گیلان، زیباکنار
0133416

ویلا در زیباکنار شمال شما را شیفته خود می‌کند.

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1399-01-26
ویلا در زیباکنار

ویلا در زیباکنار شمال یکی از مواردی است که گردشگران و مهمانان استان‌های شمالی کشور ترجیح می‌دهند که اوقات فراغت خود را در آن سپری کنند. در این ویلاها مزایای متعددی دیده می‌شود که می‌توانند نیروی محرکه خوبی برای جذب گردشگران و کشاندن آنها به شهر زیباکنار باشد. از طرفی شهر زیباکنار نیز در موقعیت مناسبی در استان گیلان قرار دارد که باعث‌شده به‌عنوان انتخاب اول بسیاری از گردشگران انتخاب شود.

برای انتخاب ویلا زیباکنار معیارهای مختلفی وجود دارد که برخی از آنها شخصی و برخی نیز عمومی است. اگر بخواهیم یک ویلا در شمال کشور و در استان‌های مانند استان گیلان مورد بررسی قرار دهیم باید به این معیارها رجوع کنیم و با توجه به کیفیت آنها ویلای مورد نظر را انتخاب کنید.

در مورد ویلا زیباکنار علاوه بر این که می‌توان خود ویلا و طراحی و زیبایی آن را در نظر گرفت، می‌توان به شهر زیباکنار نیز اشاره کرد و به پتانسیل آن در مورد جذب گردشگر و همچنین تفریحی و امکانات آن بسنده کرد. به‌عنوان‌مثال، موقعیت جغرافیایی این شهر، نزدیک بودن آن به ساحل، دسترسی به جنگل و سایر امکانات تفریحی و گردشگری معیارهای خوبی هستند که احتمالاً برای سنجش کیفیت ویلا زیباکنار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در این مطلب ما به ۵ عامل منحصربه‌فرد در شهر زیباکنار اشاره خواهیم کرد که می‌تواند هر گردشگری را خرید ویلا زیباکنار ترغیب کنند. پس تا انتها با ما همراه باشید!

 دسترسی شهر زیباکنار و خرید ویلا در زیباکنار

شهر زیباکنار یکی از شهرهای شمالی کشور است که چند شهر مختلف ازجمله رشت، انزلی و صومعه‌سرا هم‌جوار است. این موضوع باعث‌شده است که گردشگرانی که به شهر زیباکنار سفر می‌کنند به‌راحتی به سایر بخش‌های استان گیلان دسترسی داشته‌باشند و بدون محدودیت و کمترین زمان ممکن به آنها نیز سفر کنند. بنابراین کسانی که برای خرید ویلا زیباکنار اقدام می‌کنند می‌توانند اطمینان داشته‌باشند که به‌هنگام خروج از ویلا و سفر به سایر شهرهای استان گیلان زمان زیادی از دست نخواهند داد و به جاذبه‌های سایر شهرها نیز دسترسی خواهند داشت.

فاصله زیباکنار تا تهران چقدر است

اما این شهر به شهر تهران نیز نزدیک است و فاصله آنها تنها ۳۴۰ کیلومتر است. بنابراین؛ کسانی که قصد سفر از شهر تهران به شهر زیباکنار داشته‌باشند، اگر در روزهای شلوغ سفر خود را شروع نکنند می‌توانند اطمینان داشته‌باشند که نهایتاً دو یا سه ساعته به آنجا خواهند رسید. همین موضوع باعث‌شده است که بسیاری از اهالی شهر تهران و استان‌های حومه برای خرید ویلا زیباکنار اقدام کرده از آن به‌عنوان یک گزینه سرمایه‌گذاری استفاده‌کنند.

تنوع در اندازه و طرح ویلا

یکی دیگر از مزایای شهر زیباکنار این است که تنوع ویلا در آن بسیار بالا بوده و حتی می‌توان ادعا کرد که تنوع ویلاهای آن از سایر شهرهای شمال کشور بیشتر است. این موضوع باعث‌شده است که افراد بیشتری امکان خرید ویلا زیباکنار داشته‌باشند و تعداد بیشتری از آنها اقامت در این شهر را انتخاب کنند.

شرکت‌های فعال در زیباکنار شرایطی را فراهم آورده‌اند که انواع ویلاهای ساحلی، جنگلی و شهرکی در آن وجود دارند و همین موضوع به تنوع قیمتی ویلاها کمک بسیاری کرده است. این تنوع بالا در قیمت و طراحی به خریداران امکان انتخاب گزینه‌های متعددی را می‌دهند.

از طرفی باید قبول کرد که همه افراد جامعه از یک سطح فرهنگی، رفتاری و مالی برخوردار نیستند و هرکدام از آنها به یک نوع خاص از ویلا نیاز دارند. بنابراین این افراد ممکن است برای خرید ویلای شهرکی، ویلای معمولی و یا ویلاهای لوکس اقدام کنند. هر چه تنوع ویلا بیشتر باشد، طبیعتاً افراد بیشتری برای خرید ویلا اقدام می‌کنند. تنوع بالا در ویلا زیباکنار باعث می‌شود که تعداد افراد مقیم این شهر بسیار بالا باشد.

تأثیر دریا و جنگل بر انتخاب ویلا زیباکنار

دریا و جنگل دو عامل مهم برای کشاندن گردشگران به استان‌های شمال کشور هستند. حتی اگر تمامی فاکتورهای دیگر را در نظر داشته باشیم، باز باید اعتراف کرد که درصد بالایی از این گردشگران عامل دریا و جنگل را به‌عنوان نیروی مشوق خود معرفی می‌کنند.

این بدین معنی است که هرکدام از شهرهای شمالی کشور به اندازه بیشتری از جنگل و دریا برخوردار باشند می‌توانند گردشگران بیشتری جذب کنند. شهر زیباکنار نیز از این موضوع مستثنا نیست. اتفاقاً به‌دلیل داشتن سواحل زیبا و تمیز و همچنین جنگل‌های بکر و زیبا گردشگران بسیاری جذب می‌کند.

بنابراین با توجه به ظرفیت این دو عامل می‌توان ادعا کرد که دریا و جنگل به رونق ویلا زیباکنار کمک کرده و گردشگران نیز تمایل بیشتری به انتخاب ویلاهای شهر زیباکنار نشان می‌دهند. شهر زیباکنار چندان شلوغ و آلوده نبود و دسترسی بسیار مناسبی به دریا و جنگل دارد. این دسترسی به گردشگران کمک می‌کند که قبل از هر چیزی از آلودگی شهرهای بزرگ فرار کرده و به آب‌وهوا و فضای تمیز این شهر پناه ببرند.

 سایر جاذبه‌های گردشگری و مذهبی

علاوه بر وجود دریا و جنگل، جاذبه‌های گردشگری و مذهبی بسیاری در شهر زیباکنار دیده می‌شود. از این‌رو گردشگران می‌توانند به‌عنوان گزینه دوم برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت از آن‌ها استفاده‌کنند.

یکی از این جاذبه‌ها، پارک جنگلی بوجاق است که تنها در فاصله ۱۰ دقیقه‌ای از شهر زیباکنار قرار دارد. در این پارک جنگلی گزینه‌های تفریحی بسیاری وجود دارد یکی از آنها دریاچه پارک است. در این دریاچه گردشگران می‌توانند به اسکی روی آب، قایق‌سواری و سایر ورزش‌های آبی مانند شنا و آب‌تنی بپردازند.

البته به‌جز این پارک جنگلی جاذبه‌های مذهبی مانند مساجد قدیمی امامزاده‌های متعدد نیز دیده می‌شود. این جاذبه‌ها در نقاط مختلف جنگلی و زیبای شهر زیباکنار قرار دارند. گردشگران به‌هنگام خروج از ویلای خود می‌توانند به آنجا مراجعه کرده و از فضای آنها لذت ببرند.

علاوه بر چند مورد فوق، عوامل متعددی وجود دارد که گردشگران را به خرید ویلا زیباکنار ترغیب می‌کنند. آشنایی با این جاذبه‌ها و عرضه آن‌ها به گردشگران می‌توانند به رونق ساخت‌وساز در این شهر و جذب بیشتر توریست‌های داخلی و خارجی منجر شود.

برای آشنایی بیشتر با ویلاهای شهر زیباکنار و اطلاع از قیمت‌های آنها با ما در شرکت انبوه‌سازان آرش در تماس باشید. همچنین ویژگی‌های ویلاها را از وب‌سایت ما دریافت کنید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×