گیلان، زیباکنار
0133416

معرفی شهرک آرش 4

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1399-01-22
شهرک آرش 4

شهرک آرش 4
با خرید ویلا در شمال می‌توانید بهترین سرمایه‌گذاری را انجام دهید به شرط آن که به‌درستی خرید خود را انجام داده و یا از خدمات یک شرکت با تجربه استفاده نمایید. خرید ویلا در زیبا کنار می‌توانید گزینه اول بسیاری از افراد باشد و همین موضوع تقاضا را برای این منطقه افزایش می‌دهد.

شرکت انبوه‌سازان آرش با مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح خود در تلاش است تا این نیاز شما را به‌خوبی برطرف نماید. شما با خرید ویلا در شهرک آرش نه‌تنها می‌توانید از یک زندگی با آرامش در بهترین مناطق شمال کشور برخوردار شوید بلکه سال‌ها بعد هم می‌توانید شاهد نتیجه مثبت از سرمایه‌گذاری خود باشید.

مدیریت شهرک آرش با انتخاب یکی از بهترین مناطق شمالی کشور (منطقه آزاد انزلی)، می‌تواند تجربه خرید و سرمایه‌گذاری بی‌نظیری را در اختیار شما قرار دهد. زیباکنار که در منطقه آزاد انزلی واقع است، هم دارای موقعیت جغرافیایی مناسب و هم دارای شرایط اقتصادی عالی است. به این معنا که اگر شما برای همیشه صد مهاجرت به شمال کشور و زندگی را دارید دیگر نیاز نیست نگران شرایط کاری و موقعیت‌های اقتصادی باشید. منطقه آزاد انزلی یکی از بنادر فعال کشور محسوب می‌شود و همین ویژگی توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران اقتصادی را به‌خود جلب‌کرده است.

شهرک آرش با رویکرد ایجاد امنیت و ارائه خدمات بلند مدت به مشتریان خود، ویلاهای خود را در قالب دهکده و شهرک‌های گوناگون ساخته است. بنابراین اگر به‌دنبال یک خرید مطمئن و زندگی آسوده در طول مسافرت خود هستید حتماً از ویلاهای بنا شده در شهرک آرش دیدن فرمایید. هرکدام از این شهرک ها در شرایط مختلف جغرافیایی، طراحی و معماری‌های گوناگون ساخته‌شده‌اند که شما می‌توانید متناسب با سلیقه خود یکی را برای خرید انتخاب کنید. به‌عنوان مثال اگر به‌دنبال ویلاهایی با طراحی‌های مدرن و به روز هستید ویلاهای شهرک آرش 4 می‌توانند مناسب شما باشند.

ویژگی‌های برجسته شهرک آرش 4 :

موقعیت جغرافیایی شهرک آرش 4 در ضلع جنوبی هتل کوثر صدا و سیما و در کنار تالاب ۱۸۰ هکتاری زیباکنار در نظر گرفته‌شده است. بنابراین با خرید ویلا در این منطقه می‌توانید از چشم‌اندازهای بی‌نظیر و همیشگی تالاب جهت تخلیه انرژی‌های منفی خود استفاده کنید. مساحت شهرک آرش 4، 29 هزار متر مربع است که ویلاهای آن در 2 فاز با استفاده از طراحی‌های مدرن و متحکم ساخته‌شده‌اند. هر فاز شامل 85 ویلا است. طراحی ویلاهای شهرک آرش 4 همان‌طور که بیان شد مدرن و به شیوه طراحی‌های اسپانیایی و اروپایی است. البته تمام این طراحی‌های در 9 تیپ مختلف قرار دارند. بنابراین شما دیگر نگران شباهت ویلای خود با سایر ویلاهای کناری نخواهید بود. به‌عنوان مثال ویلای یک طبقه، دوبلکس و دوطبقه ۲ تا ۵ خواب و … .
شهرک آرش 4، علاوه بر این که زیبایی‌های طبیعی منحصربه‌فردی را برای شما فراهم می‌کند، دسترسی مناسبی به مراکز خرید و تفریحی نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

خرید ویلا در شهرک آرش 4 چگونه است؟

یکی از دغدغه‌های اصلی برای خرید ویلا در شمال و زیبا کنار، تامین هزینه مورد نیاز است. مسلماً پرداخت تام هزینه یک جا می‌توانید برای خریدار کار آسانی نباشد. از آن جایی که مدیران شهرک‌های ویلایی آرش همواره به فکر رفاه حال مشتریان خود هستند برای خرید ویلا در زیباکنار شرایط نسبتاً مناسبی را برای شما درنظرگرفته‌اند. به این صورت که شما برای خرید ویلا در شهرک آرش 4 تنها نیاز است که قسمتی از هزینه را ابتدا پرداخت کرده و مابقی را با استفاده از دریافت وام بانکی تا 12 ماه پرداخت نمایید.
علاوه بر این برای اینکه شما در جریان مراحل ساخت ویلای خود باشید می‌توانید با کارمندان شرکت انبوه‌سازان آرش همواره در ارتباط باشید و هم گزارش متنی و هم گزارش تصویری دریافت نمایید. حتی می‌توانید به‌صورت حضوری هم از روند کار مطلع شوید. تمام این موارد برای این در نظر گرفته‌شده‌اند که جلب اعتماد مشتری از کسب درآمد برای مدیران شرکت دارای اهمیت بیشتری است.
مسئله دیگری که اهمیت زیادی دارد و ابتدای هر معامله‌ای باید مدنظر داشت، سند ویلا است. شهرک آرش 4 از همان ابتدا سند را به‌صورت رسمی به‌نام شما خواهد زد. بنابراین دیگر شما نگران موارد قانونی که در مورد زمین ممکن است وجود داشته باشد نخواهید بود.

همراهان عزیز با خرید ویلا در شهرک آرش 4 می‌توانید مرحله به مرحله شاهد روند ساخت ویلای خود باشید و در صورت امکان از سلیقه خود برای ساخت آن استفاده نمایید.جهت مشاهده مشخصات ویلاهای دیگر و اطلاع از قیمت شهرک آرش 4 و همچنین قیمت شهرک آرش زیباکنار در صورتی که تمایل به یک سرمایه‌گذاری بی درد سر در منطقه آزاد انزلی و زیباکنار دارید همین الان با متخصصان و راهنمایان ما تماس بگیرید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×