را همیشه از شرکت‌های صاحب نام و معتبر انجام دهید تا با مشکلات خاصی مواجه نشوید.

شهرکهای ساحلی آرش به روزترین و بهترین شهرک‌های ساحلی در شمال ایران هستند که با توجه به اعتبار فوق‌العاده شرکت انبوه‌سازان آرش سازنده شهرک‌های ویلایی آرش به‌عنوان بزرگترین شرکت ساخت ویلا در شمال کشور خاطر هر خریداری را آسوده می‌کند.

شهرک‌های ساحلی آرش در بهترین منطقه جغرافیایی گیلان و در انزلی و زیباکنار ساخته‌شده‌اند  که ضمن داشتن بهترین دسترسی ها به مراکز شهری و خدماتی و درمانی از جدیدترین تکنولوژی ها و امکانات برای ساخت آنها ساتفاده شده و تمامی مصالح به‌کار گرفته‌شده در ساخت ویلاهای این شهرک‌های ساحلی مرغوب‌ترین و استانداردترین مصالح ساخت‌وساز در شمال کشور متناسب با آب‌وهوای این مناطق است.

شرکت آرش به منطور اطمینان خریداران محترم تمامی تعهدات لازم را به مشتریان ارائه می‌کند و آماده مشاوره و واگذرای ویلاهای شهرک‌های ساحلی خود با شرایط و قیمت‌های متنوع است. برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×