گیلان، زیباکنار
0133416

5 کاری که به‌هنگام خرید ویلا شمال نباید انجام داد

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1396-12-06
هنگام خرید ویلا شمال

خرید ویلا شمال یکی از کارهایی است که ممکن است بایدها و نبایدهای زیادی داشته باشد و توجه به این اصول می‌تواند شما را از داشتن یک خرید خوب و مطمئن راضی نگه دارد. کسانی که به شمال کشور سفر می‌کنند، وضعیت آب‌وهوای این شهرها را می‌دانند و به‌همین خاطر با توجه به‌شرایط موجود برنامه‌ریزی می‌کنند.

این برنامه‌ریزی همچنین اقامت آنها و نحوه برخورداری از ویلاهای این استان‌ها را شامل می‌شود. در این میان برخی از گردشگران، بنا به دلایل مختلفی، به خرید ویلا شمال ترغیب می‌شوند و بخشی از سرمایه خود را در این استان‌ها خرج می‌کنند.

اما همان‌طور که خرید ویلا در شمال می‌تواند لذت‌بخش باشد، می‌تواند شما را با مسائلی مواجه کند که انتظار آن را نداشته‌اید و حتی دردسرهای بزرگتری برای خود و فروشنده ویلا به‌وجود بیاورید. بنابراین کسانی که تجربه کافی در خرید ملک و یا ویلا را ندارند، باید حتماً از یک فرد مجرب مشورت بگیرند و نهایت تلاش خود را به‌کار گیرند که با شناخت کامل برای خرید ویلا شمال اقدام کنند. ما در شرکت انبوه‌سازان آرش وظیفه خود می‌دانیم که برخی نکات تجربی که در طی سال‌ها تجربه به‌دست آمده‌اند را در اختیار مخاطبان خود قرار دهیم. بنابراین برای خواندن این نکات، تا انتها با ما باشید!

به‌هنگام خرید ویلا شمال احساسی رفتار نکنید!

کسانی که با فضای نمایشگاهی و تجمع چندین فروشنده در یک مکان آشنایی دارند، می‌دانند که فلسفه آنها تحت تأثیر قرار دادن یک خریدار است. این موضوع در مورد خرید ویلا شمال نیز صادق است و اگر تجربه حضور در این بازار را ندارید باید بسیار مراقب باشید. همان‌طور که در مطالب قبلی عنوان شد، ویلاهای ساخته‌شده در شمال کشور، با توجه به موقعیت مکانی و امکاناتی که دارند متفاوت هستند و برای افراد از اقشار مختلف جامعه ساخته‌شده‌اند. این بدین معنی است که به‌هنگام خرید با یک بازار شلوغ با گزینه متعدد مواجه هستید و هرکدام از این گزینه‌ها در وهله اول جذاب هستند.

اما اولین چیزی که می‌تواند شما را در فرایند خرید ویلا شمال نجات دهد و یار و یاور شما باشد این است که احساسات را کنار بگذارید و ویلا را با توجه به سطح درآمد و انتظار خود انتخاب کنید. شما به‌عنوان خریدار به هرکدام از مشاورین املاک شمال کشور مراجعه کنید،

طبیعتاً شما را با گزینه‌های مختلفی آشنا خواهد کرد و نهایت تلاش خود را به‌کار خواهد گرفت تا شما را به خرید ویلا شمال وادار کند. اما اگر قبل از خرید اطلاعات کاملی در مورد ملک داشته‌باشید و وضعیت اقامتی در آن را بدانید، بدون شک دچار احساسات نخواهید شد و با دید باز ویلای مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید.

با چند فروشنده وارد مذاکره نشوید!

یکی از به اشتباهتی که گردشگران هنگام خرید ویلا شمال مرتکب آن می‌شوند، مذاکره هم‌زمان با چند فروشنده است. این اشتباه می‌تواند دردسر شما را بیشتر کند و حتی افراد را نسبت به شما بی‌اعتماد کند. البته یکی از روش‌های مناسب برای گرفتن قیمت ویلا و اطلاع از وضعیت بازار رفتن به چند مشاور املاک و گرفتن اطلاعات از آنهاست. اما زمانی که برای خرید ویلا هنوز تصمیم نگرفته‌اید و دوست دارید چند گزینه دیگر را ببینید، وارد مذاکره شدن کار اشتباهی است.

از طرفی باید توجه‌داشته‌باشید که اگرچه این مشاورین و فروشندگان رقیب هستند، اما در اصل با هم ارتباط دارند و می‌تواند تبعات بدتری برای شما داشته باشد. قبل از خرید ویلا شمال اطلاعات انواع مختلف ویلا را ببینید و سپس وارد مذاکره و معامله شوید.

بدون شناخت وارد بازار خرید ویلا شمال نشوید!

به‌همان اندازه که استان‌ها و شهرهای شمال کشور زیاد و وسیع هستند، تعداد ویلاها هم زیاد و متنوع است. این می‌تواند برای شما و افراد کم تجربه‌نوعی زنگ خطر باشد. زیرا عدم شناخت بازار شما را به فضایی خواهد کشاند که ممکن است در یک بازار رقابتی دچار مشکل شوید. از طرفی محلی که ویلای خود را انتخاب می‌کنید اهمیت بسیاری دارد. به‌عنوان‌مثال، برخی از افراد ممکن است به دلایل شخصی و خانوادگی شهر زیباکنار را انتخاب کنند، در حالی که عده دیگری شهرهایی مانند لاهیجان یا صومعه‌سرا را انتخاب کنند.

بنابراین قبل از اینکه برای خرید ویلا شمال اقدام کنید، حتی‌الامکان به‌صورت حضوری و در غیر این صورت به‌صورت اینترنتی اطلاعات کافی در مورد مشاور املاک و گزینه‌های آنها کسب کنید. این شما این امکان را می‌دهد که قبل از ورود به مذاکره از گزینه‌ها و کیفیت آنها اطلاع داشته‌باشید و با دید باز برای خرید اقدام کنید.

به مدیریت هزینه و بودجه خرید ویلا شمال توجه کنید!

احتمالاً این جمله برای شما هم آشنا باشد که «خوشم آمد خریدم»؛ اما باید اعتراف کرد که این جواب منبع مشکلات بسیار بزرگتری است. همان‌طور که در بخش اول عنوان شد که احساسی خرید نکنید، قرارگرفتن تحت کنترل احساس باعث می‌شود که شما توجه چندانی به بودجه خود نداشته‌باشید و بدون درنظرگرفته مدیریت هزینه خود، برای خرید ویلا شمال اقدام کنید. بسیاری از گردشگران پول خرید ویلا را سرمایه زندگی خود می‌دانند و سعی می‌کنند با یک مدیریت خوب، ضمن لذت‌بردن از تعطیلات، یک سرمایه برای سالیان بعد خود داشته‌باشند.

اما کسانی که تحت تأثیر احساسات خود قرار می‌گیرند بدون در نظر گرفتن سرمایه خود، اقدام به خرید ویلا شمال می‌کنند و این شروع دردسرهای آنهاست. در واقع این گروه برای جبران قیمت ویلا، به‌سراغ پس انداز ضروری خود می‌روند و هر آنچه پس انداز کرده بودند را هزینه می‌کنند. بنابراین خرید ویلا شمال حتماً به سرمایه خود توجه‌داشته‌باشید و گزینه‌های بالاتر از داشته خود را از فرایند انتخاب خارج کنید.

در معامله منعطف باشید
یکی از اصول اصلی معامله و مذاکره این است که نسبت به فروشنده و انتخاب خود منعطف باشید. احتمال دارد به‌هنگام خرید ویلا شمال و بازدید از یک ویلا از طرح و معماری آن خوشتان بیاید. طبیعتاً انتخاب قیمت برای ویلا بر عهده فروشنده خواهد بود و شما تنها می‌توانید در جریان مذاکره کمی تخفیف بگیرید. این بدین معنی نیست مه بر روی انتخاب خود پافشاری کنید و دردسر زیادی ایجاد کنید.
باید قبول کرد که برخی از فروشندگان و مشاورین املاک نیز در انتخاب قیمت محدود هستند و احتمالاً قیمت شما را نپذیرند. درای صورت انتخاب خود را عوض کنید و به‌سراغ یک گزینه هم ارز و مشابه گزینه اولیه خود انتخاب کنید.

شرکت انبوه‌سازان آرش به‌عنوان یک شرکت فعال در حوزه ساخت‌وساز ویلا آمادگی دارد شما را در خرید ویلا شمال همراهی کند و تا آخر مسیر در کنار شما باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×