گیلان، زیباکنار
0133416

سرمایه‌گذاری و خرید ویلا در شمال منطقه آزاد انزلی

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1396-11-10
سرمایه‌گذاری و خرید ویلا

سرمایه‌گذاری و خرید ویلا در شمال و منطقه آزاد انزلی به‌چه صورت است؟ آیا این سرمایه‌گذاری همواره سودآور است؟

اغلب دلیل این موضوع این است که این افراد مناطق ساحلی و شهرک‌های ساحلی را تنها به‌چشم دریا می نگرند و خیال می‌کنند زندگی در یک شهرک و یا ویلای ساحلی یعنی فقط دریا. در صورتی‌که نمی‌توان تنهااین مناطق را با این دید سنجید.حسن زندگی در کنار دریا و مناطق ساحلی تنها و تنها از یک بعد خیلی کوچک با آب‌وهوای دریایی قابل قیاس است ولی اگر به‌خوبی به ویژگی‌های یک منطقه ساحلی توجه شود هر فردی با اندک سرمایه‌ای که در دست خواهد داشت برای سرمایه‌گذاری و خرید ویلا در مناطق ساحلی خیلی زود دست به‌کار می‌شود حتی اگر خرید خود را از نوع  اقساطی ویلا هم انتخاب کند باز هم یکی از اولویت‌های آنها سرمایه‌گذاری برای خرید ویلا در مناطق ساحلی است.

سرمایه‌گذاری و خرید ویلا با شرایط خاص

اما مناطق ساحلی هم هرکدام ویژگی‌ها و شرایط خاص خود را دارند. این مناطق ممکن است در منطقه‌ای معمولی از دریا و یا منطقه خاص و ویژه‌ای از دریا واقع‌شده باشند که همین موضوع انتخاب و خرید ویلا مناطقه ساحلی را با یک استراتژی جدید روبه رو می‌کند.

چرا باید برای خرید ویلای ساحلی و ویلا در شمال سرمایه‌گذاری کرد؟

خرید ویلا شمال و سواحل شمالی را از چند دیدگاه می‌توان مورد نقد و بررسی قرار داد. جنبه اول این سرمایه‌گذاری یک سرمایه‌گذاری د ر راستای سلامت روان و بهداشت درون است. همان چیزی که اغلب مردم در خصوص ان اتفاق نظر دارند و البته توسط بسیاری از کارشناسان و پزشکان نیز به اثبات علمی‌رسیده است. محیط و آب‌وهوای دریایی و آب‌وهوایی مرطوب سواحل شمالی با درصد بالایی از رطوبت به‌همراه مناطر خیره‌کننده و بی وصف از نقاشی خداوند که روح را جلا می‌دهند بی تردید یکی از دلایل سرمایه‌گذاری در مناطق شمالی هستند. هر فرد با قرارگرفتن در این محیط آرامشی را تجربه می‌کند که شاید در هیچ محیط دیگری تا این حد این تجربه را نداشته باشد.

اما موضوع دوم سرمایه‌گذاری در منطق ساحلی و خرید ویلا در شمال را امکانات سرمایه‌گذاری جانبی و گردشگری این مناطق عنوان کرد. افرادی که شمه اقتصادی داشته‌باشند به‌خوبی متوجه این بحث می‌شوند. هر ساله هزاران و شاید میلیون‌ها نفر از ایرانی‌ها و هزاران نفر از خارجی ها برای دیدن و استفاده از آب‌وهوای شمال به این مناطق مسافرت می‌کنند و هر فرد در طول برنامه مسافرت خود هزینه‌های زیادی انجام خواهد داد.

وجود فرصت‌های سرمایه‌گذاری از جمله صنایع‌دستی، مواد غذایی، خرید و فروش ملزومات مسافرتی، ارائه تسهیلات مسافرتی و … تنها بخش کوچکی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق ساحلی هستند.
اگر ویلای منتخب شما یک ویلا در بندر انزلی و یا زیبا کنار باشد موهبت های این سرمایه‌گذاری ها شکل و بویی تازه پیدا می‌کنند. بندر انزلی و زیبا کنار دو همسایه مهربان با هم با ویژگی‌های تاریخی و تفریحی فراوان هستند که البته به‌دلیل شرایط استراتژیکی فوق‌العاده خوبی که دارند از مناطق آزاد تجاری هم محسوب می‌شود.

در منطقه آزاد انزلی ثبت هرگونه شرکت و موسسه تجاری و غیر تجاری با بیش از 15 سال معافی مالیاتی همراه است. در منطقه آزاد انزلی دسترسی به بازارهای هدق و روز دنیا بسیار راحت‌تر است و ورود و خروج افراد و مشتریان خارجی و تجار و بازرگانان بین‌المللی به وفور و بدون محدودیت انجام می‌شود و همین موضوع باعث می‌شود شما به‌راحتی بتوانید یک شرکت تجاری یا غیر تجاری در این مناطق ثبت کرده و محصولات خود را به‌صورت جهانی معرفی کنید و سهم مهمی از تجارت خارجی ایران را به‌دست بیاورید.

در منطقه آزاد انزلی ورود و خروج کالا بدون تعرفه های معمول گمرک انجام می‌شود و واسطه را می‌توانید به‌راحتی حذف کنید و هزاران ویژگی خاص مناطق آزاد که تنها با سرمایه‌گذاری در این مناطق معنا پیدا می‌کنند.
به یاد داشته‌باشید افرادی که در این مناطق کسب‌وکار دارند بهترین راه برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها برای آن‌ها این است که در کنار کسب‌وکار خود بتوانند در ویلای ساحلی خود زندگی کنند. یک ویلا در شمال کشور و در یکی از بهترین مناطق شمالی کشور یعنی بندر انزلی و یا زیبا کنار به شما این امکان را می‌دهد که به‌راحتی از شرایط سکنی و زندگی خوبی هم بهره‌مند شوید و دغدغه‌های معمول تجار و بازرگانان دیگر را نداشته‌باشید.

فراموش نکنید که شهرک‌های ساحلی بندر انزلی می‌توانند برای خرید ویلا با هر قیمت مناسب‌ترین گزینه باشند. شما در شهرک‌های ساحلی زیباکنار و یا بندر انزلی به همه امکانات دسترسی خواهید داشت و اگر این شهرک‌های ساحلی با مصالح و امکانات روز تهیه شده باشند بی تردید نیاز شما را به رفت‌وآمد به سایر مناطق شهر بر طرف خواهد کرد.

شهرک‌های ساحلی آرش به‌دلیل استفاده از برترین مصالح و امکانات شهرسازی متناسب با نوع آب‌وهوای شمال کشور و برخورداری از برترین ویژگی‌های زیر ساختی و چشم‌اندازهای بکر دریایی و مناظر طبیعی به‌عنوان لوکس‌ترین و پیشرفته‌ترین شهرک‌های ساحلی بندر انزلی و زیبا کنار شناخته می‌شوند که البته با تمام این ویژگی‌ها و امکانات فوق‌العاده باز هم نسبت به بسیاری از مناطق دارای قیمت مناسب‌تر و امکانات بهتری هستند.

 

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×